eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Ambasador Polszczyzny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Katowice: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Ambasador Polszczyzny
Numer ogłoszenia: 264412 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254851 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Ambasador Polszczyzny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) przeprowadzenie zewnętrznej kampanii promocyjnej miasta Katowice Ambasador Polszczyzny polegającej na: 1.1. adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (do wymogów technicznych nośnika typu bilboard, fulback internet) - załącznik 7 1.2. wydruku i umieszczeniu reklamy na 300 nośnikach typu bilboard obligatoryjnie w miastach aglomeracji śląskiej (minimum 40 szt., w tym w Katowicach nie więcej niż 10 szt.), Bielsku-Białej (minimum 10 szt.), Częstochowie (minimum 10 szt.), Warszawie (minimum 40), Krakowie (minimum 35 szt.), Wrocławiu (minimum 35), Poznaniu (minimum 20), Gdańsku (minimum 20), Łodzi (minimum 20),Lublinie (minimum 20) oraz fakultatywnie w pozostałych miastach wojewódzkich. Nośniki winny być zlokalizowane w centrum miast, w miejscach o dużym natężeniu ruchu - listę lokalizacji zawiera załącznik nr 4. Zamawiający zastrzega, że co najmniej połowa proponowanych nośników winna być oświetlona. 1.3. wydruku i umieszczeniu reklamy na 50 nośnikach typu fullback obligatoryjnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, oraz miastach aglomeracji katowickiej. Zamawiający zastrzega, że autobusy winny być wyprodukowanie po 2001 roku włącznie. 1.4. zamieszczeniu reklamy (banera internetowego) na portalu internetowym o miesięcznej odwiedzalności nie mniejszej niż 7.000.000 realnych użytkowników na okres minimum dwóch tygodni (minimum 5.000 przejść na stronę Urzędu Miasta Katowice w okresie trwania kampanii), 1.5. przeprowadzeniu badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak: 1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców obszaru gdzie umieszczono reklamy w wieku od 18 do 60 lat, 2. znajomości hasła kampanii w grupie docelowej przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, 3. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, oraz winno zawierać pytanie : W jakim polskim mieście organizuje się największe wydarzenia sportowe i kulturalne? 1.6. reklamy winne zostać umieszczone w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców. Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 74422000-3 usługi w zakresie promocji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00 - 74.42.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138887.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Art Marketing Syndicate S.A., ul. Bobrowiecka 1, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138887,50
  • Oferta z najniższą ceną: 138887,50 oferta z najwyższą ceną: 209600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.