Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Wejherowo: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 26413 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Fryderyka Chopina, ul. Dworcowa 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722448, faks 058 6722448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Wejherowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Wejherowie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi załacznik nr 1 do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ GNIECH, Przedsiębiorstwo Budowlane "GNIECH"
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ GNIECH, Przedsiębiorstwo Budowlane "GNIECH"
- Przedsiębiorstwo Budowlane GNIECH Maciej GNIECH, ul. Kopernika 9/2, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97721,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114059,95
Oferta z najniższą ceną: 114059,95 / Oferta z najwyższą ceną: 114059,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem dla udzielenia przedmiotowego zamówienia jest: 1.Zaistnienie wyjątkowej sytuacji nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Konieczność udzielenia zamówienia wynikała z wystąpienia awarii instalacji elektrycznej w budynku szkoły, w wyniku której doszło do realnego zagrożenia bezpieczeństwa przebywających na terenie szkoły uczniów i nauczycieli. Nieprzewidziana awaria była nadzwyczajnym zdarzeniem wymagającym natychmiastowego działania. Nie była ona możliwa do wcześniejszego przewidzenia. Nie wynikała z przyczyn spowodowanych przez zamawiającego. Niewątpliwa potrzeba usunięcia awarii, a co za tym idzie zachowania bezpieczeństwa wynikała z nagłej okoliczności. Zamawiający zobowiązany był do podjęcia stosownych kroków zmierzających do minimalizacji zagrożenia w tym przypadku do wystąpienia ewentualnej katastrofy. 2.Natychmiastowe wykonanie zamówienia. Natychmiastowe wykonanie zamówienia polegającego na usunięciu awarii tj. wymianie spalonej instalacji elektrycznej na nową. Fakt ten podyktowany był koniecznością zagwarantowania bezpieczeństwa przebywającym na terenie szkoły ludziom oraz obowiązkiem prowadzenia zajęć lekcyjnych. Awaria miała miejsce dnia 26.01.2012 r. w godzinach popołudniowych. W trybie natychmiastowym podjęte zostały działania polegające na wyłączeniu instalacji. Tego samego dnia stwierdzono konieczność usunięcia awarii tj. wymianę spalonej instalacji na nową. Na okoliczność spisany został protokół konieczności. 3. Brak możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Awaria miała miejsce dnia 26.01.2012 r. w godzinach popołudniowych. Dnia 27.01.2012 r. (dzień następny) Zamawiający wystosował do Wykonawcy stosowne zaproszenie do udziału w negocjacjach celem złożenia oferty do zamówienia na wymianę instalacji elektrycznej. Od dnia 28.01.2012 r. Wykonawca rozpoczął wykonanie zamówienia. W związku z koniecznością natychmiastowego udzielenia zamówienia w tym przypadku nie było możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W przedmiotowej sprawie wszystkie przesłanki zostały spełnione łącznie. Sytuacja konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia była powiązana nie tylko przyczynowo-skutkowo, ale i czasowo z zaistnieniem zdarzenia, którego Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług terapii pedagogicznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usług terapii psychologicznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco (część I - zadanie nr 1 oraz część II - zadanie nr 3).
- REMONT ŁAŹNI NA ODDZIALE I ARESZTU ŚLEDCZEGO W WEJHEROWIE
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. rozbudowa drogi powiatowej nr 1458G na odcinku Pużyce - Salino.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.