eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego p.n.:Zagospodarowanie i modernizacja Targowiska Miejskiego w Dzierżoniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego p.n.:Zagospodarowanie i modernizacja Targowiska Miejskiego w Dzierżoniowie
Numer ogłoszenia: 263707 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego p.n.:Zagospodarowanie i modernizacja Targowiska Miejskiego w Dzierżoniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty dotyczące: 1) Wykonania utwardzenia nawierzchni części C targowiska z kostki betonowej gr. 8 cm, w tym: budowa ulicy o szerokości 6m, budowa schodów łączących część C targowiska z częścią D, budowa miejsc parkingowych (handlowych),budowa schodów żelbetowych, 2) Budowy kanalizacji deszczowej, w tym: budowa kanalizacji deszczowej od studni D1 do studni D6 w części C wraz z wpustami ulicznymi, budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z części C tj. od studni D6 do istniejącej studni przy sklepie Intermarche, w tym studnie D7, D8, D9, D 10, D11 oraz osadnik piasku i separator koalescencyjny, przestawienie i postawienie (w tym samym miejscu) 7 kiosków handlowych dla potrzeb budowy kanalizacji deszczowej od studni D8 do istniejącej studni przy Intermarche.Po robotach związanych z budową kanalizacji deszczowej odtworzenie nawierzchni od studni D6 do studni istniejącej przy Intermarche Wykonawca wykona z warstwy tłucznia gr. 20 cm wypełnionego miałem kamiennym zagęszczonego mechanicznie. Po robotach kanalizacyjnych w części D Wykonawca odtworzy nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm. 3) Budowy oświetlenia targowiska, w tym:montaż 4 słupów oświetleniowych wraz z okablowaniem,zasilanie kiosków targowych w części C,wykonanie nagłośnienia targowiska wraz z montażem osprzętu, z doprowadzeniem do budynku socjalnego Stadionu,przeniesienie rozdzielni R7. 4) Budowy instalacji wodociągowej, w tym:przebudowa punktu czerpalnego wody, budowa przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową, budowa przyłączy do obiektów handlowych w części C,budowa hydrantu nadziemnego fi 80. 5) Budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej do kiosków handlowych oraz przebudowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej w części C, w celu dopasowania ich wysokości do poziomu projektowanej nawierzchni z kostki betonowej. 6) Roboty rozbiórkowe i demontażowe. 7) Przestawienia w obrębie części C, w porozumieniu z właścicielami, 23 kiosków handlowych dla potrzeb wykonania robót budowlanych. Odłączenie mediów jest po stronie Użytkownika i Właścicieli. Roboty budowlane związane z modernizacją części C Targowiska będą realizowane w dwóch etapach. I etap to teren od ulicy Piastowskiej do linii ustawionych 23 kiosków handlowych. Po zakończeniu robót w I etapie i ich odbiorze przez Zamawiającego Wykonawcy zostanie udostępniony II etap (pozostała części C). Szczegóły zajęcia części C pod budowę zostaną uzgodnione z Użytkownikiem w obecności Zamawiającego. Rozpoczęcie następnego etapu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający w porozumieniu z Użytkownikiem przewiduje równoległe prowadzenie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej w części D. 2. Przedmiot umowy nie obejmuje: 3.1 budowy i remontu ogrodzenia całego targowiska, 3.2 budowy ciągu pieszego wraz z jego oświetleniem od części D do ul. Piastowskiej, 3.3 dostawy i podłączenia w media kiosków handlowych, oraz nie obejmuje wykonania robót budowlanych w części D polegających na: 3.4 modernizacji nawierzchni, 3.5 budowie instalacji wod. - kan, 3.6 budowie instalacji elektrycznej zasilającej kioski handlowe, 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1)Aneks do projektu budowlanego - Projekt zagospodarowania terenu modernizacji Targowiska Miejskiego w Dzierżoniowie + uzgodnienia, 2)Projekt wykonawczy - Projekt zagospodarowania terenu modernizacji Targowiska Miejskiego w Dzierżoniowie + uzgodnienia część C, 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.1-3, zobowiązuje się do: 1)przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia ogrodzeniem tymczasowym, 2)należytego utrzymania terenu budowy i pozostałej części Targowiska polegającej między innymi na podsypywaniu dziur, nierówności, ubytków w nawierzchni szczególnie po robotach kanalizacyjnych, zapewnienia dojść do stoisk i kiosków handlowych czy ustawienia kładek dla pieszych nad wykopami, 3)pozostawienia robót na okres zimowy, w takim stanie, aby zamawiający mógł prowadzić zimowe utrzymanie Targowiska takie jak np.: odśnieżanie, 4)organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 5)zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6)niezwłoczne wyczyszczenie nawierzchni ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń, 7)wykonywania robót w sposób jak najmniej utrudniający pracę pozostałych części Targowiska, 8)uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9)wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 10obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 11)uzyskania decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania oraz realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, kwestionariuszy, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego, 12)wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 13)wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 14)przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 15)dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 16)zgłaszania na bieżąco do odbioru wszystkich prac związanych z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami, kanalizacji deszczowej, sieci energetycznej oświetlenia ulicznego, w tym robót podlegających zakryciu, 17)poniesienia opłaty za odbiory wykonywane przez Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Kilińskiego 25a, 18)wykonania dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej, badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody, 19)uzyskania decyzji PSSE w Dzierżoniowie na wbudowane materiały związane z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami, 20)przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników branżowych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 21)uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać wykonanie w załączniku nr 6 do SIWZ: a) budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni z kostki betonowej; wykazanie minimum 2 robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o powierzchni nie mniejszej niż 9 500,00 m2 każda z nich, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) budowy kanalizacji deszczowej; wykazanie minimum 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o długości minimum 290 m i o średnicy minimum fi 160 z rur pcv, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie budowy sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość wprowadzenia zmian umowy: a) W zakresie terminu i wynagrodzenia: 1) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, 2) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b)W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi: 1) Podniesienie bezpieczeństwa, 2) Materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi, 3) W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 4) W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia, 5) W trakcie realizacji zamówienia zastosowano za zgodą Zamawiającego lepsze materiały budowlane. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_inwestycje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na ta 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.