To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Siedlce: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Endoskopii Urologicznej
Numer ogłoszenia: 262530 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237504 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 64 03 299, faks 25 64 03 263.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Endoskopii Urologicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Endoskopii Urologicznej. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 3 n/w zadania - pakiety: Pakiet I - Zestaw zabiegowy składający się z toru wizyjnego, cystoskopu zabiegowego, cystoskopu diagnostycznego, 2 resektoskopów i generatora elektrochirurgicznego Pakiet II - Ultrasonograf urologiczny Pakiet III- Wyposażenie Pracowni: stół operacyjno-zabiegowy urologiczny, 2 wózki zabiegowe, lampa zabiegowa. Zamówienie obejmuje dostawę w/w aparatury i sprzętu, instalację, uruchomienie, szkolenie personelu medycznego i technicznego oraz utrzymanie warunków gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.16.81.00 - Endoskopy 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olympus Polska Sp. z o. o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297106,76
Oferta z najniższą ceną: 297106,76 / Oferta z najwyższą ceną: 297106,76
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VARIMED Sp. z o. o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191999,16
Oferta z najniższą ceną: 191999,16 / Oferta z najwyższą ceną: 191999,16
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz sp. j., ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94485,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89964,00
Oferta z najniższą ceną: 89964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89964,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Siedlce
- Zakup oprogramowania typu DLP, NAC i oprogramowania do monitorowania sieci i sprzętu IT dla UG i GOPS w Siedlcach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa wykonania wielobranżowych projektów budowlanych wraz z dokumentacją kosztorysową dla budynków w kompleksie wojskowym Pilawa
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) w klasie Segmentu C (średni niższy) lub Segmentu D (średni) według klasyfikacji SAMAR za rok 2025 na potrzeby Sądu Okręgowego w Siedlcach.
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. " Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej-"Bezpieczna Przystań" w ...
- Dostawa narzędzi endoskopowych na okres 3 miesięcy
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Zakup aparatu usg
- Dostawa aparatów USG z głowicami w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup wyposażenia, sprzętu i urządzeń do rehabilitacji dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Krzeszowicach"
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





