eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Kraków: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 265463 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234629 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 242, faks 12 3921438.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia pracownikom Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, dzieciom pracowników oraz zgłoszonym przez pracowników osobom towarzyszącym obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, na podstawie dostarczonych imiennych kart. 2. Na podstawie zebranych deklaracji zgłoszeniowych od pracowników w programie potwierdziło chęć uczestnictwa: - 150 pracowników, - 10 dzieci pracowników, - 20 osób towarzyszących. 3. Z uwagi na zmieniającą się co miesiąc liczbę uczestniczących w programie pracowników Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo zgłaszania nowych uczestników, począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego (miesięcznego) w trybie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym (miesięcznym) o 10%. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 5. W ramach zakupionych kart pracownicy oraz osoby towarzyszące powinni mieć bezpłatny dostęp do szerokiego wachlarza usług sportowych obejmującego m.in.: aerobic/fitness, aerobic, basen, bilard, danceaerobic, gimnastyka, grota solna, kręgle, lodowisko, nauka sztuk walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, nordic-walking, joga, jacuzzi, squash, spinning, przez siedem dni w tygodniu tzn. bez ograniczeń w całym m-cu. Dopuszczalne są jedynie ograniczenia i zapisy na konkretne dni. (np. basen, jacuzzi). Pracownicy oraz osoby towarzyszące powinni mieć możliwość skorzystania z jednej dowolnie wybranej usługi z dostępnych pakietów podczas jednej wizyty, co najmniej godzinę dziennie. Dzieci powinny mieć dostęp do obiektów basenowych i groty solnej. 6. Pracownicy Zamawiającego powinni mieć możliwość korzystania z usług z zakresu objętego przedmiotem umowy w obiektach położonych na terenie województwa małopolskiego, w tym co najmniej w następujących miastach: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz i ich okolicach - w promieniu 30 km od granic administracyjnych miast. Pracownicy Zamawiającego powinni mieć możliwość korzystania z usług z zakresu objętego przedmiotem umowy w obiektach położonych na terenie pozostałych województw w kraju, zwłaszcza w okresie wakacji i ferii zimowych. Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa małopolskiego nie może być mniejsza niż 200 w tym w Krakowie nie może być mniejsza niż 150. Przez obiekt należy rozumieć samodzielny zwarty zespół urządzeń terenowych (zagospodarowane tereny sportowe przeznaczone do uprawiania sportów na świeżym powietrzu) lub budynków, w których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo-rekreacyjnych o oddzielnym adresie administracyjnym. 7. Wszystkie karty muszą zapewnić nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez uprawnionego obiektów tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi przy czym czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 60 minut, a w przypadku korzystania z sauny nie może być krótszy niż 30 minut. Wykonawca, w ramach umowy, umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy z Zamawiającym. 8. Zakres usług w ramach pakietu będzie zamieszczony na stronie internetowej Wykonawcy. Wykonawca załączy informację (w formularzu oferty) o stronie internetowej, na której będzie znajdować się wykaz obiektów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne wraz z wykazem świadczonych w nich usług sportowo-rekreacyjnych. Karty będą umożliwiały nieograniczony dostęp do usług określonych w siwz z możliwością korzystania z różnych (dowolnie wybranych) usług tego samego dnia w różnych, dowolnie wybranych przez użytkownika obiektach bez wcześniejszego określenia lokalizacji i dodatkowych opłat. Przedmiot zamówienia winien być świadczony na podstawie okazania imiennej karty i potwierdzenia tożsamości za pomocą dowodu osobistego. Zamawiający nie dopuszcza innych sposobów weryfikacji użytkowników kart. 9. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony będzie miał prawo korzystania z obiektów w pełnym czasie jego otwarcia dla korzystających. 10. Zamawiający będzie finansował zamówienie w części z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz z wynagrodzeń pracowników w proporcji: 60% pracownik - 40% pracodawca. Płatnikiem całości należności wobec wykonawcy będzie Zamawiający. Cena imiennego karnetu zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne. 11. Dostawa kart nastąpi na następujących warunkach: a) termin ważności usługi do 31.12.2016 r. b) możliwość nieodpłatnej wymiany osób korzystających z usług przez Zamawiającego c) możliwość rezygnacji przez poszczególne osoby z usług bez wpływu na cenę karty d) każdorazowe dostarczanie kart do siedziby zamawiającego e) ubezpieczenie przesyłki na czas transportu f) w razie stwierdzenia nieprawidłowości w kartach, rozpatrzenie i załatwianie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu pięciu dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego wysłanej e-mailem lub faksem g) termin płatności - 21 dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego - kwota obliczona na podstawie liczby aktywnych kart w danym okresie rozliczeniowym (miesięcznym). 12. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający tj. Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie. 13. Ogólne warunki zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do siwz. 14. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 134 000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BENEFIT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 509468,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 361200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.