eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, znak sprawy 28/SZP/ochrona/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Koszalin: Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, znak sprawy 28/SZP/ochrona/08.
Numer ogłoszenia: 265275 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin , ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax. 094 3437730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, znak sprawy 28/SZP/ochrona/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie wojskowym w m. Dąbki w ramach Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO), polegających w szczególności na: 1) Całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego obiektu. 2) Organizacji służby ochronnej w oparciu o system posterunków i patroli. 3) Strzeżeniu powierzonego pod ochronę mienia, urządzeń wspomagających ochronę, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem na terenie kompleksu wojskowego. 4) Kontrolowaniu dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia) lub wjazdu (wyjazdu) na teren chronionego obiektu wojskowego, nie dopuszczeniu do wynoszenia (wywożenia) mienia oraz uniemożliwieniu nielegalnego wejścia osób postronnych na teren chroniony. 5) Ochronie bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwację oraz uruchomienie grupy interwencyjnej, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu. Zapewnienie czasu reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższego niż 20 minut (liczonego od chwili otrzymania powiadomienia o zdarzeniu do przybycie w rejon chronionego obiektu); 6) Opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu wojskowego w m. Dąbki w terminie 7 dni od podpisania umowy. 7) Patrolowaniu obiektów kompleksu raz na dobę przez grupę interwencyjną. 8) Przekazywaniu Żandarmerii Wojskowej, Policji lub wojskowym organom porządkowym osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych. 9) Utrzymywaniu, poprzez oficera dyżurnego obiektu wojskowego w m. Dąbki współpracy w zakresie ochrony osób i mienia z Żandarmerią Wojskową i Policją. 10) Utrzymywaniu współpracy z wewnętrzną służbą znajdującą się na terenie obiektu wojskowej. 11) Wykonywaniu innych zadań wynikających z planu ochrony obiektu. Sposób realizacji zamówienia: 1) Ochrona powinna być realizowana w systemie posterunków stałych i patroli ruchomych (z zachowaniem, co najmniej dwóch zmian w ciągu doby i jednego dziennego) przez następujące osoby funkcyjne i elementy ochrony: a) Dowódca ochrony - przez całą dobę. b) Posterunek nr 1, stały - jednoosobowy, przez całą dobę. c) Posterunek nr 2, stały - jednoosobowy, przez całą dobę. d) Posterunek nr 3, stały - jednoosobowy, dziewięciogodzinny (od godz. 7.00 do godz. 16.00), w dni robocze, na biurze przepustek. e) Grupa interwencyjna - wyznaczana ze składu pracowników ochrony Wykonawcy. Wymagania w zakresie uzbrojenia, wyposażenia i umundurowania: 1) Dowódca ochrony - broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), pilot napadowy, środki przymusu bezpośredniego (paralizator, miotacz gazu, kajdanki), latarka. 2) Posterunek nr 1 - broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), pilot napadowy, latarka. 3) Posterunek nr 2 - broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), pilot napadowy, latarka. 4) Posterunek nr 3 - broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), pilot napadowy, latarka. 5) Grupa interwencyjna - broń palna (pistolet), bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), środki przymusu bezpośredniego (paralizator, miotacz gazu, kajdanki), latarka. 6) Stacja monitorowania alarmów w rejonie funkcjonowania Wykonawcy zapewniająca odbiór sygnałów drogą radiową oraz deklarowany czas reakcji grupy interwencyjnej. 7) Pozwolenie na łączność dyspozytorską na obszarze działania Wykonawcy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany uzbrojenia lub wyposażenia, jeśli takie zmiany zostaną wprowadzone na podstawie nowych wymagania i uregulowań normatywno-prawne. 9) W przypadku występowania podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, Wykonawca składa oświadczenie, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza powierzenia grupy interwencyjnej podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 - 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, stosownie do treści ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 144, poz. 740 z późn. zm.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (w szczególności pojazdów samochodowych, broni palnej i urządzeń łączności, innych środków w tym przymusu bezpośredniego), jakie posiada Wykonawca (na załączonym do SIWZ druku). e) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (w szczególności posiadanych licencji pracownika ochrony, pozwoleń na posługiwanie się bronią palną, poświadczeń bezpieczeństwa, stwierdzających dostęp do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE - pracownicy ochrony fizycznej, osoby kierownictwa, inspektorzy niezbędnych do wykonania zamówienia), (na załączonym do SIWZ druku). f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności: certyfikaty systemów ISO 9001:2001 lub AQAP 100:1995 w zakresie ochrony osób i mienia. h) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). i) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (na załączonym do SIWZ druku). Oświadczenie Wykonawcy o umundurowaniu i wyposażeniu pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (na załączonym do SIWZ druku). j) Oświadczenie Wykonawcy o grupie interwencyjnej (na załączonym do SIWZ druku). k) Oświadczenie Wykonawcy o realizacji usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny (na załączonym do SIWZ druku). l) Oświadczenie Wykonawcy o pełnomocniku do spraw ochrony informacji niejawnych i kancelarii tajnej (na załączonym do SIWZ druku). m) Oświadczenie Wykonawcy o szkoleniu pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia (na załączonym do SIWZ druku)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.