eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Szczecin: Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry
Numer ogłoszenia: 263082 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie , ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4305200, faks 91 4305229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta w projekcie Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 (INTERREG IV A). Zakres obowiązków Asystenta: 1. Współudział w pracach administracyjnych i kontroli dokumentów zgodnie z Umową partnerską: - Opracowanie komunikacji pomiędzy partnerami; - Przygotowanie i protokół narad grupy roboczej Harmonizacja NATURA 2000; - Zestawienie dokumentacji finansowej, sprawozdawczość; - Bieżąca realizacja harmonogramu i planu kosztów; 2. Współudział w realizacji zadań projektu po stronie polskiej i niemieckiej: - Współpraca przy planowaniu zadań wynikających z podprojektów; - Opracowania specyfikacji zamówienia przy organizacji przetargów; - Współpraca przy doborze wykonawcy (współpraca w przygotowaniu zapytań o ofertę); - Sprawdzenie ofert, obecność przy rozmowach z oferentami, opracowanie zleceń wykonawczych; 3. Opracowanie i nadzór nad dokumentacją finansową: - Przygotowanie dokumentacji finansowej dla działu finansowego i przeprowadzenie rozliczenia projektu; - Kontrola i zestawienie rachunków i faktur przedłożonych do rozliczenia projektu; - Przygotowanie wniosków o finansowanie i przekazanie zgodnie z wytycznymi programu INTERREG IV A; - Nadzór nad obiegiem środków finansowych - Sporządzanie oraz składanie raportów z realizacji projektu; 4. Merytoryczna kontrola prac wykonywanych w ramach projektu - Zgodność obieranych prac i danych z wymaganiami zleceń wykonawczych; - Ocena obieranych prac i danych w zakresie ochrony przyrody i rzetelności wiedzy - przyrodniczej; - Akceptacja danych GIS dostarczanych przez wykonawców; - Zarządzanie bazą danych GIS projektu; 5. Zarządzanie i organizacja PR na rzecz całości projektu po stronie polskiej i niemieckiej - Współudział w organizacji spotkań w ramach projektu; - Współpraca przy publikacjach; - Nadzór techniczny i merytoryczny nad materiałami promocyjnymi; - Organizacja prac translatorskich; 6. Współudział w przygotowaniu sprawozdań i założeń ewaluacyjnych - Współpraca w opracowaniu sprawozdań; 7. Organizacja i prowadzenie procedur biurowych - Organizacja prac biurowych; - Dokumentacja i archiwizacja prac w ramach projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonuje, lub wykonywał przynajmniej jedną usługę kierowania zespołem jako koordynator, asystent, lub kierownik projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą spełniającą łącznie poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe profilowane w zakresie biologii, ochrony środowiska, geografii, - wiedza z zakresu pozyskiwania środków finansowych na terenie Unii Europejskiej, z metod zarządzania projektem w ramach Programów Komisji Europejskiej, z finansów publicznych, z oprogramowania GIS, z zarządzania zasobami ludzkimi, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie; - umiejętność zarządzania bazami danych GIS ARCGIS i MapInfo; - biegła znajomość pakietu biurowego Office; - biegła znajomość programów graficznych Photoshop i Corel Draw; - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z ochroną środowiska. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (np. oświadczenia, że podmiot ten odda Wykonawcy na czas realizacji zamówienia do dyspozycji swoje zasoby osób zdolnych do wykonania zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy do dnia 30 kwietnia 2014r. nie nastąpi zakończenie projektu rozumiane jako otrzymanie ostatecznej płatności rozliczeniowej projektu. Wówczas termin wykonania umowy zostanie przedłużony do czasu zakończenia projektu, rozumianego jako otrzymanie ostatecznej płatności rozliczeniowej projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.rdos.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecin, ul. Jagiellońska 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32; 70-382 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.