eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żukowie wraz ze zmianą źródła ciepła na kotłownię gazową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-19

POZYCJA 26404

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żukowo: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żukowie wraz ze zmianą źródła ciepła na kotłownię gazową

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858300, fax 058 6858330, e-mail: ugzukowo@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy, Irena Majkowska - sprawy merytoryczne, Anita Grzędzicka - sprawy formalne, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858348, 6858338, 6858316, fax 058 6858356, e-mail: inwestycje@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy, Irena Majkowska - sprawy merytoryczne, Anita Grzędzicka - sprawy formalne, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858348, 6858338, 6858316, fax 058 6858356, e-mail: inwestycje@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żukowie wraz ze zmianą źródła ciepła na kotłownię gazową 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żukowie wraz ze zmianą źródła ciepła na kotłownię gazową. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych - metoda lekka mokra (styropian); 2) ocieplenie stropodachu: - technologia ocieplenia stropodachu niewentylowanego dwuwarstwową wełną mineralną, gr. 16 cm; 3) wymiana stolarki okiennej - wymiana wszystkich pozostałych okien drewnianych na okna PCV; 4) wykończenie elewacji - ścian cienkowarstwowymi tynkami akrylowymi o fakturze nakrapianej. Wykończenie cokołów tynkiem syntetycznym gramplast; 5) wybudowanie kotłowni gazowej o mocy 2 x 126 kW; 6) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni; 7) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w kotłowni. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony lub wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów postanowień projektu umowy, przepisów technicznych i prawnych dotyczących wykonania robót budowlanych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Wybrzeża w Żukowie, gm. Żukowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach załączonych do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4 miesiące licząc od dnia podpisania umowy, w tym zakończenie robót związanych z budową kotłowni wraz z instalacjami i odbiorem technicznym do dnia 30.09.2006 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy spełniają następujące warunki: 1) mają do dyspozycji wykwalifikowany personel (minimum 20 osób), który przeznacza do realizacji niniejszego zamówienia, w tym: - koordynatora - kierownika budowy (1 osoba) - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych, zgodnie z Dz. U. Nr 5 z 2001 r poz. 42 - ustawa z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów), co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika budowy, - kierownika robót (1 osoba) - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnej uprawniające do kierowania robotami w branży instalacje i sieci wodnokan. - zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - ustawa z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów), co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, - kierownika robót (1 osoba) - uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w zakresie instalacji gazowych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów), co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, - kierownika robót (1 osoba) - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji branży elektrycznej, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - ustawa z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów), co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, - robotnicy, operatorzy sprzętu - dla stanowisk robotniczych, operatorów sprzętu podać ogólną liczbę osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca winien wykazać osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) posiadają dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego przeznaczonych do realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - samochód skrzyniowy min. 5 T - 2 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. - wyciąg (np. wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5 t) - 1 szt. - urządzenie podnoszące (np. żuraw lud dźwig) - 1 szt. - rusztowania; 3) prowadza działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - branża budowlana - roboty budowlane; 4) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie - 4 miesiące, licząc od dnia podpisania umowy, w tym zakończenie robót związanych z budową kotłowni wraz z instalacjami i odbiorem technicznym do dnia 30.09.2006 r.; 5) posiadają środki finansowe na rachunku podstawowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. Wykonawca sam dokonuje wyboru potwierdzenia dostępności środków, czyli inf. o stanie konta, że posiada środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 500 000 PLN, lub inf. o zdolności kredytowej, że ma możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę co najmniej 500 000 PLN. Zamawiający spełnienie warunku bada oddzielnie - nie sumuje kwot wskazanych w ww. informacjach (dokumentach); 6) co najmniej 50% wartości zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi przez wykonawcę; 7) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 9) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, tj. (2001 - 2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia, czyli wykonawca wykonywał co najmniej jedną robotę związaną z termomodernizacją obiektu o wartości min. 500 000 PLN (brutto) lub co najmniej jedną robotę związaną z budową kotłowni gazowej o wartości min. 500 000 PLN (brutto), (aby wymóg ten był spełniony - prace, na które wykonawca powołuje się, muszą być ukończone w 100%, wykonane i odebrane a wykonawca wykonywał je własnymi siłami bądź przy użyciu podwykonawców, gdzie udział podwykonawców stanowił nie więcej niż 20%). Do oferty wykonawca dołącza dokumenty wystawione przez zamawiających/inwestorów, potwierdzające wykonanie zamówienia z należytą starannością. