eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › budowa, przebudowa i modernizacja systemu odprowadzania ścieków deszczowych na terenie Gminy Miasta Kędzierzyn-Koźle

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26512

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: budowa, przebudowa i modernizacja systemu odprowadzania ścieków deszczowych na terenie Gminy Miasta Kędzierzyn-Koźle Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu, do kontaktów: Wojciech Zoremba - w zakresie merytorycznym, Artur Maruszczak - w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych, ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. +48 77 4801303, +48 77 4050380, fax +48 77 4801323, e-mail: w.zoremba.ispa@mwik.com.pl, www.mwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa, przebudowa i modernizacja systemu odprowadzanai ścieków deszczowych na terenie Gminy Miasta Kędzierzyn-Koźle. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa, przebudowa i modernizacja systemu odprowadzania ścieków deszczowych o łącznej długości około 18 km. Doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem polskim istniejących i budowych obiektów kanalizacji deszczowej (wyloty). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Kędzierzyn - Koźle, województwo opolskie, kraj Polska. Kod NUTS: PL520. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w pkt. "Opis/przedmiot zamówienia". 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 39; data zakończenia: 31.12.2009; Termin zakończenia robót - 30.08.2009 r. Termin zakończenia Kontraktu - 31.12.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium 1.000.000 (jeden milion) PLN. 2. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 5 % (pięć procent) ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: Fundusz Spójności oraz środki własne Zamawiającego. Warunki płatności określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych (w dalszym ciągu niniejszego dokumentu zwanej u.p.z.p.). 2. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o artykuł 22 ust.1 pkt. 1-3 u.p.z.p. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 50 pracowników oraz posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 4 pracowników inżynieryjno - technicznych z uprawnieniami do kierowania robotami oraz co najmniej 3 pracowników inżynieryjno - technicznych z uprawnieniami do projektowania; b) posiadać co najmniej następujące narzędzia i urządzenia: - Koparka samobieżna o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m sześc. - 3 szt.; - Spycharka gąsienicowa o mocy co najmniej 100 KM - 2 szt.; - Żuraw samojezdny o udźwigu co najmniej 2 Mg - 1 szt.; - Żuraw samojezdny o udźwigu co najmniej 5 Mg - 1 szt.; - Wibromłot do wbijania i wyciągania grodzic - 1 szt.; - Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów - 4 szt.; - Zgrzewarka do muf elektrooporowych - 1 szt.; - Zgrzewarka do rur PE zgrzewanych doczołowo - 1 szt.; - Betonomieszarka samochodowa o pojemności co najmniej 5m3 - 2 szt.; - Samochodowa pompa do transportu mieszanki betonowej - 2 szt.; - Walec gładki, samojezdny wibracyjny - 1 szt.; - Maszyna do przewiertów lub przecisków - min. 1 zestaw; c) dysponować co najmniej jednym projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, d) dysponować Kierownikiem Budowy pełniącym funkcję Przedstawiciela Wykonawcy posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, e) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, f) dysponować co najmniej jednym projektantem w specjalności drogowej posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, g) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót w specjalności drogowej posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, h) dysponować co najmniej jednym projektantem w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, i) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, j) Zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na składanie ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu systemów kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej o długości łącznej min. 18 km. 3. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien złożyć dokumenty określone w "Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty") a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 6.000.000 PLN (sześć milionów PLN ) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.000.000 PLN (sześć milionów PLN). Wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej wyrażona w innej walucie niż PLN będzie przeliczana przez Zamawiającego z tej waluty na PLN wg średniego kursu PLN do tej waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku, wskazanych w punkcie "Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty". b) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 7.000.000 PLN (siedem milionów PLN) ważne co najmniej do upływu terminu związania ofertą, t.j. co najmniej do dnia 02.10.2006 włącznie. W przypadku, jeżeli kwota ubezpieczenia wskazana w polisie lub innym dokumencie wskazanym w punkcie "Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty" wyrażona będzie w innej walucie niż PLN, to waluta ta będzie przeliczona przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN do tej waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia polisy lub innego dokumentu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w punkcie "Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne", podpunkty c-i niniejszego ogłoszenia posiadają wymagane uprawnienia - dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych aktualne co najmniej do upływu terminu związania ofertą, t.j. do dnia 02.10.2006 r. włącznie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokumenty wykonawcy ci składają wspólnie); 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego; nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie wykonawcy ci składają wspólnie). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku lub banków, w którym lub których Wykonawca posiada rachunek bankowy, o wysokości posiadanych na tym rachunku lub rachunkach środków finansowych lub o wysokości posiadanej przez Wykonawcę zdolności kredytowej, potwierdzająca spełnianie warunku. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzająca spełnianie warunku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożona przedmiotowa informacja dla każdego z nich). 2. Wykaz potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w wykaz wykonawcy ci składają wspólnie) 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Przedłożone przez oferenta wykazy i informacje muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia kryteria co do liczebności, posiadanych uprawnień i kwalifikacji zawodowych określonych w punkcie "Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne" podpunkty c)- i) niniejszego ogłoszenia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w wykaz wykonawcy ci składają wspólnie). 4. Wykaz zawierający potwierdzenie: a) wykonania albo zaprojektowania albo zaprojektowania i wykonania przez Wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na datę składanie ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie systemów kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej o długości łącznej min. 18 km Roboty, które zostaną wymienione w wykazie muszą być rozpoczęte i zakończone w okresie pięciu lat przed datą składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w wykaz wykonawcy ci składają wspólnie). 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokumenty wykonawcy ci składają wspólnie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 77 - 80620 z dnia 21.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/046/02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2006, cena - 1250 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew (Bank Zachodni WBK SA 1/O Kędzierzyn Koźle, rachunek nr 75 1090 2183 0000 0005 6600 2682, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie - Koźlu Sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn - Koźle. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w Sali Obrad Rady Miasta Kędzierzyn - Koźle, sala nr 120, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, FINANSOWANIE WEDŁUG PROJEKTU ISPA/Fundusz Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/046. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.