Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Koszalin: Usługi konserwatorskie świadczone w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 264740 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie , ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459555, 695 764047, faks 094 3460751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1us-koszali.is.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwatorskie świadczone w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwatorskie świadczone w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie. Usługi konserwatorskie będą polegały na: a) utrzymaniu w stałej sprawności technicznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym usuwanie ewentualnych awarii wodno-kanalizacyjnych. b) wykonywaniu bieżących napraw: - mebli biurowych ( biurek, szaf aktowych, krzeseł itp.), - stolarki okiennej i drzwiowej, - sprzętu elektrycznego i osprzętu elektrycznego (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), takich jak: czajników, suszarek do rąk, gniazd, wyłączników, opraw oświetleniowych itp., c) malowanie znaków poziomych na terenie zewnętrznym Urzędu ( malowanie raz w roku pasów parkingowych oraz znaków poziomych na terenie ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie Urzędu), d) wykonywanie pozostałych bieżących prac nie wymienione wyżej dotyczących utrzymania w stałej gotowości technicznej obiektu administracyjnego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie. Szczegółowy zakres świadczenia usługi został opisany w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złoży dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia przekazane Zamawiającemu w formie pisemnej: 1. Formularz ofertowy / wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ / - załącznik nr 1, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia określone ustawą wymogi ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 3, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 4, 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 5, 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, na warunkach w nim określonych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 6, 7. Upoważnienie dla osoby występującej w imieniu firmy (jeżeli występuje) - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1us-koszalin.is.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w w Sekretariacie, pok. nr 101 ( I piętro) Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
- DZP.261.5.2024 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- Koszalin, Koszalińska Kolej Wąskotorowa (1898 r.): naprawa torowiska kolejowego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.