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia uważa się termomodernizację oraz roboty budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późń. zm., w ramach których wykonane było docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis przedmiotu zamówienia złożony na formularzu OFERTA o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 1) i spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2) 3) Aktualny dokument to: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności. Przybicie samej pieczątki aktualizacyjnej na starym zaświadczeniu o treści "stwierdzam zgodność kopii z oryginałem" lub "za zgodność" nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu. Z treści poświadczenia powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił. W przypadku wystawiania przez urzędy miejskie, gminy poświadczeń zaświadczeń o treści, iż dany podmiot nadal figuruje w rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej, zamawiający przypomina, iż taki dokument jest ważny łącznie z wpisem do ewidencji i w takim przypadku należy złożyć do oferty oba dokumenty 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców zagranicznych składają oni zaświadczenie z urzędu będącego odpowiednikiem ZUS wraz z zaświadczeniem o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne 8) Obliczenie ceny ofertowej - KOSZTORYS OFERTOWY (ZBIORCZY) z załączonymi kosztorysami szczegółowymi oraz "WYKAZEM STAWEK I NARZUTÓW" 9) Wykaz osób przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia - WYKAZ KADRY, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych, kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz kierownicy robót w zakresie instalacji: sanitarnej, gazowej i elektrycznej - należy przedstawić stosowne dokumenty, potwierdzające jego doświadczenie zawodowe - (dyplomy, uprawnienia, ważne w dacie złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej branżowej Izby Samorządu Zawodowego) oraz stanowiska robotnicze, operatorzy sprzętu itp. 10) Wykaz niezbędnego sprzętu i wyposażenia przewidzianych do wykonania zamówienia - wykaz sprzętu i wyposażenia 11) Wykaz zrealizowanych zamówień - robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, tj. (2001 - 2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajowi przedmiotu zamówienia, czyli wykonawca wykonywał co najmniej jedną robotę związaną z termomodernizacją obiektu o wartości min. 500 000 PLN (brutto) lub co najmniej jedną robotę związaną z budową kotłowni gazowej o wartości min. 500 000 PLN (brutto). Aby wymóg ten był spełniony, prace - na które wykonawca powołuje się - muszą być ukończone w 100%, wykonane i odebrane, a wykonawca wykonywał je własnymi siłami bądź przy użyciu podwykonawców, gdzie udział podwykonawców stanowił nie więcej niż 20%. Do oferty wykonawca dołącza dokumenty wystawione przez zamawiających/inwestorów, potwierdzające wykonanie zamówienia z należytą starannością 12) Dane dotyczące podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje korzystanie z podwykonawców) i zakresu powierzonych im części zamówienia - wykaz podwykonawców. W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców, należy wpisać "nie dotyczy". Osoby współpracujące z wykonawcą w ramach innych umów niż umowa o pracę należy traktować jako podwykonawców 13) Informacja z banku obsługującego podstawowy rachunek bankowy wykonawcy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub potwierdzająca zdolność wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości co najmniej 500 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 14) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia 15) Projekt Karty gwarancyjnej 16) Ewentualne pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika) 17) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4), 5), 6), 7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sprawozdania finansowe, jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, należy złożyć również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego należy złożyć inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, należy złożyć: 1) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta powinna zawierać następujące postanowienia: określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lidera) wraz z określeniem zakresu jego przedstawicielstwa, zapis dot. solidarnej odpowiedzialności za realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie odnośnie braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w treści umowy konsorcjum bez zgody zamawiającego 2) każdy z członków konsorcjum zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006, cena - 45,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy, 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52, pok. nr 10 (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.