eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › RDW.NS/ZP-01-I/2009 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-01-I/2009 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 26257 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu , ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, faks 018 4442054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-drogi.pl/zdwkr

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-01-I/2009 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych: a/ zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 959, 960, 961, 962: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 3 300 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 70 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 58 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 180 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 800 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 800 m2. b/ zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 1 150 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 295 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 10 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 10 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 200 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 200 m2. c/ zadaniem nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 1 070 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 300 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 10 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 60 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 050 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 050 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN, w tym: zad. nr 1 - 3 000,00 PLN, zad. nr 2 - 1 500,00 PLN, zad. nr 3 - 1 500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykażą się doświadczeniem - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rzetelnie i należycie wykonywali co najmniej jedno zamówienie na kategoriach dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych obejmujące roboty w zakresie remontu nawierzchni bitumicznych o wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 - 300 000,00 zł., zadanie nr 2 - 150 000,00 zł., zadanie nr 3 - 150 000,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka zadania należy udokumentować wykonywanie odpowiedniej ilości zamówień, przy zachowaniu warunku dot. ich wartości. 2)dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, określonym w SST (zał. nr 1 SIWZ), tj.: - remonter - min. 1 na jedno zadanie - skrapiarka - min. 1 na jedno zadanie - szczotka mechaniczna - min. 1 na jedno zadanie - piła do ciecia nawierzchni - min. 1 na jedno zadanie - sprężarka - min. 1 na jedno zadanie - frezarka do nawierzchni bitumicznych - min. 1 na jedno zadanie - koparka - min. 1 na jedno zadanie - układarka do mas bitumicznych - min. 1 na jedno zadanie - walec drogowy ogumiony - min. 1 na jedno zadanie - walec drogowy stalowy - min. 1 na jedno zadanie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wykazać na druku - zał. nr 6 SIWZ odpowiednio większą ilość sprzętu. 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie dróg lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka zadań, Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób uprawnionych do pełnienia tej funkcji lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu - wg wzoru zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ wraz z Kosztorysem ofertowym - wg wzoru zał. nr 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. II.1.b)1) SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. II.1.b)3) SIWZ - wg wzoru zał. nr 5 SIWZ. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ujęte w Wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118), w szczególności: - decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności. 7.Wykaz sprzętu, który dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. II.1.b)2) SIWZ - wg wzoru zał. nr 6 SIWZ. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 SIWZ Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 9.Polisę albo inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. II.1.c) SIWZ. 10.Dowód wpłaty wadium. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155. W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularz ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ) oraz kosztorys ofertowy(zał. nr 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednym opakowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul.Kilińskiego 70,33-300 N.Sącz, pok.nr 15.Przelewem-8,00zł.,za pobraniem pocztowym(+opłata pocztowa)-w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego wersji papierowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 959, 960, 961, 962.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 3 300 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 70 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 58 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 180 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 800 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 800 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 1 150 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 295 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 10 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 10 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 200 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 200 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowizn) - 1 070 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 300 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 10 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 60 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 050 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 050 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.