Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Zielona Góra: Wybór nauczycieli wspomagających dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w realizacji projektu Ene due rabe -wszyscy idą do przedszkola w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejskie Przedszkole Nr 17 im. Chatka Puchatka w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 264621 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 17 , ul. Dr. Pieniężnego 22, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527452, faks 68 4527452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp17.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór nauczycieli wspomagających dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w realizacji projektu Ene due rabe -wszyscy idą do przedszkola w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejskie Przedszkole Nr 17 im. Chatka Puchatka w Zielonej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli wspomagających dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w realizacji projektu Ene due rabe - wszyscy idą do przedszkola w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejskie Przedszkole Nr 17 im. Chatka Puchatka w Zielonej Górze. 2. Celem głównym projektu jest zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej dla dzieci niepełnosprawnych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wybór 2 nauczycieli wspomagających dzieci niepełnosprawne w realizacji projektu Ene due rabe -wszyscy idą do przedszkola w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejskie Przedszkole Nr 17 im. Chatka Puchatka w Zielonej Górze. 3.2. Zatrudnienie nauczycieli wspomagających będzie od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2012r. 3.3. Zakres czynności: - wspomaganie pracy nauczyciela w grupie integracyjnej z uwzględnieniem pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, - konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych, - prowadzenie obserwacji dzieci (dokumentowanie), - prowadzenie indywidualnych zajęć z dziećmi, - przygotowywanie comiesięcznych sprawozdań, podsumowujących osiągnięte postępy dzieci, - praca w godzinach: 12:00-18:00 w tym od: 12:00-13:00 - terapia indywidualna, 13:00-18:00 - zajęcia wspomagające w grupie dzieci 3-5 lat, ilość godzin - 6 h dziennie, - drugi nauczyciel praca w godzinach 09:00-15:00 w tym od: 09:00-12:00 - praca w grupach jednorodnych wiekowo, 12:0-15:00 - praca w grupach mieszanych, ilość godzin - 6 h dziennie. 3.4. Zajęcia będą prowadzone w systemie dziennym dla 3 grup maksymalnie po 30 dzieci. 3.5. Zamawiający zapewnia : - sale dydaktyczne w pełni wyposażone do prowadzenia zajęć, - pomoce do zajęć oraz artykuły papiernicze, - materiały medyczne dla dzieci..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych w wieku przedszkolnym tj: a) posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną lub wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub uzupełniające podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki lub uzupełniające podyplomowe zakresu terapii pedagogicznej, b) wykażą się minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi przedszkolnymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ, - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ, - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.4. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole17.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Dr Pienięznego 22,,65-001 Zielona Gora gabinet dyrektora..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zamawiającego, gabinet dyrektora. Otwarcie ofert w dniu 05.10.2010 o godz. 10:15, siedziba Zamawiającego gabinet dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nr projektu WND-POKL.09.01.01.-08-021 10 Ene due rabe -wszyscy idą do przedszkola..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
- Modernizacja placu zabaw dla dzieci przy budynku Anieli Krzywoń 7-9-11
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja turnusów terapeutycznych realizowanych dla dzieci w ramach projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
- Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.