eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Nowa Sól: dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 265683 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230437 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 39121000-6 biurka i stoły; 39130000-2 meble biurowe; 39132100-7 szafy na akta; 39136000-4 wieszaki na odzież; 39111100-4 siedziska obrotowe; 39112000-0 krzesła. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby wyposażenia Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli w ilości i nazwie jn.: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość (sztuk) 1/ Biurko narożne (wariant I) 19; 2/ Biurko narożne (wariant II) 2; 33 Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant I) 8; 4/ Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant II) 1; 5/ Kontener dostawny do biurka 21; 6/ Kontener dostawny - żaluzjowy (wolnostojący) 18; 7/ Przegroda wysoka - parawan 5; 8/ Szafa segregatorowa zamykana na klucz 21; 9/ Metalowa szafa żaluzjowa segregatorowa 2; 10/ Regał prosty 6; 11/ Regał ukośny z przegrodami 2; 12/ Stolik do drukarki (wariant I) 1; 13/ Stolik do drukarki (wariant II) 1; 14/ Stolik pod komputer PC 4; 15/ Szafa kartotekowa metalowa na akta formatu 2xA4 2; 16/ Krzesło obrotowe 17; 17/ Krzesło 36; 18/ Stolik okrągły 1; 19/ Stolik (dostawka do biurka) 1; 20/ Wieszak na ścianę 4; 21/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant I) 1; 22/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant II) 1; 23/ Uchwyt metalowy na komputer PC podwieszany do biurka 21; 24/ Stół prostokątny 4; 25/ Krzesła łączone po 3 sztuki 6 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 25-ciu pozycji wymienionych w pkt 2 - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularza cenowy dla Wykonawcy (po wypełnieniu będzie stanowić załącznik do Formularza ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól. 5. Zakres dostawy obejmuje: transport (dowóz do siedziby Zamawiającego) wniesienie do wskazanego pomieszczenia na II piętrze budynku (siedziby zamawiającego), montaż wraz z rozstawieniem i niezbędnym mocowaniem do podłoża lub ścian zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 6. Rozmieszczenie mebli zgodnie z § 2 pkt 7 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.13.60.00-4, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CUBICA SUDOŁ SPÓŁKA JAWNA, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66177,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74272,59

  • Oferta z najniższą ceną: 74272,59 / Oferta z najwyższą ceną: 92041,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.