eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Annopol › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w dziedzinie doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego (Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol) realizowanego w 2013 roku przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Annopol: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w dziedzinie doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego (Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol) realizowanego w 2013 roku przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu
Numer ogłoszenia: 262842 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188562 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leśna 2, 23-235 Annopol, woj. lubelskie, tel. 15 86 13 404, faks 15 86 13 404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w dziedzinie doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego (Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol) realizowanego w 2013 roku przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń I.Doradztwo zawodowe (27 osób - 2 grupy po ok. 13 osób, 16 godz. zegarowych szkolenia każda grupa) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ II.Trening kompetencji i umiejętności społecznych (27 osób - 2 grupy po ok. 13 osób, 16 godz. zegarowych szkolenia każda grupa) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SIWZ III.Obsługa wózków jezdniowych (8 osób - 1 grupa - 67 godz. szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1b do SIWZ IV.Obsługa komputera, kas fiskalnych i programu Subiekt GT (8 osób - 1 grupa - 70 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1c do SIWZ V.Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych (11 osób - 1 - grupa - 60 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1d do SIWZ w ramach projektu (Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol) współfinansowanego przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1.Zorganizowanie serwisu kawowego oraz obiadu w każdym dniu trwania szkolenia 2.Dowóz uczestników szkolenia z miejsca zamieszkania uczestnika do miejsca szkolenia oraz powrót z miejsca organizacji szkolenia do miejsca zamieszkania uczestnika, bądź zwrot kosztów dojazdu uczestnika z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót uczestnika z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania 3.Ubezpieczenie uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach oraz w drodze do i z miejsca kursu. 4.Przeprowadzenie badań lekarskich niezbędnych do rozpoczęcia szkolenia. 5.Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ppoż. Sale wykładowe powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu). 6.Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu/odbyciu szkolenia - po jego ukończeniu, egzamin wewnętrzny, a po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu - wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin. 7.Dokumentacja szkoleniowa, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa- powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Doradztwo zawodowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4159,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4014,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obsługa wózków jezdniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANNORT Sp. z o.o., ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7972,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Obsługa komputera, kas fiskalnych i programu Subiekt GT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7015,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6626,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6626,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12184,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9361,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9262,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9262,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9999,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.