eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobylnicy Wołoskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Wielkie Oczy: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobylnicy Wołoskiej
Numer ogłoszenia: 265191 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Kobylnicy Wołoskiej , Kobylnica Wołoska 4, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 16 631 01 26, faks 16 631 01 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobylnicy Wołoskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2013 r. lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego typu furgon o masie całkowitej do 3,5 tony (o cechach i parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 1a do SIWZ), na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobylnicy Wołoskiej. Podstawowe cechy pojazdu: 1.Samochód spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2013 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). 2.Pojazd spełniający wymagania techniczno - użytkowe określone w pkt. 4.1, 4.2 i 4.3.2 Załącznika nr 2 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143, poz. 1002), wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. 3.Samochód posiadający aktualne świadectwo homologacji podwozia. 4.Pojazd posiadający świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, a w przypadku pojazdów wyprodukowanych lub dopuszczonych do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydane po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne lub ochronę zdrowia i życia oraz mienia na poziomie nie niższym niż jest to określone w Polskich Normach lub wymaganiach techniczno- użytkowych określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002). 5.Pojazd odpowiadający WYMAGANIOM DLA SAMOCHODÓW RATOWNICZO -GAŚNICZYCH I SAMOCHODÓW RATOWNICTWA TECHNICZNEGO PRZEZNACZONYCH DLA OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH opracowanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej z Józefowa k/Otwocka, Zakład - Laboratorium Technicznego Wyposażenia Straży Pożarnych (strona internetowa Zarządu Głównego ZOSP RP w Warszawie - jeśli dotyczy. Minimalne parametry techniczne samochodu: Charakterystyka I. Opis pojazdu: 1.Kolor nadwozia: czerwony. Pojazd oznakowany numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wskazań Zamawiającego 2.Przebieg: do 30 km (fabrycznie nowy), rok produkcji 2013 3.Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 3500 kg 4.Napęd samochodu na przednie koła, 5.Kabina przystosowana do przewozu minimum 6 osób (homologacja umożliwiająca rejestrację pojazdu przystosowanego do przewozu minimum 6 osób - zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym), 6.Przeszklenie w części osobowej, 7.Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, z tyłu drzwi lewe i prawe przesuwne, 8.Elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, 9.skrzynia biegów: manualna minimum 5 - cio biegowa (5 plus 1), mechaniczna; 10.Poduszka powietrzna dla kierowcy, 11.Centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi, 12.Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, 13.Lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane, 14.Pojazd wyposażony w układ ABS i ESP, 15.Zamontowany radioodtwarzacz CD z możliwością odtwarzania plików w formacie mp3 16.Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego 17.Światła przeciwmgielne, 18.Wzmocnione tylne zawieszenie, 19.Klimatyzacja manualna. 20. Układ kierowniczy ze wspomaganiem 21.System ładowania akumulatora z automatycznym rozłączaniem podczas rozruchu samochodu. 22.Ogumienie: zamontowane zimowe oraz komplet opon letnich 23.Zamontowane nadkola II. Silnik: 1.Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy emisji spalin EURO 5, 2.Pojemność silnika 1800 - 2400 cm3, 3.Moc silnika minimum 110 KM, III. Oznakowanie: 1.Belka świetlna LED z napisem STRAŻ, zabezpieczona przed uszkodzeniem kloszy 2.Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych, 3.Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego z tyłu pojazdu, 4.Lampy przednie błyskowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego lub schowane w grillu pojazdu, 5.Pojazd oznakowany na trwałe w taśmy odblaskowe po bokach, z przodu i tyłu pojazdu koloru biało-czerwonego, 6.Po bokach, z tyłu pojazdu naklejony trwale Numer Operacyjny, na drzwiach przednich lewych i prawych nazwa jednostki IV. Zabudowa pożarnicza: 1.Podłoga w przestrzeni pasażerskiej i ładunkowej wyłożona materiałem łatwo- zmywalnym, antypoślizgowym, wodoodpornym, ułatwiająca spływanie wody 2.Przegroda oddzielająca przedział pasażerski od sprzętowego, 3.Konstrukcja przedziału z półkami i mocowaniami na sprzęt, oraz uchwytami na 4 szt. węży W52 i 4 szt. węży W75 4.Oświetlenie w przedziale sprzętowym wykonane w technologii LED 5.Oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności. 