Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Gryfice: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i druków w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 265548 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3842047, faks 91 3842214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgk.gryfice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i druków w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Specyfika głównych wymagań: a) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i druków do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego. b) Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1 i 2 do formularza cenowo-ofertowego, każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego określające ilość i rodzaj materiałów. d} Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym, zwiększenia ilości zamawianych artykułów podanych w jednych pozycjach asortymentowych kosztem zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w innych pozycjach asortymentowych, lub rezygnacji z zakupu artykułów podanych w niektórych pozycjach asortymentowych w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Warunkiem jest, aby łączna wartość zakupów w ramach umowy nie przekroczyła całkowitej kwoty określonej w ofercie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. e) Dostawy wraz z rozładunkiem winny być realizowane w godzinach od 700 do 1430 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. f) Zamawiający nie przewiduje zmiany cen jednostkowych za materiały wyszczególnione w formularzach cenowych oferty w okresie trwania umowy. g) Zapłata należności za dostarczony towar będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin płatności uznaje się dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego. h) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.82.00.00 - Formularze 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg załączonego wzoru formularza ofertowego; b) dwa formularze cenowe; c) oświadczenie wg załączonego wzoru (zamiast oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1)); d) w zależności od statusu prawnego Wykonawcy wydruk aktualnego wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub kopię aktualnego wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zgk.gryfice.eu/strony/666.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 10:00, miejsce: budynek Zarządu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, sekretariat, pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.09.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Zakup ciągnika dla Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach
- Remont pomostu na przystani kajakowej w Gryficach
- Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do Apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
- Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla SPZZOZ w Gryficach
- Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice
- Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyległych - III etap
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.