eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Dąbrowa Górnicza: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Numer ogłoszenia: 26407 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 tj.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza 1. Projekt i druk plakatów - WOŚP szacowany nakład 100 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 2. Druk kolorowanek dla dzieci Szacowany nakład: 1.000 szt. rozmiar A5 Liczba stron: 16 + okładka Środek: kolor 1+1, papier offset min. 80g Okładka: kolor 4+4, papier kreda błysk min. 150g Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki Klejenie po krótkim boku Druk na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kolorowanek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 3. Projekt i druk brulionu w okładce Szacowany nakład: 1 000 szt. Format A5 Objętość: 100 kartek w bloczku Środek: kolor 1+0, papier offset min. 80g Okładka: kolor 4+0, papier kreda błysk min. 150g Plecki: białe, bez nadruku, karton jednostronnie powlekany min. 250g Klejenie po krótkim boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu brulionu od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego brulionów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni, 4. Projekt i druk notesów Szacowany nakład: 1 000 sztuk Notes w twardej oprawie ze znacznikami Twarda oprawa z tektury litej 1,75 mm o wym. 106 x 80mm (zamknięta) Okleina: papier kredowy min. 130g druk: 4+0; folia błysk Notes samoprzylepny: papier samoprzylepny biały min. 80g; format 100 x 75mm (klej na boku 100mm)/100 kartek; druk: 1+0 bez spadów Notes samoprzylepny: papier samoprzylepny biały 80g; format ca 50 x 75mm (klej na boku 50mm)/25 kartek; druk: 1+0 bez spadów Znaczniki indeksujące PET: zestaw 5 szt. foliowych znaczników; format 12 x 45 mm/20 kartek (kolory: różowy, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski) na podkładce Pakowanie: po 1 szt. w worek foliowy termin wykonania projektu notesu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia notesów do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni 5. Projekt i druk ulotek Szacowany nakład: 1.500 sztuk format A3 składana do formatu 297mm x 105mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 6. Projekt i druk plakatów - Europejski Rajd Rodzinny Szacowany nakład 200 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 7. Projekt i druk ulotek - Europejski Rajd Rodzinny Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 8. Projekt i druk kalendarza 13 planszowego Szacowany nakład - 500 sztuk Format A2 podkładka kartonowa, oprawa spiralna, okładka min.300 g z laminowaniem błysk kolor 1+0 środek 12 kart kreda błysk min. 170 g. kolor pełny 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 10 dni 9. Projekt i druk kalendarza ściennego - planera Szacowany nakład: 200 sztuk Format: 980 x 670 mm kolor 4+0 papier kreda błysk min. 200 g folia błysk jednostronnie bez oprawy częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 10. Projekt i druk kalendarza trójdzielnego Szacowany nakład: 1000 szt. wymiar kalendarza 320x855mm wymiar główki 320x210cm główka - kolor 4+0, folia błysk, główka oprawiona z efektem wypukłości plecki - karton jednostronnie powlekany min. 250g, kolor 4+0 kalendarium: wymiar 290x135mm, kolor 2+0, papier offset min. 80g dziurka do zamocowania pasek z przesuwnym okienkiem koperta kartonowa częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 10 dni 11. Projekt i druk kalendarza planszowego Szacowany nakład 700 sztuk format B1 kolor 4+0 papier kreda min. 200 g błysk folia błysk jednostronnie listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 12. Projekt i druk kartek świątecznych - Boże Narodzenie Szacowany nakład: 400 szt. format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) Kolor 4+4 Papier kreda mat min. 300g Koperty ozdobne: 400 szt. Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kartki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 13. Projekt i druk kartek świątecznych - Wielkanoc Szacowany nakład: 400 szt. format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) Kolor 4+4 Papier kreda mat min. 300g Koperty ozdobne: 400 szt. Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kartki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 14. Projekt i druk plakatów - Zagłębie za pół ceny Szacowany nakład 200 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 15. Projekt i druk plakatów - Zagłębie za pół ceny Szacowany nakład 50 szt. format B1 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 16. Projekt i druk ulotki - Zagłębie za pół ceny Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 17. Projekt i druk okładek na zaproszenia Szacowany nakład: 3.600 szt. format okładki: A4 składane na 3 części , kolor 4+4, papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości, sklejane po długim i krótkim boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 18. Projekt i druk plakatów - 40. lecie Huty Katowice Szacunkowy nakład 200 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 19. Projekt i druk plakatów - Dni Dąbrowy Górniczej Szacunkowy nakład 100 sztuk format B1 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 20. Projekt i druk ulotek - Dni Dąbrowy Górniczej Szacowany nakład: 2000 szt. format A5, dwustronna kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 21. Projekt i druk zaproszeń Szacowany nakład: 1.600 szt. (4 edycje po 400 szt., cztery różne projekty graficzne) format A4 składane na 3 części kolor 4+4 papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 22. Druk torby papierowej z nadrukiem herbu miasta Szacowany nakład 500 szt. rozmiar: wys. 400 mm x szer. 300 mm x głęb. 130 mm papier kreda min. 250 g druk 4+0, folia błysk uchwyt sznurkowy wkładka na dno karton min. 300g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu torby liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania torby i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 23. Druk torby papierowej z nadrukiem herbu miasta Szacowany nakład 1.100 szt. rozmiar: wys. 200 mm x szer. 150 mm x głęb. 80 mm papier kreda min. 250 g druk 4+0, folia błysk uchwyt sznurkowy wkładka na dno karton min. 300g , częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu torby liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania torby i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 24. Projekt i druk plakatów Szacowany nakład 200 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 25. Projekt i druk ulotki Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 26. Druk albumu Oklejka na okładkę Format: 293 x 296 mm Kolorystyka: strony zewnętrzne pełen kolor Papier: KREDOWY matowy 135g Uszlachetnianie: FOLIA MATOWA, na zewnętrznych stronach Technologia druku: offsetowa Wklejki na wewnętrzne strony okładki (przód i tył) Format: 290 x 290 mm Format po rozłożeniu: 580 x 290 mm Kolorystyka: strony zewnętrzne bez zadruku, strony wewnętrzne bez zadruku Papier: papier offsetowy 150g Środek Format: 290 x 290 mm Liczba stron: 112 Format po rozłożeniu: 580 x 290 mm Kolorystyka: strony zewnętrzne pełny kolor, strony wewnętrzne pełny kolor Papier: KREDOWY matowy , 170g Uszlachetnianie: lakier offsetowy zabezpieczający Technologia druku: offsetowa Oprawa Twarda (blok zszywany nićmi, doklejanie wyklejek, wklejanie bloku w okładkę) Zbieranie składek Cięcie po druku Pakowanie Druk i wykonanie płyt drukowych z przesłanych plików PDF Nakład: 500 szt. termin wykonania i dostarczenia albumu do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 14 dni 27. Projekt i druk plakatu (X Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka) Szacowany nakład 100 sztuk format B2 pełny kolor jednostronnie papier kreda min. 170 g błysk częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 28. Projekt i druk zaproszeń (X Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka) Szacowany nakład 700 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4, folia matowa, UV wybiórczo na całości papier kreda min. 300 g personalizacja zaproszeń częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 29. Projekt i druk dyplomów (X Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka) Szacowany nakład 400 sztuk format A4 pełny kolor jednostronnie papier kreda min. 300 g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu dyplomu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego dyplomów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 30. Projekt i druk publikacji Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka Szacowany nakład 1000 szt. format: 130 mm x 240 mm objętość: 200 str. + okładka okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4+ folia błyszcząca jednostronnie środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4 oprawa klejona PUR częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania publikacji i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 31. Projekt i druk plakatu zapowiadającego XI Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka Szacunkowy nakład: 200 sztuk wersja angielska, 400 sztuk wersja polska format B2 Kolor: 4+0 papier kreda min. 170 g błysk częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 32. Projekt i druk plakatów - Festiwal Ludzi Aktywnych Szacunkowy nakład: 150 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 33. Projekt i druk ulotek - Festiwal Ludzi Aktywnych Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 34. Projekt i druk plakatów - Dożynki Miejskie Szacunkowy nakład: 150 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 