eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Szczytno: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Numer ogłoszenia: 262402 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szczytno , ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6232580, 6232584, faks 089 6232592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014. Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia: 1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363 Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności. 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora. 6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru. 2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające że posiada wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć (warsztatów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie że posiada co najmniej 2 letni staż pracy w specjalnościach na które składa ofertę lub zatrudnia pracowników z co najmniej 2 letnim stażem pracy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie, które posiadaj co najmniej 2 letni staż pracy w poszczególnych specjalnościach oraz: - w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT jest zawodowo czynnym nauczycielem; - w przypadku zajęć dydaktyczno- wyrównawczych posiada umiejętności obsługi sprzętu ICT niezbędne do wykorzystania plansz interaktywnych w nauczaniu jęz. polskiego, matematyki i jęz. angielskiego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.szczytno.pl - zakładka z BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szczytno ul. Łomzyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy Szczytno ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dopfinansowany będzie z środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.