eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Wymiana wykładzin podłogowych wymiana skrzydeł drzwi wejściowych i malowanie pomieszczeń w budynku szkolnym przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Świętochłowice: Wymiana wykładzin podłogowych wymiana skrzydeł drzwi wejściowych i malowanie pomieszczeń w budynku szkolnym przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach.
Numer ogłoszenia: 262342 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165934 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin podłogowych wymiana skrzydeł drzwi wejściowych i malowanie pomieszczeń w budynku szkolnym przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładzin podłogowych PCV w salach lekcyjnych, wymiana skrzydeł drzwi wejściowych do sal lekcyjnych, malowanie sufitów i ścian sal lekcyjnych i sali gimnastycznej w budynku szkolnym przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach, który od 01.09.2012 r. będzie siedzibą Szkoły Podstawowej nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zaleca się przed przygotowaniem oferty dokonania wizji lokalnej na obiekcie. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty lub aprobaty, zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału, bądź technologii. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego wymagania określone projektem lub specyfikacją. Wykonawca oferujący materiały urządzenia o parametrach równoważnych parametrom wskazanym przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać równoważność oferowanych materiałów w odniesieniu parametrów których spełnienia wymaga Zamawiający poprzez załączenie do oferty w formie tabeli ich porównania. Parametry uznawane za równoważne nie mogą być niższe (gorsze) niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji zadania. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A-M sp. z o.o., ul. 11 - Listopada 67/40, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148047,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105650,14

  • Oferta z najniższą ceną: 105650,14 / Oferta z najwyższą ceną: 209002,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.