eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Toruń: Wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 263239 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Część A - wycinka drzew i krzewów na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu, Część B - przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu z okresem 3-letniej pielęgnacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - projekcie wycinki i przesadzeń (opracowanie wykonane przez firmę Menis Arquitectos SLP, Santa Cruz de Tenerife, projektanci opracowania: inż. arch. kraj. Marta Żuk i inż. arch. kraj. Marcin Żuk). 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wycinkę i karczowanie drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew w zakresie określonym dokumentacją projektową, - przekazanie pozyskanego surowca z wycinki w stanie posegregowanym i przygotowanym zgodnie z normami oraz pod względem techniczno-handlowym do składnicy drewna prowadzonej dla Gminy Miasta Toruń przez firmę TAXLAS przy ul. Grunwaldzkiej 66 w Toruniu oraz przekazanie podpisanych przez Wykonawcę i przedstawiciela składnicy protokołów zawierających co najmniej datę przekazania i wyszczególnienie ilości, rozmiarów, gatunku przekazanego drewna. - - wywiezienie odpadów z wycinki - karpiny i gałęzi na wysypisko miejskie, - pielęgnację przez okres 3 lat przesadzonych drzew co najmniej w zakresie i terminach określonych w harmonogramie prac pielęgnacyjnych, w sposób zapewniający prawidłowy rozwój roślin zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, z uwzględnieniem założeń zawartych w pkt 1.3., - przygotowanie zgłoszeń wykonania zakresu prac przedmiotu umowy (odrębnie dla części A i B przedmiotu umowy) wraz z załączeniem do zgłoszenia wykonania poszczególnej części umowy planu sytuacyjnego nieruchomości, na terenie której dokonano prac przedmiotu umowy, ze wskazaniem w szczególności: miejsc wyciętych drzew i krzewów/ usytuowania drzew po przeniesieniu, z informacją o numerze drzewa i krzewu wg inwentaryzacji oraz terminem (datą) fizycznego dokonania wycinki drzew i krzewów/ przesadzenia drzew. - zgłoszenie do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT całości wykonanych przesadzeń drzew po okresie pielęgnacji (z kopią zgłoszenia do Wydziału Inwestycji i Remontów UMT). Uwaga! Zamawiający wystąpił do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia. 1.3. Zakres prac pielęgnacyjnych dla wykonanych przesadzeń drzew obejmuje między innymi: - założenie drenu do podlewania i podlewanie według potrzeb, - nawożenie według potrzeb, - wymulczowanie wokół drzewa miski korą i jej uzupełnianie, - poprawianie i odchwaszczanie misek. 1.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją o zezwoleniu na wycinkę drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki ogrodniczej. 1.5. Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 1.6. Harmonogram prac pielęgnacyjnych, o którym mowa w pkt 1.2. tiret czwarte (uwzględniający co najmniej zakres prac zawarty w pkt 1.3. opracuje Wykonawca i przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy. Harmonogram będzie zawierał rubryki umożliwiające potwierdzanie wykonanych czynności pielęgnacyjnych przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie prac: w dniu zawarcia umowy, - zakończenie całości prac (części A i B): 5 tygodni od zawarcia umowy. z tym, że prace pielęgnacyjne dla przesadzonych drzew odbywać się będą przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych przesadzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 siwz.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.34.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część 1: 700 zł (słownie: siedemset złotych) cześć 2: 500 zł (słownie: pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) część 1 -co najmniej 2 usługi odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu w pkt 1 SIWZ tj. 2 wycinki o wartości min. 40 000 zł brutto każda, b) część 2 - co najmniej 1 usługę odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu w pkt 1 SIWZ tj. 1 przesadzenie drzew o wartości min. 40 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, c) uwarunkowań formalno-prawnych, w tym także wynikających z wydanej decyzji o zezwoleniu na realizację prac objętych przedmiotem niniejszej umowy, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie wprowadzenia do przedmiotu umowy prac dodatkowych lub zamiennych na skutek wydanej decyzji o zezwoleniu na realizację prac objętych przedmiotem niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Zagospodarowanie terenu Jordanek na cele kulturalno- kongresowe jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Gminy Miasta Toruń.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew i krzewów na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - projekcie wycinki i przesadzeń (opracowanie wykonane przez firmę Menis Arquitectos SLP, Santa Cruz de Tenerife, projektanci opracowania: inż. arch. kraj. Marta Żuk i inż. arch. kraj. Marcin Żuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.11.40.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesadzenie drzew na terenie przeznaczonym pod budowę sali koncertowej na Jordankach przy al. Solidarności w Toruniu z okresem 3-letniej pielęgnacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - projekcie wycinki i przesadzeń (opracowanie wykonane przez firmę Menis Arquitectos SLP, Santa Cruz de Tenerife, projektanci opracowania: inż. arch. kraj. Marta Żuk i inż. arch. kraj. Marcin Żuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.