eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi serwisowe w zakresie przeglądów, napraw oraz konsultacji dotyczących infrastruktury warszawskiego systemu trankingowego "EDACS"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26589

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi serwisowe w zakresie przeglądów, napraw oraz konsultacji dotyczących infrastruktury warszawskiego systemu trankingowego "EDACS" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Stołeczna Policji, do kontaktów: Mariola Kownacka, Anna Sztangret, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6037672, 6036537, fax +48 22 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, www.warzszawa.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi serwisowe w zakresie przeglądów, napraw oraz konsultacji dotyczących infrastruktury warszawskiego systemu trankingowego "EDACS". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Serwisowanie, przeglądy oraz naprawy warszawskiego systemu trankingowego EDACS w zakresie: 1. Strefy radiowej - poziom 1 2. Strefy radiowej - awaria krytyczna (*) 3. Systemu antenowego strefy 4. Systemu antenowego - awaria krytyczna (*) 5. Kontrolera IMC 6. Kontrolera IMC - awaria krytyczna (*) 7. Konsoli dyspozytorskiej C3 Maestro 8. Stanowiska Operatora Systemu (CSD) 9. MOM PC 10. Jessica + terminal 11. Multiplekserów 3630 + system nadzoru 12. Multiplekserów 3630 awaria krytyczna (*) 13. Konsultacji telefonicznych 14. Awarii UPS 15. Awarii UPS - awaria krytyczna (*) 16. Awarii agregatu prądotwórczego 17. Przeglądu profilaktycznego systemu antenowego 18. Przeglądu profilaktycznego strefy radiowej 19. Przeglądu profilaktycznego strefy kontrolnej 20. Przeglądu profilaktycznego UPS 21. Przeglądu profilaktycznego agregatów prądotwórczych 22. Przeglądu profilaktycznego Centralki MD 110 23. Przeglądu profilaktycznego systemu radioliniowego Mini Link, 24. Systemu radioliniowego Mini Link + system nadzoru 25. Systemu radioliniowego Mini Link - awaria krytyczna (*) (*) - awaria krytyczna dla: - stref radiowych oznacza uszkodzenie przynajmniej 50% kanałów rozmównych w danej strefie, - systemu radioliniowego i multiplekserów oznacza całkowitą utratę komunikacji z dowolnym węzłem systemu. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 4 godzin zostanie podstawiony sprzęt zastępczy. - UPS oznacza konieczność przejścia na bypass zewnętrzny. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu24 godzin zostanie podstawiony UPS zastępczy. Łączny czas przeglądów z pozycji 17-23 nie może przekraczać 15 dni roboczych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Stołeczna Policji: Warszawa, ul.Nowolipie, Warszawa, ul.Chałubińskiego, Warszawa, ul.Chełmżyńskiego oraz podległe powiaty: Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Karczew. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość bez VAT: 2 156 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na całość zamówienia w wysokości: 32 340,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za dostawę - 30 dni od dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. WARUNKI UCZESTNICTWA: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na potwierdzenie czego dołączą do wniosku dokumenty określone w pkt A.1, pkt A.2 i pkt A.3. I. Wymagane dokumenty: A.1 . Statut prawny: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Wymagania w przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a. każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt A.1 ppkt 2-5, pkt III ppkt 1 i 2, b. wspólnie pozostałe dokumenty wymienione w pkt A.2. i A.3., c. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie: - c1 - oświadczenie, o którym mowa w pkt A.1. ppkt 1, - c2 - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku pobrania wzoru wniosku od Zamawiającego odpowiednik dokumentów c1 i c2 stanowi jeden formularz (komplet) w formie załącznika do wzoru wniosku. Zamawiający dopuszcza obie formy tych dokumentów. 3. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (odpowiednie zapisy w tym zakresie zostaną umieszczone w umowie). III. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A.1. ppkt 2, 4 i 5 składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu (dokumentów), o którym mowa w pkt. A.1. ppkt 3 i pkt III ppkt 1 - należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Punktacja dotycząca spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego: 1. Dokumenty wymienione w pkt A.2 i A.3. będą oceniane w trybie 0-1 pkt, czyli: 0 pkt - za brak dokumentu, po 1 pkt - za przedstawienie ważnego dokumentu, natomiast za każdy dokument lub komplet dokumentów wymienionych w pkt A.1. ppkt 2-5 z uwzględnieniem pkt II ppkt 2 Zamawiający przyzna także 1 pkt (za brak któregokolwiek z dokumentów wykonawca otrzyma 0 pkt). Zamawiający rozumie pod pojęciem "komplet dokumentów" złożenie w każdym zakresie, o który mowa w pkt A1 ppkt 2-5, wszystkich dokumentów przez zobowiązane do tego osoby/firmy ze strony Wykonawcy. UWAGA: jeżeli nie zostaną załączone dokumenty z pkt A.1. ppkt 4, gdyż nie dotyczą wykonawcy, Zamawiający uzna, iż wykonawca dostarczył wymagane w tym zakresie dokumenty - przyznając odpowiednio 1 pkt. 2. Wykonawcy, którzy nie spełnią któregokolwiek z warunków, o których mowa w rozdziale A "WARUNKI UCZESTNICTWA" z uwzględnieniem pkt II ppkt 1 i 3 albo nie przedłożą wymaganych dokumentów, wymienionych w pkt A.1, A.2, A.3, (uzyskają chociaż w jednej pozycji 0 pkt) zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzieleniu zamówienia publicznego. