Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Mińsk Mazowiecki: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń geodezyjnych i kartograficznych, tonerów do kserokopiarek oraz wykonanie usługi regeneracji tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 26540 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, faks 025 7598702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń geodezyjnych i kartograficznych, tonerów do kserokopiarek oraz wykonanie usługi regeneracji tonerów do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje cztery części: Część I - Zakup i dostawa materiałów biurowych, których wykaz ujęty został w załączniku nr 1 do SIWZ; Część II - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (tonery, atramenty) oraz tonerów do kserokopiarek, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ; Część III - Wykonanie usługi jednokrotnej regeneracji tonerów do drukarek oznaczonych przez Zamawiającego i wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; Część IV - Zakup materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, głowic) do specjalistycznych, wielkoformatowych urządzeń geodezyjnych i kartograficznych tj. do ploterów, drukarek, kopiarek. Wykaz przedmiotowych materiałów określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. Dostawy i usługi w ramach poszczególnych części realizowane będą sukcesywnie w ciągu roku 2011, w terminie do 3 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W ramach każdej z części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania przesunięć w rodzaju i ilości zamawianego asortymentu składającego się na daną część. Zmiany takie nie mogą powodować wzrostu zaproponowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie danej części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jan Kamecki Przedsiębiorstwo Handlowe REDIS, ul. Terespolska 14, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68324,40
Oferta z najniższą ceną: 68324,40 / Oferta z najwyższą ceną: 72858,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BOGART" BOGDAN ŻELAZKO, ROMAN TRZASKOWSKI SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- BOGART Bogdan Żelazko Roman Trzaskowski Spółka Jawna, ul. Podlaska 6 A, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78525,40
Oferta z najniższą ceną: 78525,40 / Oferta z najwyższą ceną: 83726,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. APEKS Paweł Łyczkowski, ul. Tadeusza Kościuszki 24 lok. 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6611,25
Oferta z najniższą ceną: 6611,25 / Oferta z najwyższą ceną: 11868,27
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BOGART" BOGDAN ŻELAZKO, ROMAN TRZASKOWSKI SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- BOGART Bogdan Żelazko Roman Trzaskowski Spółka Jawna, ul. Podlaska 6 A, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31143,13
Oferta z najniższą ceną: 31143,13 / Oferta z najwyższą ceną: 37057,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybór trybu wpisuje się zatem w brzmienie art. 70 cytowanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Huta Mińska
- Remont dachu Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ Zdroje w pakietach
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.