To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Jelenia Góra: Wykonanie usług ochrony obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ulicy Kochanowskiego 18 w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 265235 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248631 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6424320 (21), faks 075 7524321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług ochrony obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ulicy Kochanowskiego 18 w Jeleniej Górze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Ochrona fizyczna obiektu: obiekt chroniony w dni robocze w godzinach od 14.00 do 6.00 dnia następnego przez minimum jednego pracownika ochrony; w pozostałe dni obiekt chroniony całodobowo przez minimum jednego pracownika ochrony wykonującego swe obowiązki poprzez: - kontrolę i weryfikację osób wchodzących na teren obiektu, uniemożliwienie przebywania na terenie ochranianym osobom, które nie posiadają stosownego zezwolenia (wystawianie przepustek wejściowych do obiektu Zamawiającego); - nadzorowanie obiektu w dni wolne od pracy oraz święta - każdorazowy zamiar wejścia do obiektu, zarówno pracowników jak i osób niezatrudnionych w ZSO Nr 1, musi być wcześniej zgłoszony i uzgodniony z dyrekcją szkoły; - udzielanie dokładnej informacji dotyczącej lokalizacji poszczególnych pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego, a także łączenie rozmów telefonicznych z portierni do poszczególnych działów jednostki Zamawiającego; - sprawdzanie stanu zamknięć wszystkich drzwi i okien w pomieszczeniach przyjętych pod ochronę po opuszczeniu obiektów przez pracowników Zamawiającego oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników i uczniów, sprawdzanie stanu zabezpieczeń i plomb; - zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń w zakresie stanu zabezpieczenia mienia; - sprawdzanie i zamykanie bram wjazdowych na posesję Zamawiającego (od godziny objęcia służby); - sprawdzanie zamknięcia bramki wejściowej przy wielofunkcyjnym boisku sportowym znajdującym się przy budynku Zamawiającego (od godziny objęcia służby); - sprawdzanie zamknięcia wejść na wielofunkcyjne boisko sportowe znajdujące się na posesji Zamawiającego; - wpuszczanie i wypuszczanie osób z zewnątrz, korzystających z wielofunkcyjnego boiska sportowego; - sprawdzanie, czy po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego i jego zamknięciu w pomieszczeniach objętych ochroną nie przebywają osoby obce; - prowadzenie rejestru kluczy, w tym wydawanie i przyjmowanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego oraz prowadzenie rejestru zgłaszanych uszkodzeń powstałych w trakcie zajęć lekcyjnych oraz wynajmów w obiektach Zamawiającego w tym sprawdzanie stanu pomieszczeń przed i po wynajmach lub udostępnieniach pomieszczeń w budynku szkoły; - ciągłe, aktywne przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie obiektów podlegających ochronie zgodnie z harmonogramem prac oraz obsługa systemu telewizji dozorowej; - natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy mające na celu zabezpieczenie mienia w przypadku zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia i innych rzeczy wartościowych znajdujących się na ochranianym terenie; powiadomienie grupy interwencyjnej, kierownictwa Zamawiającego i odpowiednich służb; - niezwłoczne poinformowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które miałyby bezpośredni i pośredni wpływ na bezpieczeństwo chronionych obiektów i przebywających w nich osób, a także w razie awarii instalacji wewnętrznej, zewnętrznej: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodnej i kanalizacyjnej, gazowej i wezwanie odpowiednich służb specjalnych, a także zabezpieczenie zagrożonych miejsc do czasu przybycia tych jednostek oraz przedstawiciela kierownictwa Zamawiającego; - prowadzenie bieżącej dokumentacji z przebiegu ochrony oraz archiwizacji zapisów wykonanych przez system monitoringu; - uniemożliwienie przebywania na terenie ochranianym osobom, które nie posiadają stosownego zezwolenia (wystawianie przepustek wejściowych do obiektu Zamawiającego); - nadzór i sprawdzanie funkcjonowania systemów alarmowych oraz natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się; - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, tj.: chodnika wzdłuż ulicy Kochanowskiego (od skrzyżowania z ulicą Uroczą i Placem Energetyka) oraz przy głównym wejściu do budynku szkoły, schodów przy głównym wejściu do obiektu, a także usuwanie oblodzeń poprzez posypywanie piaskiem z solą (całkowita powierzchnia wynosi około 160 metrów kwadratowych). Pracownicy dysponujący środkami ochrony osobistej, strojem służbowym, radiotelefonem lub telefonem komórkowym (w celu połączenia z dyspozytorem grupy interwencyjnej), w przypadku zagrożenia pracownik ochrony korzysta z grupy interwencyjnej. 