eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH W GMINIE BRWINÓW DLA SPÓŁKI WODNEJ BRWINÓW Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Brwinów: WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH W GMINIE BRWINÓW DLA SPÓŁKI WODNEJ BRWINÓW Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach
Numer ogłoszenia: 264653 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna Brwinów , ul. Pszczelińska 3, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 22 4357652, 7382582, faks 22 4357653, 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH W GMINIE BRWINÓW DLA SPÓŁKI WODNEJ BRWINÓW Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie: - Rów ZW - 11, L = 870 m, (km 0 + 870); - Rów ZW - 14, L = 260 m, (km 0 + 260); - Rów ZW - 14/3, L = 430 m; (km 0 + 430); Razem: L = 1.530 m; Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie: - Rów ZW-15, L = 1.536 m; (km 1 + 536). Zadanie 3. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach: KROSNA: - Rów U-2/9/2, L = 330 m; (km 0 + 330), BISKUPICE: - Rów U-2/9/3, L = 700 m, (km 0 + 700), - Rów U-2/9/4, L = 230 m; (km 0 + 230), Razem: L = 1.260m; Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach: - Rów RS-11/8, L = 525 m; (km 0 + 525), - Rów RS-11/8/1, L = 250 m; (km 0 + 250), Razem: L = 775 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy, 3) wystąpienie siły wyższej określonej w umowie, 4) wystąpienie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Zespół ds. zamówień publicznych pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane z dotacji z budżetu Powiatu Pruszkowskiego na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz realizacji inwestycji dla spółek wodnych działających na terenie Powiatu Pruszkowskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie: - Rów ZW - 11, L = 870 m, (km 0 + 870); - Rów ZW - 14, L = 260 m, (km 0 + 260); - Rów ZW - 14/3, L = 430 m; (km 0 + 430); Razem: L = 1.530 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie: - Rów ZW-15, L = 1.536 m; (km 1 + 536). 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 3. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach: KROSNA: - Rów U-2/9/2, L = 330 m; (km 0 + 330), BISKUPICE: - Rów U-2/9/3, L = 700 m, (km 0 + 700), - Rów U-2/9/4, L = 230 m; (km 0 + 230), Razem: L = 1.260m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach: - Rów RS-11/8, L = 525 m; (km 0 + 525), - Rów RS-11/8/1, L = 250 m; (km 0 + 250), Razem: L = 775 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.