eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja usługi polegającej na objęciu głównego patronatu nad pierwszym spektaklem premierowym sezonu artystycznego 2015/16 w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Warszawa: Realizacja usługi polegającej na objęciu głównego patronatu nad pierwszym spektaklem premierowym sezonu artystycznego 2015/16 w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 263540 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241808 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi polegającej na objęciu głównego patronatu nad pierwszym spektaklem premierowym sezonu artystycznego 2015/16 w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja usługi polegającej na objęciu głównego patronatu nad pierwszym spektaklem premierowym sezonu artystycznego 2015/16 w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: NMF09-14.1.1.1.PT/2015.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Teatr Wielki - Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 273619,65

  • Oferta z najniższą ceną: 273619,65 / Oferta z najwyższą ceną: 273619,65

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art.67.ust.1.pkt1 lit.a ustawy PZP, Zamawiąjacy może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Teatr Wielki - Opera Narodowa, jako instytucja podległa Ministrowi Kultury nie składa ofert w postępowaniach przetargowych. Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na uniknięcie konieczności korzystania z usług pośredników, co wpłynęłoby na zwiększenie kosztu realizacji zamówienia oraz pozwala na pełne wykorzystanie zasobów którymi dysponuje Wykonawca. Dodatkowo działałność sponsorska daje mozliwość uczestniczenia w kampanii promocyjnej, którą prowadzi Teatr Wielki. Inwestycja w sponsoring przedsięwziecia artystycznego przyczyni się do obecności marki Funduszy norweskich i EOG podczas inauguracji sezonu artystycznego w jednej z najbardziej prestiżowych placówek kultury, a także największej instytucji kultury w Polsce spełniajaca misję narodową i strategiczną rolę w polskiej kulturze. Sponsorowanie inauguracji sezonu stworzy pozytywną więź pomiędzy środowiskiem melomanów a marką funduszy norweskich i EOG, poprawiająć tym samym stopień rozpoznawalności i świadomości społecznej w odniesieniu do Funduszy. Sponsorowanie pozwala jednocześnie promować markę na terenie calego kraju, poprzez występowanie w partnerstwie z Operą Narodową wykorzystując jej renomę i jakość, z jaka sie kojarzy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.