eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Przewóz dzieci niepełnosprawnych do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła 2 w Dąbrowie Górniczej na trasach Zadanie 1. Błędów - Łosień -Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie 2. Trzebiesławice - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Dąbrowa Górnicza: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła 2 w Dąbrowie Górniczej na trasach Zadanie 1. Błędów - Łosień -Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie 2. Trzebiesławice - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie 3. Kuźniczka - Strzemieszyce - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5
Numer ogłoszenia: 264442 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II , ul. Józefa Mireckiego 28, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623538, faks 032 2623538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła 2 w Dąbrowie Górniczej na trasach Zadanie 1. Błędów - Łosień -Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie 2. Trzebiesławice - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie 3. Kuźniczka - Strzemieszyce - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Posiadają licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. posiadają aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem złożą oświadczenie, w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy. Ww. licencja winna być wystawiona na Wykonawcę składającego ofertę. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania tj. a) na Zadanie 1 : min. 2 osoby, które posiadają prawo jazdy z odpowiednią kategorią b} na Zadanie 2: min. 2 osoby, które posiadają prawo jazdy z odpowiednią kategorią c) na Zadanie 3: min. 2 osoby, które posiadają prawo jazdy z odpowiednią kategorią 4. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego przez Zamawiającego, a niezbędnego do wykonania zadania tj.: a) na Zadanie 1: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki + opiekun /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/. Samochody muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa ( ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) b) na Zadanie 2: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki + opiekun /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/. Samochody muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa ( ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) c) na Zadanie 3: autokar o liczbie miejsc siedzących powyżej 25 /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/. Uwaga: Ocena spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedmiotowych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/. 2. Aktualna na czas trwania niniejszego zamówienia licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy - ( oświadczenie zawarte jest w treści załącznika nr 1A i/lub 1B i/1C SIWZ - Druk ofertowy pkt. 9). 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min 2 osoby na każde zadanie, które posiadają adekwatne do wymagań prawo jazdy - załącznik nr 3A i/lub 3B i/lub 3C SIWZ - wskazana data podpisania. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, (ZAŁĄCZNIK NR 3A/a i/lub 3B/b i/lub 3C/c do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 4A i/lub 4B i/lub 4C SIWZ wskazana data podpisania: a) na Zadanie 1: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki+ opiekun /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/. Samochody muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa ( ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) b) na Zadanie 2: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki + opiekun /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/. Samochody muszą być przystosowane do dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa ( ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) c) na zadanie 3: autokar o liczbie miejsc powyżej 25 / oraz jeden zastępczy w przypadku awarii. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy narzędzi i urządzeń (pojazdów) niezbędnych do wykonania zamówienia - (ZAŁĄCZNIK NR 4A/a i/lub 4B/b i/lub 4C/c do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 8. Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C SIWZ - wskazana data podpisania. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss5dg.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Mireckiego 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Mireckiego 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.