eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010 w Gminie Kruszyna



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Kruszyna: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010 w Gminie Kruszyna
Numer ogłoszenia: 263100 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Kruszynie , ul. Kmicica 10/2, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003 w. 33, faks 034 3202003 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010 w Gminie Kruszyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszynie, Gimnazjum w Kruszynie, Gimnazjum w Widzowie oraz do Przedszkola w Kruszynie. Zamówienie obejmuje również świadczenie opieki podczas dowozów. Dowóz odbywał się będzie na trasach: - dowóz dzieci z Łęgu do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kruszynie oraz z Łęgu i Wikłowa do Przedszkola w Kruszynie-przebieg trasy na załączonej mapie. -dowóz dzieci z Pieniek Szczepockich, Teklinowa, Lgoty Małej do Gimnazjum w Widzowie oraz z Jackowa i Bab do Gimnazjum w Kruszynie-przebieg trasy na załączonej mapie. Szczegółowe harmonogramy dowozów zostaną ustalone z oferentem, którego oferta zostanie wybrana. Każde zadanie wymaga od wykonawcy zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie, dostosowanych ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci przewożonych na danej trasie. Pozostałe szczegóły realizacji zamówienia zawiera siwz. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania z możliwością składania ofert na poszczególne zadania. Ustalenia dotyczą wszystkich zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - w ostatnich trzech latach posiadać obrót w wysokości 50 000,00 zł rocznie, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - w okresie 3 lat od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca ukończył, jako Główny Wykonawca, co najmniej jedno zamówienie w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, wartość zamówienia - za co najmniej 20 000,00 zł za przewozy dzieci i młodzieży rocznie (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać niniejszy warunek; - wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykonawca winien posiadać certyfikaty kompetencji zawodowych w transporcie drogowym osób; - kierowcy muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe, - Wykonawca musi posiadać następujący sprzęt: minibus o wysokości pozwalającej na przejazd pod wiaduktem o skrajni 2,1m z ilością miejsc siedzących minimum 10 dotyczy zadania pierwszego, autobus z ilością miejsc siedzących minimum 45 dotyczy zadania drugiego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia dla każdego zadania oddzielnie. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności uprawnienia do przewozów pasażerskich wymaganych ustawą o transporcie drogowym), 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć załącznik nr 3, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6) wykonawca przedkłada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu zdolnego do wykonania zamówienia, 8) wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz uprawnienia i kwalifikacje, potwierdzające stawiane warunki. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada wymagane i odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, 9) wykaz zrealizowanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Kruszynie ul. Kmicica 10/2 42-282 Kruszyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Kruszynie 42-282 Kruszyna ul. Kmicica 10/2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci z Łęgu do Gimnazjum i Szkoły podstawowej w Kruszynie oraz z Łęgu i Wikłowa do Przedszkola w Kruszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 4 dzieci z Łęgu do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kruszynie oraz 3 z Łęgu i 2 z Wikłowa do Przedszkola w Kruszynie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci z Pieniek Szczepockich, Teklinowa, Lgoty Małej do Gimnazjum w Widzowie i z miejscowości Jacków i Baby do Gimnazjum w Kruszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 44 dzieci z Pieniek Szczepockich, Teklinowa, Lgoty Małej do Gimnazjum w Widzowie oraz 35 dzieci z Jackowa i Bab do Gimnazjum w Kruszynie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.