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający przyzna 1 pkt, zarówno gdy Wykonawca: - załączy oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokument ustanawiający pełnomocnika lub - załączy oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy i dokument ustanawiający pełnomocnika na jednym formularzu (wg wzoru wniosku proponowanego przez Zamawiającego) Brak któregokolwiek z elementów (oświadczenia lub ustanowienia pełnomocnika) traktowane będą jako brak dokumentu, czyli wykonawca otrzyma 0 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A.2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: 1. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualny na okres wykonania zamówienia, a w przypadku, gdy okres ten jest krótszy, oprócz polisy - pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres prowadzenia prac i dostarczenia jego kopii zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem terminu w aktualnej polisie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A.3. Zdolność techniczna: 1. Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia (np. certyfikat, świadectwo) w zakresie serwisowania, przeglądów i napraw systemu trankingowego EDACS dla min. 2 osób (serwisantów) wraz z wypełnionym i podpisanym wykazem tych osób jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym również proponowanych osób po stronie ewentualnego podwykonawcy, ze wskazaniem imienia i nazwiska wykonawcy, imienia nazwiska, nazwy firmy, adresu, tel./fax podwykonawcy, zakresu prac wykonawcy/podwykonawcy i ewentualnym procentowym udziałem podwykonawcy (co do wartości zamówienia) oraz oświadczeniem, że osoby te nie były do dnia złożenia wniosku karane oraz nie toczy się wobec nich żadne postępowanie karne (UWAGA: bez względu na ilość wskazanych osób powyżej wymaganych 2, Zamawiający przyzna 1 pkt). UWAGA: Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w przedmiotowym postępowaniu w zakresie: agregatu prądotwórczego strefy radiowej, UPS strefy radiowej z baterią akumulatorów, systemu nadzoru do Mini Link, radiolinii Mini Link oraz systemów antenowych strefy wraz z urządzeniami pomocniczymi stref. 2. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (maj 2003 r.- kwiecień 2006 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, min. 2 usługi w zakresie serwisowania systemu trankingowego, w tym min. 1 usługa w zakresie serwisowania systemu trankingowego EDACS, w ramach jednej umowy przez okres min. 6 miesięcy - usługa o wartości brutto min. 200 000 zł, z podaniem nazwy, adresu, numeru telefonu i fax-u odbiorcy, daty wykonania, przedmiotu wykonanej usługi i wartości brutto w PLN wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: System łączności trankingowej EDACS stanowi podstawę łączności radiowej jednostek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji oraz dodatkowo obsługuje użytkowników resortowych i poza resortowych takich jak: KGP, Straż Graniczna, Straż Pożarna, BOR, Służby Miejskie, Służbę Zdrowia MSW. Ponieważ wcześniejsze postępowanie o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie zostało unieważnione z powodu błędu w ogłoszeniu jeszcze przed terminem wyznaczonym na złożenie wniosków, dlatego Zamawiający powtórzy postępowanie. Zamawiający nie jest w stanie zachować dotychczasowych terminów obowiązujących w trybie przetargu ograniczonego, a z uwagi na potrzebę wykonania okresowych przeglądów i konserwacji oraz usunięcia występujących awarii urządzeń w/w systemu, szczególnie w zakresie Strefy Południowej (E.C.Karczew), zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia ze skróceniem terminów, zgodnie z art. 49 ust. 4 i art. 52 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10 Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do składania ofert nie mniej niż 5 wykonawców, którzy spełnili wymagania i otrzymali ilość punktów nie mniejszą niż 5 kolejnych maksymalnych not. W przypadku gdy te punktacje osiągnie więcej niż 10 Wykonawców Zamawiający wprowadzi dodatkową punktację. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki Zamawiającego. Punktacja dodatkowa: Zamawiający w zakresie wykazu, o którym mowa w pkt A.3. ppkt 2, dokona oceny przyznając 1 pkt za minimalne wymagania w zakresie ilości w/w usług potwierdzonych dokumentami świadczącym o należytym ich wykonaniu. Za każdą kolejną (o wartości nie mniejszej niż wymagane w pkt A3 ppkt 2) udokumentowaną usługę w zakresie serwisowania systemu trankingowego EDACS Wykonawca otrzyma dodatkowo 1 pkt, jednak w sumie dodatkowo nie więcej niż 3 pkt. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP-3045/06/105/TI. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Wzór wniosku można uzyskać po uprzednim złożeniu prośby o jego przesłanie na nr. faxu: + 48 22 6037642. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00, Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z dokumentami należy złożyć na adres Komenda Stołeczna Policji - Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa, ul Nowolipie 2- z dopiskiem "Usługi serwisowe w zakresie przeglądów, napraw oraz konsultacji dotyczących infrastruktury warszawskiego systemu trankingowego EDACS". Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta KSP w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą /pocztą kurierską na adres podany powyżej. Dla wniosków przesłanych pocztą kurierską liczy się data i godzina dostarczenia do Punktu Obsługi Interesanta KSP, natomiast dla wniosków przesłanych pocztą - liczy się data i godzina dostarczenia do Wydziału Zamówień Publicznych KSP. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , Warszawa, ul. Nowolipie 2.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę wykonawcy, Zamawiający zaleca, aby wykonawca dołączył do wniosku, jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów, wskazane jest, aby wykonawca wydzielił w ramach wniosku - część niejawną (np. w końcowej części wniosku). Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz. U. Nr 71, poz.645 ). Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.