eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Radzanowo: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej
Numer ogłoszenia: 264093 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191419 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2613410, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę hali sportowej pełnowymiarowej z trybuną widowiskową i zapleczem socjalnym oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną obejmującą przyłącza i sieci wewnętrzne wchodzące w zakres rozbudowy istniejącej szkoły w Radzanowie. W skład hali sportowej wchodzą: - boiska: do piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki i tenisa, trybuna widowiskowa, - sala ćwiczeń, sala fitness, - widownia, - zaplecze socjalne (magazyn sprzetu sportowego, szatnie dla chłopców i dziewicząt, pokój wf z pomieszczeniem sanitarnym. W części ogólnodistępnej znajdować się będzie: pokój kierownika, szatnia, duży hall, zespół sanitariatów (dla kobiet, mężczyzn i osób niepełnosprawnych) Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy - 1872,3 m2 - powierzchnia użytkowa - 1727,62 m2 Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. 2) rozbudowę gimnazjum o budynek trzykondygnacyjny (8 sal lekcyjnych) w technologii tradycyjnej. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy - 485,90 m2 - powierzchnia użytkowa - 1200,50 m2 3) moderzniację kotłowni 4) budowę infrastruktury i zagospodarowania terenu 3. Zakres prac związanych z budową hali sportowej i rozbudową gimnazjum obejmuje: - wykonanie robót budowlanych konstrukcyjno-architektonicznych, - wykonanie instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodociągowo-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego, termowentylacji, - wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłącza wodociągowego, - wykonanie przyąłcza cieplnego i węzła cieplnego, - rozbudowe kotłowni, - wykonanie zagospodarowania terenu, - dostawę i montaż piłkochwytów, montaż trybuny widowiskowej oraz wyposażenia boisk z montażem tablic wyników. 4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) dostarczenie w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową z podaniem wielkości narzutów i zestawień RMS, zgodnego ze złożoną ofertą oraz tabelą elementów rozliczeniowych, 2) protokolarne przejęcie od Zamawiajacego terenu budowy 3) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu budowy na swój koszt, 4) podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę ososbom nieupoważnionym, 5) wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych na czas trwanai budowy oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu realizacji przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Regionelnego w ramach Regionelnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej umowy 6) oznakowanie zamontowanych urządzeń i wyposażenia objętych niniejszą umową plakietkami informacyjnymi wg zwoztu stanowiącego załącznik do umowy, 7) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi nrmami i zasadami wiedzy i sztuki budowlanej w sposób umozliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańcom i uzytkownikom, 8) prowadzenie dokumentacji budowy w tym m.in. gromadzenie i przechowywanie atestów, certyfikatów a wbudowane materiały, protokołów odbiorów (częśćiwoych, zanikowych lub ulegających zakryciu, itp.) 9) zapenienie kompleksowej obsługi geodezyjnej robót, 10) realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy 11) zgłaszanie Zamawiającemu do odbiotu wykonanych robó ulegających zakryciu bądź zanikowycj, 12) przygotowanie właściwej dokumentacji odbiorowej robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą, pozwalającej na ocenę nalezytego wykonania robót, 13) przestrzeganie w toku wykonywania robót przepisów p.poż, bhp i innych przepisów prawa obowiązujących w budownictwie, 14) usuniecie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronei Wykonawcy, 15) zabezpieczenie i chronienie przed zniszczeniem znajdujacego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia i innych elementów zagospodarowania terenu niepodlegających usunięciu, oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego, 16) zabezpieczenie dróg prowadzacych do placu budowy przed zniszczeniem spowodwanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców, 17) urządzenie na czas budowy drogi dojazdowej do placu budowy (drogi gminnej) z płyt betonowych (odcinek około 200 m), 18) zorganizowanie zaplecza budowy (w tym doprowadzenie wody i prądu) i zlikwidowanie go po zakończeniu, ochrona znajdującego sie na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy, 19) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 20) ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 21) usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze oraz w okresie udzielonej gwarancji, 22) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 23) poniesienie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienalezytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości 24) utzrymywanie ba bieżąco łądu i porządku na terenie udowy w trakcie prowadzenia robót oraz usuwanie na bieżąco zbednych materiałów, odpadów i śmieci, 25) prowadzenie robót w systemie wielozamianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót, 26) wykonanie przedmiotu umowy w uzgodnionych teminach, 27) terminowe wykonanie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i tabelą elementów rozliczeniowych, które stanowią załaczniki do niniejszej umowy, 28) przekazanie wykonanego przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, 29) wykonanie na własny koszt przyłącza wodociągowego wraz z licznikiem zużycia wody i przyłącza energii elektrycznej wraz z licznikiem oraz pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej i wody na potrzeby budowy. Rozliczenie zużycia wody i energii elektrycznej następowały będą na podstawie odczytów liczników. Wykonawca opąłty będzie wnosił w okresach nie dłuższych niż 3 miesiące, 30) przeprowadzenie rozruchu technologicznego zamontowanych urzadzeń, 31) dostarczenie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, 32) przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, 33) zapewnienie na swój koszt serwisu na zamontowane urządzenia w okresie gwarancyjnym, 34) ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk. Dowód ubezpieczenia (wraz z potweirdzeniem dokonania opłat), w formie oryginału lu kopii potwierdzonej za zgodność Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy, 35) przystąpienia do usunięcia usterek zamontowanych urządzeń w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Jeżeli usunięcie usterki nie jest możliwe w ciagu 2 dni od przystąpienia do usunięcia, wówczas na czas naprawy Wykonawca zapenia urządzenia zastepcze o parametrach nie gorszych. 5. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zamówieniem zobowiązany jest do oczyszczenia terenu działek na których prowadzona jest inwestycja z resztek materiałów budowlanych. 6. Szczegółowy zakres zadania zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiaca załacnzik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju Kapitału Ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Zagospodarowania Terenów Zielonych BUDROX spółka z o.o., ul. Płocka 44a, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5486470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5486470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7399998,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.