35. Projekt i druk zaproszeń - Dożynki Miejskie Szacunkowy nakład 350 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200g personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 36. Projekt i druk znaczków typu Quick-button Szacowany nakład 500 sztuk kształt okrągły- średnica 55 mm, mocowany za pomocą agrafki nadruk w pełnym kolorze 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu quickbuttonów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego quickbuttonów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 37. Projekt i druk publikacji Dożynki 2016 Szacowany nakład 1000 szt. format A5 objętość: 16 str. + okładka okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4 środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4 szycie zeszytowe, częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia publikacji do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 38. Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Kiermasz Świąteczny Szacowany nakład: 100 szt. format B2 kolor 4+0 papier kreda min. 150g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 39. Projekt i druk ulotek - Dąbrowski Kiermasz Świąteczny Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 40. Projekt i druk zaproszeń (Koncert Noworoczny) szacowany nakład 400 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200 g personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 41. Projekt i druk zaproszeń - 11 listopada szacowany nakład 300 sztuk format A4 dzielone na 3 kolor 4+4 papier kreda min. 200 g, personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 42. Projekt i druk plakatów 11 listopada szacowany nakład - 100 sztuk format B2 papier - offset min. 100g kolor 4+0 częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 43. Projekt i druk kalendarza zapowiadającego XI Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka Szacowany nakład: 400 sztuk format B1 kolor 4+0 papier kreda min. 200 g błysk folia błysk jednostronnie listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 44. Projekt i druk książeczki - Informatora Festiwalu Zagłębie Wood Szacowany nakład 4000 szt. format A5 składana do formatu A6 kolor 4+4 papier kreda mat min. 170 g Liczba stron: 32 z okładką Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 45. Projekt i druk plakatu - Zagłębie Wood Szacowany nakład 200 sztuk format B1 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 46. Projekt i druk plakatów Szacowany nakład 200 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 47. Projekt i druk ulotki Szacowany nakład 500 szt. format A5 kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 48. Projekt i druk plakatów - Dębowy Maj Festiwal Szacowany nakład 200 szt. format B1 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 49. Projekt i druk ulotek - Dębowy Maj Festiwal Szacowany nakład 3000 szt. format A3 składana do formatu 297 x 105 mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 50. Projekt i druk plakatów - Skandia Maraton MTB Szacowany nakład 150 szt. format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 51. Projekt i druk ulotek - Skandia Maraton MTB Szacowany nakład 5000 szt. format A3 składana do formatu 297mm x 105mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 52. Projekt i druk plakatów - bieg uliczny Szacunkowy nakład 300 sztuk format B2 kolor 4+0 papier offset min. 100g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 53. Projekt i druk ulotek - bieg uliczny Szacowany nakład 3000 szt. format A3 składana do formatu 297mm x 105mm kolor 4+4 papier offset min. 150g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 54. Projekt i druk ulotek Kalendarz Dąbrowskich Imprez Biegowych Szacowany nakład 5000 szt. format A4 składany do DL kolor 4+4 papier offset min. 135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 55. Projekt i druk plakatów Akcja Lato w mieście 2016 Szacowany nakład 200 szt. format B2 (70cm x 50cm) kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 56. Projekt i druk książeczki - informatora Akcja Lato w mieście 2016 Szacowany nakład 1000 szt. Format: 103 x 148 mm kolor 4+4 okładka: papier kreda błysk min 300 g środek: papier kreda błysk min 150 g Liczba stron: 26 + okładka Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni 57. Projekt i druk plakatów Akcja Zima w mieście Szacowany nakład 150 szt. format B2 (70cm x 50 cm) kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135g częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 58. Projekt i druk zaproszeń Wigilia Sportowa Nakład: 100 szt. format A4 składane na 3 części kolor 4+4 papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości personalizacja zaproszeń bigowanie częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 