eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych i niebezpiecznych celem ich odpowiedniego zagospodarowania. Postępowanie nr 60/ACMMiT/AK/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Gdynia: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych i niebezpiecznych celem ich odpowiedniego zagospodarowania. Postępowanie nr 60/ACMMiT/AK/08
Numer ogłoszenia: 265063 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, fax. 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych i niebezpiecznych celem ich odpowiedniego zagospodarowania. Postępowanie nr 60/ACMMiT/AK/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych i niebezpiecznych celem ich odpowiedniego zagospodarowania. Pakiet nr 1 - odpady niebezpieczne (rtg) w ilości ok 12 660kg. Pakiet nr 2 - odpady niebezpieczne i inne w ilości 4723kg. Pakietn r 3 - odpady medyczne w ilości 54 125kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w ramach odbioru i transportu odpadów medycznych (dla pakietu nr 3) lub niebezpiecznych (dla pakietu nr 1 i 2) - o kodach wskazanych w pkt I SIWZ, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wynikające ze zrealizowania co najmniej 2 usług (umów) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00zł. każda, 3) oraz dysponują odpowiednim, co najmniej jednym samochodem, przystosowanym (zgodnie z przepisami prawa) do odbierania i transportu odpadów - odpowiednio medycznych lub niebezpiecznych (w zależności od tego, na który pakiet składana jest oferta) wyposażonym w wagę do ważenia odpadów przy ich odbiorze, 4) warunek dla wykonawców składających ofertę na pakiet nr 1 - dysponują co najmniej 12 beczkami (odbierane po 6 beczek jednorazowo, 6 szt. pozostaje u Zamawiającego do napełnienia) o pojemności 30L. z otworem wlotowym, gdzie o przekroju otworu wynosi ok. 50mm 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 PZP. 2. Wymagania stawiane Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 w.w. ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie. 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III, pkt 2, 1) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt III, pkt 2, 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej wiarygodności. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 60/ACMMiT/AK/08 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z poźn. zm.) -NIE SPEŁNIA. 6. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki Wykonawca spełnił. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach stanowiących ofertę: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania lub transportu odpadów o kodach określonych w tabelach pakietów 1, 2 lub 3 (w zależności od tego na który pakiet składana jest oferta) pkt I. SIWZ. 3) Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawcy załączają wykaz zrealizowanych usług każda na co najmniej 30 000,00zł. - załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty (np. oświadczenia, referencje odbiorców usług, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz sprzętu i środków transportu (co najmniej 1 samochód, waga a dla pakietu nr 1 dodatkowo zabezpieczenie 12 beczek), pozostających w dyspozycji wykonawcy, które zostaną użyte dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. Pielęgniarki Epidemiolog.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, Kancelaria - pok. nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w ilości ok 12 660kg celem ich odpowiedniego zagospodarowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów niebezpiecznych , w ilości ok 4723kg celem ich odpowiedniego zagospodarowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych, w ilości ok 54125kg celem ich odpowiedniego zagospodarowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.