eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 500.000,00 na sfinansowanie inwestycji pn.Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o.o. w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Suszec: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 500.000,00 na sfinansowanie inwestycji pn.: Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o.o. w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2
Numer ogłoszenia: 26349 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z .o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124214 w. 16, fax 032 4488090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-suszec.nat

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 500.000,00 na sfinansowanie inwestycji pn.: Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o.o. w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego o wartości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie inwestycji pn.: Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK sp. z o.o. w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2 Szczegółowy opis warunków kredytu; a. kredyt udzielony na okres 10 lat. b. kredyt będzie uruchomiony w trzech transzach: - I transza do dnia 30.06.2008 w wysokości 150.000,00 - II transza do dnia 30.09.2008 w wysokości 150.000,00 - III transza do dnia 22.12.2008 w wysokości 200.000,00 c. Karencja w spłacie kapitału do dnia: 31.12.2008 r. d. Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, e. Dopuszcza się możliwość zmiany transz kredytu w zależności od potrzeb Zamawiającego, f. O wysokości każdej transzy bank będzie informowany co najmniej na 3 dni przed wypłatą transzy kredytu, g. Oprocentowanie kredytu będzie się zmieniać miesięcznie pierwszego dnia miesiąca uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym plus marża banku. h. Dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy spłaty kredytu.. Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionego kredytu będzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu marżę Wykonawcy. i. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. j. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. k. Spłata kapitału kredytu dokonywana będzie w okresach miesięcznych w terminach i kwotach wynikających z tabeli zawartej w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji, płatna w terminie 1 dnia miesiąca następnego po zakończeniu miesiąca kalendarzowego wraz z odsetkami. l. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie w terminie do 1 dnia miesiąca następnego po zakończeniu miesiąca kalendarzowego m. Odsetki będą naliczane od faktycznego salda kredytu. n. Płatności odsetkowe będą naliczane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. Odsetki naliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: O = N x ( R + M ) x D/(365 x 100 ); gdzie O-odsetki, N - pozostała do spłaty kwota kredytu, R - stopa bazowa oprocentowania, (WIBOR 1M), M - marża Wykonawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego. o. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. p. Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu. q. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. r. Zamawiającemu (kredytobiorcy) będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. s. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się ilość dni w roku 365.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.01.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy Żory o/Suszec nr 84 8456 1019 2001 0003 7804 0001; treść przelewu winna zawierać: - imię i nazwisko nazwę firmy wykonawcy, - adres wykonawcy - kwotę wpłaty - przedmiot wpłaty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie wymaganych do złożenia dokumentów. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk formularz oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią zał. nr 3, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X SIWZ - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, pełnomocnictwo określające zakres reprezentacji, musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii 5. złożenie informacji o podwykonawcach, zgodnie z zał. nr 4. 6. wypełniony harmonogram spłat rat kredytu zgodnie z zał. nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-suszec.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Ogrodowa 2 43-267 Suszec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.