59. Projekt i druk certyfikatów dla uczestników biegów Szacowany nakład 400 szt. format A5 kolor 4+0 papier kreda min. 250 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu certyfikatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia certyfikatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 60. Projekt i druk mapy Szacowany nakład 5000 szt. format 670 mm x 480 mm (dwustronna) składana na 8 części kolor 4+4 papier kreda min. 130 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu mapy liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni termin wykonania i dostarczenia mapy do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 61. Projekt i druk broszur informacyjnych dotyczących uzależnień Szacowany nakład 1000 szt. format A4 składane na trzy części kolor 4+4 papier kreda błysk min. 135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu broszury liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 62. Projekt i druk informatorów (Ogólnopolski Przegląd Abstynenckiej Twórczości Artystycznej Zamczysko 2016) Szacowany nakład 600 szt. Format: składane i zszywane w książeczkę A5 objętość: 16 str. + 4 strony okładka kolor 1+1 papier offsetowy min. 80 g okładka : papier offsetowy min.80 g , foliowana, kolor 4+4, zszycie zeszytowe częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu informatora liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia informatorów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 63. Projekt i druk plakatów z okazji obchodów Dnia Ziemi szacowany nakład 80 szt. format: A3 kolor pełny papier offsetowy min. 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 64. Projekt i druk zaproszeń z okazji obchodów Dnia Ziemi szacowany nakład 30 szt. format: A5 kolor pełny papier kreda min 250 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia zaproszenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 65. Projekt i druk ulotek z zakresu ochrony powietrza szacowany nakład 1.200 szt. format: A4 na pół kolor pełny papier offset min 100 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu ulotek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 66. Projekt i druk informatora gospodarczego w języku angielskim Szacowany nakład 100 szt. druk folderu techniką offsetową format folderu A 4 z kieszenią/zakładka umożliwiającą włożenie 3 kart formatu A4 kolor 4+4 ilość stron: 20 papier: satyna 350g + na całość lakier offsetowy + lakier wybiórczy UV częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 67. Projekt i druk informatora gospodarczego w języku polskim Szacowany nakład 100 szt. druk folderu techniką offsetową format folderu A 4 z kieszenią/zakładka umożliwiającą włożenie 3 kart formatu A4 kolor 4+4 ilość stron: 20 papier: satyna 350g + na całość lakier offsetowy + lakier wybiórczy UV częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 68. Projekt i druk Przewodnika dla inwestora w języku polskim Szacowany nakład 100 szt. format: A5 kolor 4+4 ilość stron: 16 + okładka papier: kreda błysk min. 150 g oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 69. Projekt i druk Przewodnika dla inwestora w języku angielskim Szacowany nakład 100 szt. format: A5 kolor 4+4 ilość stron: 16 + okładka papier: kreda błysk min. 150 g oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni 70. Projekt i druk folderu informacyjno-promocyjnego (rewitalizacja) Szacowany nakład 300 szt. format: 210x210 mm kolor 4+4 ilość stron: 36 + okładka okładka: papier kreda mat min. 300 g środek: papier kreda mat 170 g uszlachetnienia: lakier UV wybiórczy zszywki płaskie częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 10 dni 71. Projekt i druk plakatów promujących postawy przedsiębiorcze (3 różne projekty) Szacowany nakład: 3 x 100 szt. format A 2 kolor 4+0 (jednostronnie) papier kreda min. 120 g częstotliwość dostawy: trzykrotnie termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 72. Projekt i druk ulotek promujących postawy przedsiębiorcze (3 różne projekty) Szacowany nakład: 3 x 500 szt. Format: 1/3 A4 kolor 4+4 (dwustronnie) papier satyna min. 200 g częstotliwość dostawy: jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 73. Projekt i druk ulotki informacyjnej (rewitalizacja) Szacowany nakład: 500 szt. Format: 1/3 A4 kolor 4+4 (dwustronnie) papier satyna min. 200 g częstotliwość dostawy: jednorazowo termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni 74. Druk ulotek Instrukcja głosowania Szacowany nakład: 3000 szt. format A4 kolor 4+0 papier kreda błysk min. 135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 3 dni 75. Projekt i druk plakatów 2 projekty Szacowany nakład 2 x 250 szt. format A 2 kolor 4+0 papier kreda błysk min.135 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni 76. Projekt i druk