eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borkowice › modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borkowice oraz budowy boisk wiejskich we wsi Smagów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26396

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Borkowice: modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borkowice oraz budowy boisk wiejskich we wsi Smagów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Borkowicach, do kontaktów: Zdzisław Świerczyński, ul. Ogrodowa 9, 26-422 Borkowice, woj. mazowieckie, tel. 048 6757910, 6757960, fax 048 6757923, e-mail: gmina@borkowice.asi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.borkowice.asi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borkowice oraz budowy boisk wiejskich we wsi Smagów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ruszkowice, Zdonków, Smagów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV- 45.23.31.20-6 , roboty budowlane Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borkowice Oraz budowa boisk wiejskich we wsi Smagów Zakres zamówienia obejmuje: a/ Przebudowę drogi gminnej we wsi Ruszkowice - długość odcinka drogi: 285mb - podbudowa z kruszywa łamanego- 997,5m² - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna - gr.4cm -997,5m² - warstwa ścieralna mineralno-bitumicznych - gr.4cm- 997,5m² - odwodnienie- ścieki z elementów betonowych - 570 mb. b/ Przebudowę drogi gminnej we wsi Zdonków - długość odcinka drogi : 346mb - warstwa odsączająca z piasku gr.15cm - podbudowa z kruszyw łamanych grubości: 20cm , - warstwa wyrównawcza asfaltowa 50kg/ m2 - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna gr.4cm - 1.200m2 c/ Modernizacja i przebudowa drogi gminnej- dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ruszkowice. - długość odcinka drogi 355mb - podbudowa z kruszyw łamanych grubości: 16cm - warstwa wiążąca asfaltowa gr.4cm - 1.667m2 - warstwa ścieralna asfaltowa gr.3cm - 1.667m2 d/ Budowa dwóch boisk wiejskich we wsi Smagów - podbudowa z kruszywa łamanego - 472m² - warstwa wiążąca asfaltowa gr. 2cm - 472m² - warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm - 450m² - malowanie linii, montaż sprzętu do gry w piłkę siatkową i koszykówkę 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr - 2 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr-2 siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: a/ Przebudowę drogi gminnej we wsi Ruszkowice - długość odcinka drogi: 285mb - podbudowa z kruszywa łamanego- 997,5m² - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna - gr.4cm -997,5m² - warstwa ścieralna mineralno-bitumicznych - gr.4cm- 997,5m² - odwodnienie- ścieki z elementów betonowych - 570 mb. b/ Przebudowę drogi gminnej we wsi Zdonków - długość odcinka drogi : 346mb - warstwa odsączająca z piasku gr.15cm - podbudowa z kruszyw łamanych grubości: 20cm , - warstwa wyrównawcza asfaltowa 50kg/ m2 - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna gr.4cm - 1.200m2 c/ Modernizacja i przebudowa drogi gminnej- dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ruszkowice. - długość odcinka drogi 355mb - podbudowa z kruszyw łamanych grubości: 16cm - warstwa wiążąca asfaltowa gr.4cm - 1.667m2 - warstwa ścieralna asfaltowa gr.3cm - 1.667m2 d/ Budowa dwóch boisk wiejskich we wsi Smagów - podbudowa z kruszywa łamanego - 472m² - warstwa wiążąca asfaltowa gr. 2cm - 472m² - warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm - 450m² - malowanie linii, montaż sprzętu do gry w piłkę siatkową i koszykówkę 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych c.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d.akceptują warunki zawarte w siwz. oraz projekcie umowy e.wpłacą wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w. warunków zostanie wykonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty, potwierdzających spełnienie warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne dokumenty jakie należy złożyć: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr - 2 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr-2 siwz - kopie zaświadczenia o nadaniu numeru NIP i REGON - harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji inwestycji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borkowice.asi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy w Borkowicach pokój nr-8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Budowa dwóch boisk wiejskich we wsi Smagów realizowana jest w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie: Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. Tytuł projektu:\Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz budowa boisk sportowych w Smagowie 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.