2. Patrol doraźny (składający się z minimum dwóch pracowników licencjonowanych poruszających się oznakowanym pojazdem), który, niezależnie od kontroli obiektu dokonywanej przez pracownika ochrony, będzie patrolował obiekt dodatkowo w dni nauki szkolnej. Do obowiązków patroli doraźnych należy: - patrolowanie obszaru przed wejściem do budynku szkoły, na zagrodzonym terenie wokół szkoły, przynależnym do posesji oraz na wszystkich korytarzach; - zwracanie uwagi na osoby obce, które zachowują się w sposób podejrzany; - reagowanie w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia uczniów i pracowników Zamawiającego; - patrolowanie holu na parterze szkoły w godzinach od 7.45 do 8.00 (jeden pracownik ochrony przy portierni, natomiast drugi przy szatni); - patrolowanie wszystkich holi i korytarzy obiektu Zamawiającego w godzinach od 10.35 do 10.55; - uniemożliwianie prób wymuszeń i bójek między uczniami; 3. Zainstalowanie w ramach niniejszego postępowania opisanych szczegółowo 3 elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu będących własnością Wykonawcy (podlega zwrotowi do dnia 10 stycznia 2016 roku) - załącznik nr 1; 4. Zainstalowanie w obiekcie systemu telewizji dozorowej, której zarządzanie będzie się odbywało na portierni szkolnej (podlega zwrotowi do dnia 10 stycznia 2016 roku) - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2; 5. Monitorowanie i konserwacja pięciu lokalnych systemów sygnalizacyjnych włamania i napadu (trzech zainstalowanych i będących własnością Wykonawcy oraz dwóch będących własnością Zamawiającego). 6. Demontaż urządzeń jednego z systemów Zamawiającego, znajdujących się obecnie w gabinecie 401 i zamontowanie ich oraz uruchomienie w innym pomieszczeniu w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1. Wymaga się, aby system telewizji dozorowej działał w lokalnej sieci LAN z możliwością podglądu zapisu na wyznaczonych komputerach w wybranych pomieszczeniach (sekretariat dyrektora oraz wicedyrektorów, a także w pomieszczeniu kierownika gospodarczego). W razie zagrożenia interwencję w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu zgłoszenia zdarzenia podejmuje grupa interwencyjna wezwana za pomocą systemu sygnalizacji napadu (SSN), telefonicznie lub poprzez uruchomienie przycisku pilota napadowego. Systemy alarmowe powinny być monitorowane przez stację monitorowania alarmów za pomocą nadajników GSM. System monitoringu powinien odbierać i przetwarzać sygnały o następujących zdarzeniach: - napad; - włamanie; - sabotaż systemu; - brak zasilana sieci; - sprawność akumulatorów; - łączność pomiędzy systemem a stacją monitorowania alarmów; - brak załączenia systemu w wymaganych porach. Wykonawca zobowiązany jest do okresowej konserwacji lokalnych systemów sygnalizacji włamania, nie rzadziej niż co trzy miesiące (w tym dostarczenia do obiektu Zamawiającego Protokołu z przeprowadzonej konserwacji lokalnych systemów sygnalizacji). W ramach konserwacji przeprowadzana powinna być okresowa kontrola działania systemów alarmowych zgodnie z PN-93/E-08390/14. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania i konserwacji dodatkowo dwóch lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu, które stanowią własność Zamawiającego. Dla każdego systemu alarmowego powinien być założony system rejestrowania składający się z: - rejestru wyposażenia; - rejestru zdarzeń; - zapisów konserwacji; - rejestru obsługi awaryjnej; - zapisów okresowego wyłączenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
- Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124725,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140256,90
Oferta z najniższą ceną: 140256,90 / Oferta z najwyższą ceną: 140256,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.