broszury Szacowany nakład 3000 szt. format: A5 objętość: 8 stron kolor 4+4 papier środek: kreda błysk min.135 g papier okładka: min.170 g częstotliwość dostawy jednorazowo termin wykonania projektu broszury liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania i dostarczenia broszur do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni Zadanie II Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody 1. Projekt materiałów reklamowych na billboardy szacowana ilość projektów - 25 sztuk częstotliwość wykonania - jednorazowo dla każdego projektu termin wykonania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni 2. Druk materiałów reklamowych na billboardy format 3 m x 5 m kolor 4+0 papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego szacowana ilość drukowanych billboardów - 220 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 3. Dostosowanie projektu materiałów reklamowych na billboardy w formacie 3x5 m do formatu 3x6 m szacowana ilość projektów do dostosowania - 15 sztuk częstotliwość wykonania - jednorazowo dla każdego projektu termin dostosowania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni 4. Druk materiałów reklamowych na billboardy format 3 m x 6 m kolor 4+0 papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego szacowana ilość drukowanych billboardów - 15 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 5. Projekt materiałów reklamowych na citylighty szacowana ilość projektów - 30 sztuk częstotliwość wykonania - jednorazowo dla każdego projektu termin wykonania projektu citylightów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni 6. Druk materiałów reklamowych na citylighty format 120x180 cm kolor 4+0 papier WB 200g, przeznaczony do druku eko-solventowego szacowana ilość drukowanych citylightów - 200 sztuk częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych citylightów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego citylightów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni 7. Projekt i druk naklejek reklamowych na schody Liczba projektów (kampanii): 6 wymiar schodów: szer. 476 cm x wys. 12 cm liczba schodów: 13 dla każdego z 4 przejść (łącznie 52 schody) Druk dla każdej z 6 kampanii Kolor: 4+0 Papier samoprzylepny Wyklejanie i demontaż naklejek na schodach dla każdej z 6 kampanii Naklejki umieszczane na pionowej płaszczyźnie schodów tak, aby widziane z pewnej odległości układały się w jedną całość częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej kampanii termin wykonania projektu naklejek liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni termin wykonania naklejek i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni. Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania 1 i zadania 2): 1. Wszystkie terminy wykonania projektu oraz wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia w Zadaniu I i II podane są w dniach roboczych. 2. Podane ilości materiałów informacyjno-promocyjnych są ilościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert celem określenia ewentualnych rabatów, bonifikat, upustów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówienia. Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego jednak wartość ilości materiałów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie przekroczy 20 % wartości umowy ogółem (brutto). 4. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianych materiałów wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do ilości faktycznie zamówionych materiałów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy do: skrócenia wymaganego terminu wykonania projektu i druku materiałów informacyjno - promocyjnych oraz personalizacji wybranych materiałów informacyjno - promocyjnych. 6. W sytuacjach wymagających współdziałania w zakresie opracowywania poszczególnych projektów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania uzgodnień i projektowania w siedzibie Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, nie częściej niż 1 raz w tygodniu i nie dłużej niż 3 godziny. 7. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zawierających nazwę przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wydruku, nakład i termin realizacji, składanych za pomocą poczty elektronicznej. 8. Dowodem zrealizowania zamówień cząstkowych będzie podpisanie protokołu odbioru zaakceptowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 9. Zamawiający wyraża każdorazowo w formie elektronicznej akceptację treści i wzoru wykonywanych projektów - w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dwóch różnych projektów zamawianego materiału, przy czym Zamawiający wybierze i zaakceptuje do druku 1 projekt. W razie braku akceptacji przedłożonych projektów przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 2 dni roboczych dwóch nowych propozycji projektów. W przypadku, gdy trzecia para projektów nie uzyska akceptacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zlecenia. