eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przebudowa placów utwardzonych i ulicy Mostowej na odcinku od ulicy Kościuszki do narożnika budynku Chojnicka 17a wraz budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w Starogardzie Gdańskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Starogard Gdański: Przebudowa placów utwardzonych i ulicy Mostowej na odcinku od ulicy Kościuszki do narożnika budynku Chojnicka 17a wraz budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w Starogardzie Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 262644 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego , ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5630337, faks 058 5630337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placów utwardzonych i ulicy Mostowej na odcinku od ulicy Kościuszki do narożnika budynku Chojnicka 17a wraz budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w Starogardzie Gdańskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa placów utwardzonych i ulicy Mostowej na odcinku od ulicy Kościuszki do narożnika budynku przy ul. Chojnickiej 17a wraz budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej na terenie działek 323, 324/2, 325, 326/5, 326/6 w obrębie ewidencyjnym nr 17 w Starogardzie Gdańskim. Zakres robót obejmujących zamówienie: a) Podstawowe wielkości robót: - jezdnia i place z kostki kamiennej 9x11cm 973,5 m2 - nawierzchnia z bruku kamiennego 132 m2 - chodnik 181 m2 - nawierzchnia z klinkieru 38 m2 - krawężnik betonowy 190 mb - krawężnik kamienny 60 mb b) Parametry techniczne: - szerokość jezdni: 5 m - chodniki szerokości zmiennej od krawężników do murów - spadki podłużne: 0,6% ÷ 5,75% - spadki poprzeczne jezdni zmienne 2% ÷ 3%, - spadki poprzeczne chodników 2% w kierunku jezdni, - opaski bruku w spadku 4% do jezdni. c) Konstrukcja i odwodnienie: Projektowana konstrukcja jezdni i placów to nawierzchnia z kostki kamiennej 9x11 cm lub klinkieru z odzysku na podsypce cementowo - piaskowej i na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm. Opaski z bruku kamiennego. Chodniki mają nawierzchnię z kostki betonowej grubości 6 cm koloru brązowo - grafitowego. Odwodnienie ulicy za pomocą kratek deszczowych istniejących i nowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Budowa sieci kablowej oświetlenia drogowego wzdłuż ulicy Mostowej. Oświetlenie ulicy na czterech słupach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna składająca się z opracowań wyszczególnionych w załączniku nr 7 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienei warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty n/w oświadczeń i dokumentów, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał, co najmniej dwie roboty tego typu. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Za roboty odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty budowlane o wartości nie niższej niż 200 tyś. złotych netto, za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz osób będzie zawierał, co najmniej wykaz n/w osób, które będą pełniły następujące funkcje i spełnią n/w wymagania: - Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 letnie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru nad robotami, - Kierownik robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 letnie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru nad robotami. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się, aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę. 7)Dokument stwierdzający, że osoby wymienione w wykazie, które będą wykonywać funkcje kierowników budowy posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami. 8) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa osób, które będą wykonywać funkcję kierowników budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatstarogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9 pok. nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9 pok. nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.