eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › przebudowa i remont pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26319

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łowicz: przebudowa i remont pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, do kontaktów: Adam Szkup, Piotr Błaszczyk, ul. Seminaryjna 4, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8376967, fax 046 8303508, e-mail: kppsp.lowicz@straz.toya.net.pl, kppsp.lowicz.bip.cc. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i remont pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku strażnicy, zatoki parkingowej przed budynkiem oraz zjazdu do budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu przy ul. Seminaryjnej 4. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, ul. Seminaryjna 4. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 899,00 m kw. powierzchni pomieszczeń biurowych i socjalnych 315,0 m kw. powierzchni zatoki parkingowej 223,0 m kw. zjazdu do budynku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 18.08.2005; data zakończenia: 31.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, którzy wykażą się: 1.wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: wykonaniu minimum 3 remontów obiektów o podobnym charakterze użytkowania i powierzchni remontowanych pomieszczeń nie mniej niż 500 m kw. , wykonaniem robót drogowych z kostki betonowej, nie mniej niż 200 m kw. (należyte wykonanie wszystkich robót należy potwierdzić odpowiednimi referencjami oraz wykazem tabelarycznym remontowanych obiektów z podaniem powierzchni remontowanych pomieszczeń oraz powierzchni parkingów, dróg, chodników itp.), 2. jego oferta obejmuje całość przedmiotu zamówienia, 3. wymagane jest, aby roczny obrót firmy oferenta za ostatni rok rozliczeniowy (przychód ze sprzedaży netto/brutto) był nie mniejszy niż 300 000,00 zł, potwierdzony odpowiednimi dokumentami finansowymi. W przypadku oferenta prowadzącego działalność gospodarczą krócej niż 1 rok, warunek ten dotyczy okresu prowadzenia działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% okres gwarancji - 15% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.07.2005, cena - 80,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.07.2005, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.