eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wlkp. › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 150 00000 - 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Grodzisk Wlkp.: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 150 00000 - 8.
Numer ogłoszenia: 265530 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Gminne im. Krasnala Hałabały , ul. Chopina 24, 62-065 Grodzisk Wlkp., woj. wielkopolskie, tel. 061 4445053, faks 061 4442701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 150 00000 - 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki przedszkolnej artykułów żywnościowych określonych we Wspól­nym Słowniku Zamówień (CPV), z możliwością składania ofert częściowych. Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie mianem Zadania. Zadanie Nr I CPV 151 00000 - 9 - pro­dukty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (mięso wieprzowe i wołowe). Zadanie Nr II CPV 151 12000 -6 - drób Zadanie Nr III CPV 153 00000- 1 - owoce, warzywa i podobne produkty. Zadanie Nr IV CPV 155 00000- 3 - produkty mleczarskie. Zadanie Nr V CPV 152 00000- 0 - ryby przetworzone i konserwo­wane. Zadanie Nr VI CPV 031 42500- 3 - jaja. Zadanie Nr VII CPV 154 00000- 2 - oleje i tłuszcze zwie­rzęce lub roślinne. Zadanie Nr VIII CPV 158 00000- 6- różne produkty spożywcze. Zadanie Nr IX CPV 156 00000- 4 - produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (mąki, płatki, ryż, olej kukurydziany, glukoza, fruktoza, skrobia).Zadanie Nr X CPV 15872400-5- sól . Zadanie Nr XI CPV 153211000-4 - soki owocowe. Zadanie Nr XII CPV158-10000-9 pieczywo świeże,wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo - cenowy będący integralną częścią specyfikacji (Załącznik 1a do 1 l )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią na­stępujące warunki udziału w postępowaniu: a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na pod­stawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b)Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży przygoto­waną ofertę zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oceny złożo­nych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wa­runków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ( załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): a)Wypełniony formularz ofertowy i asotrymentowo-cenowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istot­nych Warunków Zamówienia. b)Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamó­wienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym. Załącznik Nr 2 do Specyfika­cji Istotnych Warunków Zamówienia- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1b rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego wa­runku określonego w pkt 1a rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go­spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia­łalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działal­ności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składa­nia ofert. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca­łości wykonania decyzji właściwego organu. f)Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające od­powiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdro­wotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze­nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego orga­nu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). g)Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. h)Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są do­puszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że Wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HACCP w zakładzie- Załącznik Nr 5 i)Oświadczenie o związaniu ofertą przez 30 dni - Załącznik Nr 6 j)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.grodzisk.wlkp.pl/przedszkole.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Gminne im. Krasnala Hałabały, ul. Chopina 24, 62 - 065 Grodzisk Wlkp...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Gminne im. Krasnala Hałabały - Sekretariat ul. Chopina 24 62 - 065 Grodzisk Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.