eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Koszalin: Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 263711 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240463 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. Nr 1137), warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1) tablice zwyczajne samochodowe 15 000 szt., 2) tablice zwyczajne motocyklowe 400 szt., 3) tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt., 4) tablice indywidualne 50 szt., 5) tablice wtórniki 900 szt., 6) tablice tymczasowe 100 szt., 7) tablice zabytkowe 20 szt. Przedstawiona ilość jest szacunkowa/orientacyjna w okresie udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne dostawy tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2012. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia. 2. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic, Dostawca realizuje zamówienia według wzorów obowiązujących w dacie produkcji. 3.Sposób realizacji zamówienia: - Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem w terminie trzech dni od złożenia zapotrzebowania na piśmie, faksem, pocztą lub telefonicznie, -dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie ul. Rynek Staromiejski 6-7, -transport dostaw wraz z rozładunkiem, opakowania transportowe, zabezpieczenie w czasie transportu, ubezpieczenie dostaw, koszty związane z odbiorem i złomowaniem tablic - w gestii i na koszt oferenta. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALKO Zakład Produkcyjno Usługowy, ul. Tuwima 23, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106482,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94772,48

  • Oferta z najniższą ceną: 94772,48 / Oferta z najwyższą ceną: 112381,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.