eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Milicz: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz
Numer ogłoszenia: 262619 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych zawiera część szczegółowa formularza oferty (Załącznik Nr 1A do Specyfikacji). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części: Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE; Część II - OWOCE I WARZYWA; Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE;Część IV- JAJA KURZE; Część V- MROŻONKI; Część VI - RYBY; Część VII - MIĘSO, WĘDLINY;Część VIII - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, Część IX - DRÓB. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Dostawa artykułów żywnościowych (w ramach Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX) będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby każdej z niżej wymienionych jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej, z określeniem zapotrzebowania na produkty i ich ilości (określone w Części I, II, III, IV, V, VI, VII, IX przedmiotowego zamówienia) w dniu poprzedzającym realizację dostaw artykułów żywnościowych do godz. 10:00. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej. Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. 3.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb jak następuje: Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE - dostawa codzienna wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00. Część II - OWOCE I WARZYWA nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 7:00. Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE - dostawa codzienna wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00 Część IV -JAJA KURZE nie częściej raz w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 12:00. Część V - MROŻONKI nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00. Część VI-RYBY nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00. Część VII - MIĘSO, WĘDLINY dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00; Część VIII -ARTYKUŁY SPOŻYWCZE nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 12:00. Część IX - DRÓB dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w terminie ich przydatności do spożycia. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. W przypadku niektórych artykułów wymienionych w zał. nr 1A do formularza ofertowego w Części VIII artykuły spożywcze, wymaga się produktów bez konserwantów. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagająca załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby jednostek organizacyjnych na okres do następnej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej lub większej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. Wykonawca w tym samym dniu dostarcza na własny koszt partię towaru, którego jakość lub ilość w ramach reklamacji została zakwestionowana przez przedstawiciela danej jednostki organizacyjnej. 4. Wykaz jednostek organizacyjnych: A)Przedszkole Samorządowe w Miliczu; ul. Grunwaldzka 1, 56-300 Milicz; NIP: 9161313298 - REGON: 932681228 B) Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego, ul. Szkolna 6; 56-300 Milicz - NIP: 9161313306;REGON: 001181831; C) Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, Wziąchowo Wielkie 47, 56-300 Milicz; NIP: 9161313281; REGON: 001181854 D) Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia, ul. Kopernika 18, 56-300 Milicz; NIP: 9161251031, REGON: 000704362 5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, na Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX zamówienia. Zamawiający nie wymaga, by Wykonawca złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część przedmiotowego zamówienia. 6.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 lipca 2013 roku. Termin realizacji dla Szkół wymienionych w punkcie 4: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku, a w przypadku Przedszkola Samorządowego w Miliczu: od dnia podpisania umowy do 15 lipca 2013 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) W przypadku wyczerpania ilości oraz asortymentu artykułów żywnościowych, uszczegółowionych w formularzu ofertowym, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na Część I: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część II w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100; - na Część III w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - na Część IV: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część V: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część VI: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część VII w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100; - na Część VIII w wysokości: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. - na Część IX w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych o łącznej wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto (w zależności od tego czy składa ofertę na Część I, II, III, IV, V, VI, VII VIII, IX odpowiadającej zakresowi przedmiotowemu w ramach każdej z Części) wykonaną z należytą starannością. Jeżeli oferent składa zamówienia na więcej niż jedną Część przedmiotowej dostawy obowiązany jest wykazać się realizacją tylu dostaw (w tym co najmniej dwiema dostawami związanymi z dostawą artykułów żywnościowych odpowiadającymi zakresowi przedmiotowemu w ramach każdej z Części zamówienia o łącznej wartości co najmniej 5.000,00 zł (brutto),na ile Części składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru oraz Tabelaryczny załącznik cenowy - Załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 1A do Specyfikacji, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z Załącznika Nr 2 do Specyfikacji. II. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia, dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w następujących przypadkach: a)wystąpienia okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im zapobiec (przykładowe okoliczności): - siła wyższa, - katastrofy naturalne, - nadzwyczajne zjawiska pogodowe np. znaczne opady atmosferyczne, - zamieszki społeczne, - sprzeczne z przepisami działania osób trzecich itp.; b)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego brutto. 2.We wskazanych powyżej przypadkach, strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, do pok. 58, w cenie 10,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 19.12.2012, do godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.