eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zamówienie uzupełniająceModernizacja klatki schodowej i holi komunikacyjnych w budynku WFOŚiGW w Szczecinie przy ul. Solskiego 3



Ogłoszenie z dnia 2013-12-08

Szczecin: Zamówienie uzupełniające: Modernizacja klatki schodowej i holi komunikacyjnych w budynku WFOŚiGW w Szczecinie przy ul. Solskiego 3
Numer ogłoszenia: 265539 - 2013; data zamieszczenia: 08.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4861556, faks 91 4861557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające: Modernizacja klatki schodowej i holi komunikacyjnych w budynku WFOŚiGW w Szczecinie przy ul. Solskiego 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających dla prac modernizacyjnych w obrębie klatki schodowej w budynku przy ul. Solskiego 3 w Szczecinie, w zakres których wchodzi: 1. Zwiększenie powierzchni do obłożenia wykładziną dywanową wszystkich pokoi I piętra oraz klatki schodowej II piętra. 2. Zmiana technologii wykonania renowacji biegów schodowych ze względu na znaczny stopień ich zniszczenia na okładzinę z drewna merbau. 3. Prace związane z zastosowaniem III stopniowego systemu wycieraczek zewnętrznych / wewnętrznych i z tym związane prace przygotowawcze. 4. Rozebranie parkietu II piętra celem wykonania instalacji elektrycznej zasilającej lampy oświetleniowe. 5. Odtworzenie podłoża i ułożenie wykładziny dywanowej korytarza II piętra. 6. Zwiększenie ilości obmiarowej balustrady schodowej po wykonaniu pomiaru z natury. Zmiana technologii wykończenia stopni schodowych związana jest również z późniejszymi jej montażem. 7. Montaż dodatkowego parapetu kamiennego lIp nie ujętego w dokumentacji wraz z obróbką. zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem robót, stanowiącymi łącznie załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) opublikowanej w dniu 09.08.2013 roku na stronie internetowej Zamawiającego dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BS ZOP JK 203 02 2013 (ogłoszenie o zamówieniu nr 323114 - 2013, z dnia 09.08.2013r.) wraz z wszelkimi odpowiedziami na wnioski o jej wyjaśnienie i modyfikacjami, wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wewnętrznych robót w obiekcie objętym nadzorem konserwatora zabytków. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie pod nr 1315 decyzją nr DZ-4200 21 O 96 z dnia 03.07.1996 r. Przedmiotowe prace dotyczą robót wykończeniowych wewnętrznych. Istniejące elementy wnętrza są współczesne, zawierają śladowe ilości tkanki historycznej i nie są objęte ochroną konserwatorską..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSART Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 162/1, 71-335 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59363,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73016,76

  • Oferta z najniższą ceną: 73016,76 / Oferta z najwyższą ceną: 73016,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Odnosząc się do przesłanek nr 1 (3 letni okres od udzielenia zamówienia podstawowego), 2 (udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych), 5 (udzielenie zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego), stwierdzić należy, że ww. przesłanki zachodzą wprost. Przesłanka nr 3 dotycząca, wartości udzielanego zamówienia również jest spełniona, co wynika z przedstawionego przez Wykonawcę kosztorysu dodatkowo-różnicowego na kwotę 59.363,22 złotych netto. Jednocześnie ww. kwota przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14,000 euro, zatem opisane w kosztorysie Wykonawcy prace podlegają przepisom ustawy PZP. Nadto, przesłanka nr 6 (uzależniająca możliwość udzielania zamówień uzupełniających od przewidzenia powyższego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego) także jest spełniona albowiem w ogłoszeniu o zamówieniu nr 323114 - 2013 z dnia 09.08.2013 r. wskazano wprost: 3.9.1 Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50 % wartości udzielonego zamówienia. Niezależnie od powyższego stwierdzić rozważenia wymaga czy prace, które mają zostać zlecone są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (przesłanka nr 7) i czy udzielane zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które objęte są zamówieniem podstawowym (przesłanka nr 4). Prace o których zlecenie wnosi Wykonawca objęte są zakresem zamówienia podstawowego albowiem konieczność ich wykonania wynika z braków dokumentacji lub jej oczywistych błędów. Dokumentacja nieprecyzyjnie i niewystarczająco kompletnie opisywała zakres zamówienia. Obmiary sporządzone były nierzetelnie. W konsekwencji Wykonawca odmawia wykonania prac, które nie są ujęte w zakresie zamówienia a żądanie od niego wykonania tych prac jest niedopuszczalne wobec treści art. 140 ustawy PZP, zgodnie z którym zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, a umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W tej sytuacji stwierdzić należy, że spełnione są także przesłanki nr 6 i 7 art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.