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezaakceptowane projekty. 10. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do danego projektu Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projekcie zgodnie z uwagami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów promocyjnych, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21. Materiały te powinny być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zniszczonych egzemplarzy na nowe w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy treści merytoryczne do publikacji czy do zamieszczania na ulotkach, plakatach art. w formie elektronicznej. 13. W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca przenosi na Zamawiającego na zasadzie wyłączności, autorskie prawa majątkowe: do projektów powstałych i utrwalonych w jakiejkolwiek formie w ramach realizacji niniejszej Umowy (m.in. zdjęć, rysunków, grafik); do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania projektami na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji: a) utrwalanie i trwałe lub czasowe w całości lub części zwielokrotnianie w dowolnej ilości egzemplarzy i kopii projektów, dowolną techniką, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, bądź analogową lub cyfrową przy zastosowaniu metody zapisu magnetycznego lub optycznego lub w jakiejkolwiek formie; b) przeglądanie, dowolne modyfikowanie i wykorzystywanie projektów, w tym w szczególności: - wprowadzanie do obrotu elektronicznego, w tym poprzez sieć Internet, - umieszczanie w zasobach komputerów, - tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w projekcie, - rozpowszechnianie, w tym użyczanie lub najem projektów lub ich kopii, - wykorzystywanie podczas pokazów publicznych, - wykorzystywanie projektów do prezentacji, - przesyłanie przy wykorzystaniu środków przekazu obrazu lub dźwięku, c) prezentowanie, wyświetlanie, ukazywanie oraz wprowadzanie do pamięci komputera; d) wielokrotne udostępnianie i przekazywanie projektów osobom trzecim z prawem do jego korzystania; e) tworzenie utworów zależnych i pochodnych, 14. Autorskie prawa majątkowe, o których mowa w ust. 13 przechodzą na Zamawiającego z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego z należytego wykonania poszczególnych części przedmiotu umowy., 15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów materiałów w formie cyfrowej, w wersji edytowalnej. 16. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań lub wystąpiła inna ważna przyczyna uzasadniająca zmniejszenie ilości szacowanych nakładów, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 17. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wykonania materiałów promocyjno - informacyjnych: 1. Zadruk powierzchni: a) odpowiedni stopień nasycenia barw tzn. odpowiadający barwom w zaakceptowanym projekcie, teksty o odpowiednim stopniu zaczernienia. Zamawiający nie dopuszcza druku tekstów w kolorach szarości. b) zachowanie czystości druku c) zachowanie czytelności d) zachowanie ostrości konturów e) zachowanie pasowania barw elementów graficznych 2. Wykończenie powierzchni: a) równomierne pokrycie powierzchni b) brak występowania nierówności c) brak obdarć d) brak zacieków e) brak zmarszczeń f) brak zabrudzeń 3. Inne: a) prawidłowy format wydruku (zgodny ze zleconym) b) prawidłowe zachowanie marginesów (zgodne z projektem) c) równomierna intensywność druku d) zachowanie odpowiednich kątów po obcięciu e) brak występowania zjawiska odkształcenia f) brak wstępowania zjawiska marszczenia się zadrukowanych powierzchni. 18. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym : Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: a) minimum 2 usługi, każda polegająca na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur, dyplomów, notesów o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, przy czym każda usługa powinna zawierać co najmniej 5 różnych produktów z w/w katalogu produktów, b) minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku kalendarzy i kartek świątecznych, o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto. zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 usługi polegające na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku billboardów o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto. Uwagi (dotyczy zadania 1 i 2): 1. Jeżeli zakres usług wskazanych przez Wykonawcę w wykazie usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania Wykonawca winien wykazać, że wartość usługi wykonanej do upływu terminu składania ofert jest nie mniejsza niż podana w warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum jedną maszyną do druku offsetowego co najmniej 4-kolorowego, w formacie minimum B3, z prędkością druku co najmniej 15 tysięcy arkuszy/godzinę. b) minimum 2 stacjami graficznymi. Każda stacja graficzna musi posiadać minimum dwa programy w pełnej wersji spośród wymienionych poniżej: - Adobe Photoshop lub równoważny, - Ilustrator lub równoważny, - InDesign lub równoważny, - Corel Draw lub równoważny. zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną maszyną do druku wielkoformatowego w rozdzielczości co najmniej 720X720 dpi, eko-solventowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania 1 i zadania 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia tj. minimum 2 grafikami z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym każdy. Dopuszcza się wykazanie tych samych grafików na każde zadanie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2) dotyczy zadania 1 i 2.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy przedłożyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1/1 i/lub 1/2 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia, 2.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2.3.zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Wartość umowy ogółem może ulec zmniejszeniu. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8/1 i (-lub) 8/2 do SIWZ - projekt umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górnicza, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Promocji, Kultury i Sportu, piętro III.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II.Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. III.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1., dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2, 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Próbki wymienione w pkt. 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. III.Uszczegółowienie kryteriów oceny ofert z podziałem na części zamówienia:Zadanie I: 1. Cena - 50 %, Walory estetyczne - 50%.W przypadku kryterium walory estetyczne ocena będzie dokonywana na podstawie przedłożonych wraz z ofertą po 1 egzemplarzu poszczególnych rodzajów próbek zgodnie z pkt. 9.4.1. SIWZ, tj.: - Plakat, - Ulotka, - Zaproszenie, - Kartka świąteczna. Komisja przetargowa oceni przedłożone wraz z ofertą próbki biorąc pod uwagę następujące kategorie: 1. atrakcyjność i oryginalność - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość; 2. czystość barw - w tej kategorii w ocenie próbek będą brane pod uwagę takie elementy jak: użyta gama barw, kontrast miedzy zastosowanymi barwami, zawartość szarości w zastosowanych barwach; 3. jakość wykonania poligraficznego - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem solidności wykonania, a także wytrzymałość próbek 4. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które je tworzą 5. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne. Oferta będzie mogła uzyskać maks. 60 małych punktów w ramach tego kryterium. Zadanie II 1. Cena - 70 %, Walory estetyczne - 30%. W przypadku kryterium walory estetyczne ocena będzie dokonywana na podstawie przedłożonych wraz z ofertą 1 egzemplarza próbki materiału reklamowego na billboard, zgodnie z pkt 9.4.2. SIWZ. Komisja przetargowa oceni przedłożoną wraz z ofertą próbkę biorąc pod uwagę następujące kategorie: 1. atrakcyjność i oryginalność projektu - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość; 2. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które je tworzą; 3. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne. Oferta będzie mogła uzyskać maks. 9 małych punktów w ramach tego kryterium. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania i które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wygrywa oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert jednakowej ilości punktów wygrywa oferta o najniższej cenie. IV. Uszczegółowienie sekcji III. 5 ogłoszenia- W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące próbki: zadanie 1: a) Plakat - 1 egzemplarz: Format min.B2, Kolor 4+0, Papier offset min. 100 g b) Ulotka - 1 egzemplarz: Format składany z min. A4 ,papier offset min. 150 g , Kolor - 4+4, c) Zaproszenie - 1 egzemplarz: format A4 dzielone min. na dwie części, Kolor 4+4, Papier kreda - min. 250g, d) Kartka świąteczna - 1 egzemplarz: kolor 4+4, kreda min. 200g zadanie 2: 1 egzemplarz projektu billboardu, zapisany na płycie CD/DVD stanowiący kompletny projekt billboardu zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD/DVD w pliku podglądowym JPG w rozdzielczości co najmniej 1600 x 960 pikseli o wielkości min. 2 MB.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory estetyczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory estetyczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.