eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › ZADANIE 1Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z likwidacją barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34 ZADANIE 2Przebudowa ogrodzenia przy ul. Pabianickiej 34 w Starostwie Powiatowym ZADANIE 3Malowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Bełchatów: ZADANIE 1: Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z likwidacją barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34 ZADANIE 2: Przebudowa ogrodzenia przy ul. Pabianickiej 34 w Starostwie Powiatowym ZADANIE 3: Malowanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34
Numer ogłoszenia: 265315 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, fax. 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1: Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z likwidacją barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34 ZADANIE 2: Przebudowa ogrodzenia przy ul. Pabianickiej 34 w Starostwie Powiatowym ZADANIE 3: Malowanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z likwidacją barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34 ZADANIE 2: Przebudowa ogrodzenia przy ul. Pabianickiej 34 w Starostwie Powiatowym ZADANIE 3: Malowanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. udzielą minimum 5 lat gwarancji (od dnia dokonania odbioru końcowego robót). 4. zatrudniają kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń, lub w ograniczonym zakresie i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje druk ZP-17 według zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1 Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.1.2 Szczegółowe kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania. V.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.1.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. V.1.5Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1/ V.1.6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. V.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V.1.3 - V.1.4- składa inne dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. nr 87 poz. 605). Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający informuje, iż oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują wyłącznie w formie pisemnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl /powiat ziemski Bełchatów/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bechatów Wydział Inwestycji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bełchatów Sekretariat III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z likwidacją barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny. Zakres robót obejmuje: A. Prace przygotowawcze: 1) rozebranie fragmentów nawierzchni chodnika z kostki, kolidującej z podjazdem 2) rozebranie fragmentu barierki przy wejściu do budynku, uniemożliwiającej przejazd B. Prace zasadnicze: I . Na zewnątrz budynku: 1) zdjęcie humusu pod podjazdem, 2) wykonanie murku betonowego ograniczającego nawierzchnię podjazdu - od strony zewnętrznej. Murek o grubości 10 cm, zagłębiony w gruncie na 80 cm z betonu B 15, 3) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm, koloru czerwonego, odmiany Holland. Wykonanie barierek z rur ocynk. O 50 - mocowanych za pośrednictwem słupków z rur O 40 do betonowego murku i ściany budynku, 4) wykonanie opaski budynku z kostki powierzonej przez inwestora (znajdującej się na placu budowy) o szerokości 40 cm., umocnionej od zewnątrz obrzeżem trawnikowym. II. Wewnątrz budynku: 1) wymiana istniejących drzwi wewnętrznych na przesuwane automatycznie 2) wyłożenie płytkami wskazanego na rysunku przejścia w hallu (na prawo od wejścia głównego), w celu płynnego przejazdu wózkiem - obecnie jest tam próg, stanowiący przeszkodę dla przejazdu wózkiem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przebudowa ogrodzenia przy ul. Pabianickiej 34 w Starostwie Powiatowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny. Zakres robót obejmuje: A. Prace przygotowawcze: 1) rozebranie bramy z furtką i przęseł istniejącego ogrodzenia, 2) wykucie z cokołu pozostawionych słupków ogrodzenia. B. Prace zasadnicze: 1) montaż nowej bramy przesuwanej automatycznie - na pilota, z podłączeniem do instalacji elektrycznej budynku Starostwa, 2) osadzenie w istniejącym cokole nowych słupków - dostarczonych wraz z ogrodzeniem, 3) remont cokołu - zbicie daszka, usunięcie starej farby, naprawa betonu, pomalowanie nową farbą elewacyjną, 4) ułożenie na cokole rolki z cegły klinkierowej na romb, 5) zamontowanie nowych przęseł ogrodzenia z elementów kutych, wykończonych fabrycznie wg załączonego rysunku (podane na rysunku wymiary sprawdzić na budowie)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Malowanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, 2) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem ścian i sufitów, 3) wykonanie otworu drzwiowego oraz osadzenie drzwi o wymiarach 80/210.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.