Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Lubliniec: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Trening: Stylizacja sylwetki i autoprezentacja dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 265228 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops@lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Trening: Stylizacja sylwetki i autoprezentacja dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa: Trening- Stylizacja sylwetki i autoprezentacja I. Liczba osób - 26 w podziale na 2 grupy Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 30 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe. II. Program szkolenia: Warsztaty obejmują ścieżki tematyczne uwzględniające zróżnicowanie płciowe uczestników szkolenia: 1. Stylizacja sylwetki - różne typy sylwetki - określenie własnej; - problemy z sylwetką - możliwości korekty fasonem, kolorem i fakturą ubrania - dobór najodpowiedniejszych krojów ubrań współgrających z własnym typem figury; - dobór ubrania stosownie do okazji; - charakterystyczne typy owalu twarzy - dobór fryzury, makijażu, okularów, biżuterii, dekoltów i kołnierzyków; - pielęgnacja cery, stosowanie makijażu, w tym ćwiczenia praktyczne; pielęgnacja włosów, stylizacja fryzur w tym ćwiczenia praktyczne (bez strzyżenia) 2. Autoprezentacja - określenie siebie, świata uznawanych wartości i potrzeb, a aktualnie pełnione role; - autoprezentacja jako umiejętność tworzenia obrazu siebie; - efekt pierwszego wrażenia; - autoprezentacja, jako narzędzie wywierania wpływu; - rola języka ciała w kształtowaniu własnego wizerunku; - techniki pracy z głosem i ciałem w autoprezentacji; - wypracowanie własnego stylu autoprezentacji; - autoprezentacja, a wymogi sytuacyjne; - profesjonalna prezentacja własnej osoby w kontaktach społecznych i zawodowych zarejestrowana za pomocą kamery cyfrowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 usługi szkoleniowe, które zawierały elementy programu związanego ze stylizacja sylwetki i autoprezentacją bądź wykonał te usługi oddzielnie (tj. co najmniej dwie usługi z zakresu stylizacji sylwetki i co najmniej 2 usługi z autoprezentacji). Przeprowadzone usługi szkoleniowe ze stylizacji sylwetki i autoprezentacji powinny obejmować co najmniej 20 godzin zajęć, natomiast w przypadku usług zrealizowanych oddzielnie - każda powinna obejmować co najmniej 10 godzin zajęć ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że osoby zdolne do wykonania zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe; tj. trener autoprezentacji - studia wyższe z zakresu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, zawodowa kosmetyczka i wizażystka oraz doświadczenie zawodowe; tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi szkoleniowe które zawierały elementy programu związanego ze stylizacją sylwetki i autoprezentacją bądź wykonał te usługi oddzielnie (tj. co najmniej jedna usługa z zakresu stylizacji sylwetki i co najmniej 1 usługa z autoprezentacji) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że Wykonawca posiada wpis do RIS prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zaktualizowany na rok 2012. Formularzem oświadczenia jest załącznik nr 7 do SIWZ 3.2 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Oświęcimska 30, 42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Oświęcimska 30, 42 - 700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
- Modernizacja oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży, w tym dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu"
- " Dostawa doposażenia do pojazdów podwodnych dla JW 4101 w Lublińcu "
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- szkolenia z zakresu wdrożenia "Rozmów rozwojowych" w Narodowym Funduszu Zdrowia
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.