eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W TERESINIE



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Teresin: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W TERESINIE
Numer ogłoszenia: 26499 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji , Al. XX-lecia 32, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 861 37 80, faks 0-46 861 37 80 wew. 108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W TERESINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 roku - oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 40.000 litrów, do kotłowni znajdującej się w budynku Szkoły Podstawowej im. Św. Maksymiliana Kolbego przy al. Ks. Druckiego - Lubeckiego 3 w Teresinie dla potrzeb ogrzania budynku hali sportowej, spełniającego wymagania Zamawiającego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko-chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Olej opałowy lekki o następujących parametrach: barwa czerwona gęstość w temp. 150C-nie wyższa niż 0,8389 kg/dm3 temperatura zapłonu (tygiel zamknięty)-nie mniej niż 670C lepkość kinematyczna w temp. 20 0C-4,53 mm2/s zawartość siarki-nie więcej niż 0,1%/m/m wartość opałowa-nie mniej niż 42.900 kJ/kg zawartość wody- nie wyższa niż 58 mg/kg zawartość zanieczyszczeń stałych-nie większa niż 7 mg/kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - art. 22 ust1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych(warunek podmiotowy); 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); 5)oferuje Zamawiającemu przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (warunek przedmiotowy). 5.2 Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt. 1-4 Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w-w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w-w zaświadczenia musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II.Dokument potwierdzający spełnienie warunku przedmiotowego o którym mowa w Rozdziale 5 SIWZ: 1.świadectwo jakości dla oferowanego oleju opałowego lekkiego. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełniony formularz ofertowy; 3.pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). 4.informację cenową o obowiązującej cenie hurtowej oleju opałowego lekkiego u producenta z dnia 27 stycznia 2009 roku, liczonej dla 1 m3 (1.000 litrów) oleju opałowego przy temperaturze referencyjnej 15oC (wykonawca będzie zobowiązany dostarczać informacje cenowe dla cen hurtowych u producenta dla dostarczanego oleju przy każdorazowej dostawie).Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96 - 515 Teresin (pokój nr 5 - Referat Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku hali widowiskowo - sportowej przy al. XX - Lecia 1a, 96 - 515 Teresin, w pokoju numer 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert w dniu 30.01.2009 r. o godz. 11.15 w budynku hali widowiskowo - sportowej w Teresinie przy al. XX - lecia 1a, w pokoju numer 5 (sekretariat)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.