eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › WycenaI. lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami; II.lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Ruda Śląska: Wycena: I. lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami; II.lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r
Numer ogłoszenia: 26244 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena: I. lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami; II.lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Wycena lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami, Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 20 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Wycena nieruchomości powinna być sporządzona w formie operatu szacunkowego odrębnie dla każdej nieruchomości. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić po 2 egzemplarze każdego operatu i określić wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w odrębnym zleceniu. Zad. 2 - Wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r. Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 30 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Wycena nieruchomości powinna być sporządzona w formie operatu szacunkowego odrębnie dla każdej nieruchomości. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić po 2 egzemplarze każdego operatu i określić wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w odrębnym zleceniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla zadania I: 5 wycen nieruchomości, - dla zadania II: 5 wycen nieruchomości. W przypadku składania ofert na dwa zadania Wykonawca musi wykazać, iż wykonał 10 wycen nieruchomości. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (obydwu zadań)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dla zadania nr I oraz II min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010 Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) lub spełniają warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 a i/ lub b do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 3 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia trudności niezależnych od Wykonawcy (m.in. braku możliwości przebadania księgi wieczystej - księga w migracji, utrudnienia z wejściem do lokalu w celu jego oględzin) mających wpływ na termin wykonania zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje, że maksymalna kwota wynagrodzenia przeznaczona na realizację zamówienia podana w § 6 pkt 2 może ulec zmniejszeniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 309. Cena SIWZ w przypadku pobrania w wersji papierowej 1,80 zł + ewent. koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Okres realizacji umowy do 31.12.2012 r. lub do wyczerpania kwoty z § 6 pkt 2 wzoru umowy. Termin realizacji poszczególnych operatów szacunkowych: do 21 dni od daty otrzymania od Zamawiającego zlecenia dla sporządzenia operatów szacunkowych. 2. Dotyczy sekcji III 4.1.) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia oraz wykształcenia osób, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczeni stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali przeznaczonych na cele użytkowe oraz nieruchomości zabudowanych garażami. Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 20 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Wycena nieruchomości powinna być sporządzona w formie operatu szacunkowego odrębnie dla każdej nieruchomości. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić po 2 egzemplarze każdego operatu i określić wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r.o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w odrębnym zleceniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej wg potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami uznanych za niezbędne do wykonania do 31.12.2012 r. Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 30 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Wycena nieruchomości powinna być sporządzona w formie operatu szacunkowego odrębnie dla każdej nieruchomości. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić po 2 egzemplarze każdego operatu i określić wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w odrębnym zleceniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.