eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk, dostawa oraz kolportaż w prasie wkładek (insertów) dot. Europejskiej Współpracy Terytorialnej w ilości łącznej 209 tysięcy egzemplarzy oraz przygotowanie projektu graficznego, opracow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Wrocław: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk, dostawa oraz kolportaż w prasie wkładek (insertów) dot. Europejskiej Współpracy Terytorialnej w ilości łącznej 209 tysięcy egzemplarzy oraz przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne i zamieszczenie ogłoszenia reklamowego w prasie
Numer ogłoszenia: 265521 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax. 071 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk, dostawa oraz kolportaż w prasie wkładek (insertów) dot. Europejskiej Współpracy Terytorialnej w ilości łącznej 209 tysięcy egzemplarzy oraz przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne i zamieszczenie ogłoszenia reklamowego w prasie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk, dostawa oraz kolportaż w prasie wkładek (zwanych dalej insertami) dotyczących Europejskiej Współpracy Terytorialnej w ilości łącznej 209 tys. egzemplarzy oraz przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne i zamieszczenie ogłoszenia reklamowego w prasie. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się przygotować projekt graficzny, opracowanie graficzne, skład i druk insertu o tematyce Europejskiej Współpracy Terytorialnej. 3. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do kolportażu wykonanego insertu w dwóch dziennikach o zasięgu dolnośląskim oraz w dwóch tygodnikach, jednym o zasięgu podregionu jeleniogórskiego i jednym o zasięgu podregionu wałbrzyskiego. 4. W ramach umowy Wykonawca przygotuje projekt graficzny oraz opracuje graficznie i zamieści ogłoszenia reklamowe (informujące o publikacji wkładki) w gazetach za pośrednictwem których wkładka będzie dystrybuowana. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji umowy: a. Dzienniki i tygodniki, do których będą dołączone inserty Nakład wyłonionych dzienników i tygodników szacuje się na: § ............................... - ......... egzemplarzy, § ............................... - ......... egzemplarzy, łączny nakład wkładek dołączanych do dzienników - 180 tys. egzemplarzy, § ............................... - ........ egzemplarzy, § ............................... - ........ egzemplarzy. łączny nakład wkładek dołączanych do tygodników - 24 tys. egzemplarzy. b. Wykonawca wykona dodatkowo 5000 egzemplarzy insertu i dostarczy je na adres Zamawiającego i / lub do siedziby Regionalnego Punktu Kontaktowego w Wałbrzychu i / lub do siedziby Regionalnego Punktu Kontaktowego w Jeleniej Górze, w ilościach określonych przez Zamawiającego oraz złoży w miejscu przez niego wskazanym, w terminie 7 dni od daty publikacji insertu w pierwszej z gazet. Wymagania dotyczące ogłoszenia reklamowego - ogłoszenie kolorowe: I. Rozmiar ogłoszenia - nie mniej niż 16 cm2 oraz nie więcej niż 60 cm2. Dokładne uzgodnienie rozmiaru ogłoszenia, a także jego kształt (ułożenie modułów na stronie) nastąpi w trakcie realizacji umowy. II. W odniesieniu do prasy codziennej: ogłoszenie informujące o publikacji wkładki ukaże się w piątek na tydzień przed dołączeniem insertu. Jeżeli zaistnieje sytuacja, iż wszystkie miejsca reklamowe (którymi jest zainteresowany Zamawiający) są na dany dzień wykupione, ogłoszenie może ukazać się w czwartek - na dzień przed publikacją insertu. III. W odniesieniu do tygodników: ogłoszenie informujące o publikacji insertu ukaże się na tydzień przed jego dołączeniem. IV. Ogłoszenie powinno być zamieszczone na pierwszej stronie gazety, jeżeli gazeta w ramach standardowej oferty umożliwia zamieszczanie reklam na pierwszej stronie. W innym przypadku ogłoszenie powinno być zamieszczone na pierwszej możliwej stronie, jednak nie na stronie przeznaczonej dla ogłoszeń drobnych. Wyklucza się też zamieszczenie ogłoszenia reklamowego na ostatniej stronie gazety. Wybór strony, na której będzie zamieszczone ogłoszenie winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. V. Treść ogłoszenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania graficznego ogłoszenia. Ogłoszenie może być zamieszczone w gazecie tylko po uzyskaniu przez Wykonawcę akceptacji Zamawiającego dotyczącego treści i formy ogłoszenia. c. Wymagania dotyczące insertu: I. Format A4 II. Papier kredowy matowy, III. 16 stron, IV. Gramatura papieru 170 g/m2, V. Druk 4+4, VI. Insert zszyty zszywkami umożliwiającymi przechowywanie wkładki w segregatorze (tzw. zszywki oczkowe / euro zszywki). d. Treść insertów zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Insert może być dołączony do gazet tylko po akceptacji przez Zamawiającego jego treści i formy. 6. W sytuacji, gdy rzeczywisty nakład gazet w dniu dołączania insertów będzie niższy niż prognozowany, Wykonawca zobowiązuje się przekazać pozostałe inserty na adres Zamawiającego i / lub do siedziby Regionalnego Punktu Kontaktowego w Wałbrzychu i / lub do siedziby Regionalnego Punktu Kontaktowego w Jeleniej Górze, w ilościach określonych przez Zamawiającego i złożyć je w miejscu przez niego wskazanym, w terminie 7 dni od daty publikacji wkładki w pierwszej z gazet.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał publikację (np. broszur, ulotek, katalogów, książek) wraz z kolportażem w prasie, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał publikację (np. broszur, ulotek, katalogów, książek) wraz z kolportażem w prasie, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, pok. nr 104 przy ul. Mazowieckiej 15 we Wrocławiu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, pok. nr 101 Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.