eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Zakup i montaż instalacji systemów wykrywania pożaru, sygnalizacji włamania i napadu na Zamku w Bytowie.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Bytów: Zakup i montaż instalacji systemów wykrywania pożaru, sygnalizacji włamania i napadu na Zamku w Bytowie.
Numer ogłoszenia: 264947 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222309, fax. 059 8222309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck-bytow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż instalacji systemów wykrywania pożaru, sygnalizacji włamania i napadu na Zamku w Bytowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.:Zakup i montaż instalacji systemów wykrywania pożaru, sygnalizacji, włamania i napadu na Zamku w Bytowie i obejmuje wykonanie m.in.: zamówienia obejmującego zakup i montaż instalacji systemów wykrywania pożaru, sygnalizacji włamania i napadu we wpisanym do rejestru zabytków budynku Zamku Bytowskiego przy ulicy Zamkowej 2, 77-100 Bytów, w tym: a) dostawa elementów systemu SAP, b) dostawa materiałów montażowych (przewody, rury montażowe, itp.), 1 Centrala kompletna DSC 4020 1 kpl. 2 Moduł odbiorczy radiowy 41-46 2 szt. 3 Czujnik bezprzewodowy WS4904 68 szt. 4 Czujnik bezprzewodowy (na ekspozycję ruchomą) WS4904 4 szt. 5 Szyfrator/Pilot 1 szt. 6 Zasilacz 1A 2 szt. 7 Sygnalizator Zewnętrzny SP-4001 1 szt. 8 Sygnalizator wewnętrzny SPW-100 2 szt. 9 Przewód YTDY6x0,5 600m 10 Kołki rozporowe Fi 6 136szt. 11 Korytka kablowe LEGRAND 3008 70m 12 Akumulator 17 Ah 2szt. c) wykonanie tras kablowych, przejść i przepustów, d) demontaż istniejącej centrali i czujek optycznych (piwnica) i ich utylizacja, e) montaż centrali, f) montaż czujek, g) montaż sygnalizatorów, h) konfiguracja systemu, i) programowanie systemu zgodnie ze scenariuszami instrukcji ewakuacji, j) uruchomienie systemu, w tym podłączenie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, k) wykonanie dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z projektantem i rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń pożarowych, l) opracowanie instrukcji obsługi systemu i centrali pożarowej, m) szkolenie użytkowników, 2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia polega na wykonywaniu i serwisowaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu, tak więc mieści się w zakresie usług ochrony osób i mienia, natomiast usługa realizowana jest dla instytucji kultury w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, gdzie istnieje szereg obostrzeń wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, stąd prace można także zakwalifikować jako usługi w zakresie kultury; 3. Konieczność posiadania lokalnego serwisu 24- godzinnego. 4. Sposób i zakres prowadzonych prac musi być zgodny z powszechnie obowiązującymi normami prawa a w szczególności z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane Dz. U z 2006 Nr 156, poz. 118 z późn. zm., i przepisami BHP oraz przekazaną Wykonawcy dokumentacją projektowo - kosztorysową. 5. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikację instalacji zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo budowlane. Przy prowadzeniu oraz zakończeniu wszystkich prac do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu oraz naprawy wszelkich ewentualnych uszkodzeń, powstałych w rezultacie robót. 6. Wykonawca powinien zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ze względu na specjalistyczny charakter prac, tzn. ustawowe wymogi dotyczące kwalifikacji osób wymagane jest: 1) posiadanie zaświadczenia o ukończeniu kursu dla instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne, gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury; 2) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do wykonywania wszelkiego rodzaju instalacji urządzeń elektrycznych wchodzących do zakresu budownictwa powszechnego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) posiadanie przeszkolenia przez co najmniej jedną, pozostającą w dyspozycji Wykonawcy osobę, która będzie wykonywać czynności w zakresie montażu urządzeń wydane przez producenta centrali i czujek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.; 5. zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia w ofercie n/w dokumentów: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne, gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury; 2) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do wykonywania wszelkiego rodzaju instalacji urządzeń elektrycznych wchodzących do zakresu budownictwa powszechnego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie montażu urządzeń wydane przez producenta centrali i czujek przez co najmniej jedną osobę, pozostającą w dyspozycji Wykonawcy, która będzie wykonywać czynności. Do oferty należy dołączyć również oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 (wg wzoru załączonego do SIWZ). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.V.2. a), b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Dokumenty, o których mowa w pkt V.4.a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert natomiast dokumenty, o którym mowa w pkt.V.4.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.V.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty winien być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bck-bytow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I.1. Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 BYTÓW tel. 059 822 23 09 fax 059 822 25 44 e-mail: dyrektor@bck-bytow.pl strona internetowa: http://www.bck-bytow.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 13:55, miejsce: I.1. Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 BYTÓW.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.