6.Stelaże na 2 szt. aparatów powietrznych nadciśnieniowych jedno butlowych i 2 szt. mocowań na butle zapasowe Uchwyty (tuby) na 2 węże ssawne (kołnierz średnicy 190 mm, dł. 2,5 m każdy) umieszczone na dachu pojazdu, zabezpieczenie przed kradzieżą (zamek patentowy z kluczykiem), drabinka zamontowana na pojeździe umożliwiająca montaż i demontaż w/w węży, V. Wyposażenie dodatkowe: 1.W Kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon VHF 136 - 174 MHz, moc 1-25 W, 128 kanałowy i odstęp międzykanałowy 12,5 kHz 2.Pojazd wyposażony hak holowniczy typu kulowego z tyłu pojazdu, instalację elektryczną do holowania przyczepy - znormalizowane o dop. masie całkowitej do 3,5 t. oraz gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12V, 7-biegunowe Elektryczne urządzenia radiowe oraz akustyczno-sygnalizacyjne wykonane w sposów nie powodujący zakłóceń podczas ich jednoczesnej pracy 3.Maszt oświetleniowy wysuwany na wysokość 4,5 m licząc od podłoża na którym stoi pojazd, zamontowany na pojeździe, z halogenem (halogenami) o łącznej mocy 1000 W. Wysuw masztu przy pomocy pompy ręcznej, ręczne sterowanie lampą (lampami) - wymagania minimalne. 4.Wyciągarka elektryczna o sile uciągu minimum 3,5 t. z prowadnicą rolkową i zdalnym sterowaniem. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na adres: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, powiat lubaczowski, gm. Wielkie Oczy). Podczas odbioru samochodu Zamawiający dokona oceny stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych z parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia prób technicznych samochodu i sprzętu, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. Wraz z przedmiotem dostawy, Wykonawca winien przekazać dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego samochodu, wskazujący lub zawierający wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji - nie krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, licząc od daty dostawy, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazujący całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wraz z przedmiotem dostawy, Dostawca winien przekazać stosowne atesty, homologacje i temu podobne dokumenty dopuszczające pojazd do rejestracji i użytkowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy przez to rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, opinie, listy polecające, protokoły zdawczo - odbiorcze, itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i w związku z tym uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w związku z tym uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany samochód odpowiada wymaganiom Zamawiającego każdy Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego - opis techniczny lub inny dokument potwierdzający parametry techniczno - eksploatacyjne oferowanego samochodu. Przedmiot dostawy oferowany przez Wykonawców spełni ten warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli z opisu technicznego lub innego dokumentu dotyczącego oferowanego samochodu jednoznacznie wynikać będzie, że spełnia on co najmniej minimalne wymagania Zamawiającego, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany do umowy mogą być wprowadzone za obopólną zgodą stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian, w trybie aneksu, który po podpisaniu stanowi integralną część umowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w następujących zakresach: 1)wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku: - odbiegających od normy niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, - uzasadnionego polecenia Zamawiającego dokonania czynności w sposób odmienny w stosunku do przewidzianego pierwotnie; 2)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: - zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), - wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków, - uzasadnionego polecenia Zamawiającego dokonania czynności w sposób odmienny w stosunku do przewidzianego pierwotnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wielkieoczy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, (pokój nr 2)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 16.12.2013 r.. o godzinie 9:30 w Urzędzie Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37 -627 Wielkie Oczy, pokój nr 2 (I piętro). Zadanie zostanie sfinansowane z następujących źródeł: a)dotacja Gminy Wielkie Oczy, b)dotacja Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, c)dotacja Zarządu Głównego Związku OSP RP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.