eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Ropczyce: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu
Numer ogłoszenia: 265531 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240025 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje m.in: 1) wykonanie altany ogrodowej z grillem, 2) wykonanie molo 3) wykonanie oświetlenia terenu i monitoringu 4) wykonanie ścieżki zdrowia i ścieżki spacerowej z ławkami 5) wykonanie odcinka drogi do hipoterapii i wybiegu koni 6) wykonanie remontu pomostów stalowych - kładek 7) wykonanie kręgu paleniskowego z grillem podnoszonym 8) wykonanie remontu zastawek betonowych 9) wykonanie regulacji i umocnienia brzegów stawów 10) wykonanie remontu mnichów wodnych 110 wykonanie ogrodzenia Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: przedmiary robót (załącznik nr 1 do siwz), dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8 do siwz) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z przedmiarami robót dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, , przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. UWAGA: Przedmiotowym postępowaniem nie są objęte ujęte w dokumentacji projektowej roboty związane z remontem budynku stajni z gnojownikiem, zadaszenia molo, część robót elektrycznych oraz część małej architektury. (roboty te są przewidywane jako roboty uzupełniające). 2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji, jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także wszystkie inne wymagane dokumenty do końcowego odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: m.in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbiory robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełniania odpowiednich norm. 5. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w dokumentacji projektowej. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą zaproponować dłuższy okres gwarancji, który będzie odpowiednio punktowany wg zasad określonych w pkt. 13 siwz z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji jaki będzie punktowany to okres 60 miesięcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonywania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie (formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.24.13.00 - Roboty budowlane w zakresie mol 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.62.50 - Wyrównywanie terenu parków 45.26.24.26 - Roboty przy wbijaniu pali 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Buildex Rafał Kusza, ul. Kwiatowa 4, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1167941,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 829038,78

  • Oferta z najniższą ceną: 829038,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1492152,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.