Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Łódź: W4/2011/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, instalację i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej i pomiarowej na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 18 zadań.
Numer ogłoszenia: 265483 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W4/2011/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, instalację i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej i pomiarowej na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 18 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej i pomiarowej na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 18 zadań. Zadanie 1. Biblioteka widm FTIR polimerów ( 2900widm) Zadanie 2. Refraktometr Abbego - cyfrowy. Zadanie 3. Wielofunkcyjny przyrząd laboratoryjny z elektrodami : pH i konduktometryczną. Zadanie 4. Wyparka próżniowa Zadanie 5. Waga analityczna Zadanie 6. Liofilizator Zadanie 7. Cyrkulator ( łaźnia cyrkulacyjna ) Zadanie 8. Lepkościomierz automatyczny Zadanie 9. Wagosuszarka Zadanie 10. Mikroprocesorowy przyrząd do kompleksowych pomiarów parametrów instalacji elektrycznych. Zadanie 11. Miernik wielofunkcyjny z kolorowym wyświetlaczem oraz walizka ochronną. Zadanie 12. Wagosuszarka z wyposażeniem Zadanie 13. Cyfrowy miernik poziomu dźwięku z analizatorami, kalibratorem i wyposażeniem. Zadanie 14. Lustrzanka cyfrowa wraz z akcesoriami. Zadanie 15. Homogenizator ultradźwiękowy Zadanie 16. Komora klimatyczna Zadanie 17. Wirówka laboratoryjna z wirnikiem horyzontalnym. Zadanie 18. Moduł do badań DMTA w zmiennej temperaturze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 20 % wartości przedmiotu podstawowego w zakrsie przedmiotowym tożsamym z przedmiotem zamówienia do zadań: 6,7,8,9,11,12,13,14,15,16,17,18.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 38.50.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia-nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia-nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia-nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia-nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia-nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. zmiany stawki podatku VAT; zmiany numeru katalogowego produktu/materiału przy zachowaniu jego parametrów; zmiany przedmiotowej - produkt/materiał zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu/materiału z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu/materiału zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;. Zmiany, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna wprowadzenia zmian w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Biblioteka widm FTIR polimerów ( 2900widm ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie dodatkowe do spektrometru FTIR Nicolet 6700 (biblioteka FTIR zawierająca co najmniej 2900widm).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Refraktometr Abbego - cyfrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie umożliwiające pomiar współczynnika refrakcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Wielofunkcyjny przyrząd laboratoryjny wraz z elektrodami: pH i konduktometryczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pomiaru pH, przewodności roztworów i potencjału redox..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Wyparka próżniowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie służące do zatężania roztworów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Waga analityczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie służące do pomiaru masy próbek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Liofilizator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie służące do suszenia sublimacyjnego, stosowane do produktów termolabilnych (nieodpornych na ogrzewanie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Cyrkulator( łaźnia cyrkulacyjna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do zasilania w stabilną temperaturowo wodę zewnętrznych obiegów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 : Lepkościomierz automatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości kinematycznej roztworów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 : Wagosuszarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru wilgotności próbek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Mikroprocesorowy przyrząd do kompleksowych pomiarów parametrów instalacji elektrycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie służy do pomiaru wielu wielkości elektrycznych. Pomiary rezystancji uziemienia metodą 4-przewodową Pomiary rezystancji uziemienia metodą 4-przewodową z wykorzystaniem cęgów prądowych Pomiary rezystancji uziemienia z użyciem 2 szt. cęgów prądowych Pomiary rezystywności gruntu Sprawdzanie ciągłości przewodów ochronnych Sprawdzanie ciągłości obwodów Pomiary rezystancji izolacji Pomiary prądu obciążenia Analiza nieparzystych harmonicznych (do 21-szej) prądu i napięcia Pomiary mocy, energii i cos f Sprawdzanie kierunku wirowania faz Pomiary parametrów wyłączników różnicowoprądowych RCD napięcie dotykowe czas wyzwalania prąd wyzwalania rezystancja uziemienia rezystancja pętli zwarcia impedancja linii L-N Pomiary przewidywanego prądu zwarcia linii i pętli zwarcia Pomiary impedancji pętli zwarcia Pomiary napięcia dotykowego dla określonego prądu zwarcia Pomiary rezystancji pętli - bez wyzwalania wyłączników RCD Pomiary przewidywanego prądu zwarcia pętli - bez wyzwalania wyłączników RCD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 : Miernik wielofunkcyjny z kolorowym wyświetlaczem oraz walizką ochronną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjny miernik z kompletem czujników umożliwiających pomiary :temperatury w tym temperatury poczernionej kuli, wilgotności powietrza, ciśnień w przepływach płynów, prędkości przepływu powietrza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 : Wagosuszarka z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wago suszarki laboratoryjnej przeznaczonej do wyznaczania względnej wilgotności niewielkich próbek różnych materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Cyfrowy miernik poziomu dźwięku z analizatorami, kalibratorem i wyposażeniem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego miernika poziomu dźwięku z analizatorem oktawowym oraz 1/3 - oktawowym, infradźwiękowym filtrem G do miernika z możliwością jednoczesnego pomiaru większości parametrów charakteryzujących hałas wraz z walizką i statywem 4m z przedłużaczem 6m oraz z kalibratorem. Dokładność miernika i kalibratora odpowiadająca 1 klasie potwierdzona wzorcowaniem. Wyniki pomiarów hałasu na stanowiskach pracy, pomiarów środowiskowych, diagnostyki maszyn i urządzeń, powinny być przesyłane, poprzez łącze USB do komputera, z dostarczonym bezpłatnym programem, w celu ich dalszej obróbki. Specjalny, darmowy program umożliwiający zaawansowaną analizę, obróbkę i wizualizację zebranych danych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14: Lustrzanka cyfrowa wraz z akcesoriami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej lustrzanki wraz z akcesoriami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 : Homogenizator ultradźwiękowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa homogenizatora ultradźwiękowego- zestaw składający się z generatora ultradźwięków, konwertera , trzpienia oraz sondy tytanowej i wyposażenia dodatkowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 : Komora klimatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przeznaczone jest do prowadzenia badań i doświadczeń laboratoryjnych wymagających zakresu temperatur niższych od temperatury otoczenia oraz temperatury podwyższonej i ustalonej oraz wilgotności od 5 do 95%. Wymuszony obieg powietrza umożliwia skrócenie czasu osiągnięcia optymalnej temperatury, a także zapewnia równomierny jej rozkład w całym urządzeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17: Wirówka laboratoryjna z wirnikiem horyzontalnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna z wirnikiem horyzontalnym i wyposażeniem dodatkowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 : Moduł do badań DMTA w zmiennej temperaturze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiane urządzenie jest modułem - wyposażeniem dodatkowym reometru rotacyjnego MCR301 firmy Anton Paar..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 E3 EOG wraz z Microsoft Teams EOG
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE WRAZ Z FUNKCJĄ SZYFROWANIA CAŁYCH DYSKÓW DLA UKSW W WARSZAWIE
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Remont kapitalny modułu kogeneracyjnego
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.