eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno Psychologicznej ul. Długa 89,91, 95-100 Zgierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Zgierz: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno Psychologicznej ul. Długa 89,91, 95-100 Zgierz
Numer ogłoszenia: 265061 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453438 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Długa 49, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 887 555 510, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno Psychologicznej ul. Długa 89,91, 95-100 Zgierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adoptowaniu pomieszczeń na potrzeby pracowni pedagogiczno-psychologicznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka usytuowanego w Zgierzu przy ul. Długiej 89,91, 95-100 Zgierz. 2. Realizacja zamówienia polega na adaptowaniu na potrzeby pracowni pedagogiczno-psychologicznej pomieszczeń, które są częścią Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka usytuowanego w Zgierzu przy ul. Długiej 89/91. Adaptacja istniejących pomieszczeń szkolnych sal wykładowych, pokoi biurowych, korytarza, sanitariatów ma na celu przebudowę w/w pomieszczeń na przychodnie dydaktyczno-psychologiczną składającą się z gabinetów: dydaktycznych, psychologicznych, logopedy, korytarzy, sanitariatu, sekretariatu, gabinetu dyrektora i pokoju socjalnego wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia przychodni są przygotowywane do przebywania w nich osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych na wózkach inwalidzkich. 3. Roboty budowlane oraz prace instalacyjne będą prowadzone: a) od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1800, w soboty od 700 do 1400; b) roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, wibracji będą prowadzone w okresie trwania zajęć po godz. 1500 poniedziałek-piątek, sobota po godzinie 1200 ; c) roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie; d) gruz lub inne odpady powstałe w wyniku prac remontowych będą uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych. 4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia pn: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka na potrzeby poradni Pedagogiczno-Psychologicznej ul. Długa 89,91, 95-100 Zgierz został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1) STWiOR - zał. nr 9 do SIWZ: 2) Projekt Architektoniczno-budowlany -zał. nr 10 do SIWZ: 3) Projekt budowlano-wykonawczy- instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej i wentylacji mechanicznej wywiewnej- zał. nr 11 do SIWZ; 4) Projekt budowlano-wykonawczy - instalacji elektrycznej i teletechnicznej - zał. nr 12 do SIWZ; 5) PRZEDMIAR - adaptacja - zał. nr 13 do SIWZ; 6) PRZEDMIAR-pochylnia - zał. nr 14 do SIWZ; 7) Decyzja nr 1660/2013 - zał. nr 15 do SIWZ 5. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji wskazano: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów to zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia opisanych w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót zarówno warunki techniczno użytkowe jak i zakres równoważności został opisany w dokumentach stanowiących załącznik do SIWZ: dokumentacja projektowa, pozwolenie na budowę, STWiOR, przedmiar stanowiące opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 7. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD Wojciech Karlicki ul. Kusocińskiego 5, 96-500 Sochaczew, ul. Kusocińskiego 5, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153856,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 268000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.