eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knyszyn › ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ ORAZ REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Knyszyn: ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ ORAZ REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY
Numer ogłoszenia: 262292 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn , ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ ORAZ REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ ORAZ REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY. Część I. ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ. Prace remontowe i konserwatorskie zabytkowego drewnianego budynku mieszkalnego położonego w Knyszynie przy ul. Kościelnej 6 wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-389, obejmujące naprawę fundamentów, naprawę ścian nadziemia, naprawę stropów, naprawę dachu i podłóg, naprawę kominów, pieców i trzonów kuchennych, naprawę stolarki, roboty zewnętrzne przy budynku oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, tzn. wykonanie zdjęć fotograficznych budynku przed rozpoczęciem prac, w ich trakcie oraz po zakończeniu wraz z opisem ich wykonania w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć (zgodnie z pozwoleniem znak: ZN-AP/40301-31/09 z dnia 18 marca 2009r.). Część II. REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY Remont kapitalny sali widowiskowej w Knyszyńskim Ośrodku Kultury przy ul. Rynek 39 w Knyszynie w zakresie nie wymagającym pozwolenia na budowę, z uzupełnieniem wyposażenia, w minimalnym zakresie wymaganym do prawidłowego funkcjonowania sali widowiskowej. Zakres prac remontowych i wyposażenia określony przez użytkownika obejmuje: 1. Demontaż zniszczonej boazerii drewnianej na ruszcie drewnianym. 2. Obicie odstających i zniszczonych tynków na ścianach. 3. Usunięcie starych powłok malarskich. 4. Demontaż zużytych opraw oświetleniowych. 5. Wymiana nieszczelnej drewnianej stolarki okiennej z (wewnętrznymi i podokiennikami zewnętrznymi) na bezpiecznymi P2. 6. Uzupełnienie tynków wewnętrznych. 7. Szpachlowanie sufitów i ścian w miejscach usuniętych powłok malarskich i uzupełnień tynków po zagruntowaniu. 8. Malowanie antykorozyjne rur stalowych centralnego ogrzewania. 9. Wykonanie obudów rur centralnego ogrzewania płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowych. 10. Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt z włókien mineralnych o właściwościach dźwiękochłonnych dla poprawy akustyki sali widowiskowej. 11. Pomalowanie ścian farbami emulsyjnymi. 12. Ułożenie na istniejącej podłodze drewnianej ze zniszczonym parkietem nowej posadzki z paneli podłogowych HDF odpornych na ścieranie. 13. Wymiana w trakcie prowadzenia prac budowlanych instalacji elektrycznej z wykonaniem instalacji pod nowe wyposażenie audio-wizualne i nowe oświetlenie w sufitach podwieszonych i boczne parapetami podokiennymi okna z PCV i szybami. 14. Po wykonaniu prac remontowych opisanych wyżej, salę widowiskową należy wyposażyć w następujący sprzęt telewizyjny i audiowizualny, w minimalnym stopniu zapewniający wykorzystanie sali zgodnie z jej przeznaczeniem, łącznie z instalacją i konfiguracją sprzętu: Telewizor LCD 50, Projektor multimedialny, Ekran 240*240 chowany, Głośniki szt. 8 o mocy dostosowanej do sali i urządzeń, Zestaw do wideokonferencji, Mikrofon sufitowy, Mikser elektroakustyczny, Mikrofon bezprzewodowy, Odtwarzacz DVD, Wzmacniacz elektroakustyczny, Wsporniki, podstawy i uchwyty sufitowe pod TV i projektor 15. Inne niezbędne wyposażenie sali widowiskowej w dostosowaniu do powierzchni i potrzeb: Stoliki 22 szt. Krzesła 120 szt. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta, lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 5 000,00 PLN [słownie: pięć tysięcy złotych]. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 7 000,00 PLN [słownie: siedem tysięcy złotych] 1.2. Wykonawca powinien dostarczyć wadium jako część swojej oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za nieważną i odrzucona. 1.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Numer 53 8076 0001 0000 1209 2000 0030 PBS Knyszyn odpowiednio z adnotacją: Adaptacja zabytkowego budynku w Knyszynie lub Remont i wyposażenie sali widowiskowej KOk. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W OPARCIU O FORMUŁĘ: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. oświadczenia Wykonawcy [wg zał. nr 2]; 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumenty: 1.6. wykazu co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [odpowiednio do każdej z części zamówienia]; 1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia [jeżeli dotyczy]; 1.8. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego [DOTYCZY CZ. I ZAMÓWIENIA]; 1.9. uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8.1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) [DOTYCZY CZ. I ZAMÓWIENIA]; 1.10. dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej kierownika budowy na budowie przy zabytkach nieruchomych [DOTYCZY CZ. I ZAMÓWIENIA]. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.8. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale: - pkt 1.2., 1.3. oraz 1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt 1.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty opisane w pkt 1.2., 1.4. i 1.5. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1.3., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.knyszyn.wrotapodlasia.pl/index.php?sid=Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W KNYSZYNIE UL. RYNEK 39, 19-120 KNYSZYN - pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W KNYSZYNIE UL. RYNEK 39, 19-120 KNYSZYN - pok. nr 12 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ADAPTACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIELNEJ 6 W KNYSZYNIE NA POTRZEBY IZBY REGIONALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe i konserwatorskie zabytkowego drewnianego budynku mieszkalnego położonego w Knyszynie przy ul. Kościelnej 6 wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-389, obejmujące naprawę fundamentów, naprawę ścian nadziemia, naprawę stropów, naprawę dachu i podłóg, naprawę kominów, pieców i trzonów kuchennych, naprawę stolarki, roboty zewnętrzne przy budynku oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, tzn. wykonanie zdjęć fotograficznych budynku przed rozpoczęciem prac, w ich trakcie oraz po zakończeniu wraz z opisem ich wykonania w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć (zgodnie z pozwoleniem znak: ZN-AP/40301-31/09 z dnia 18 marca 2009r.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.50-4, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ W KNYSZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kapitalny sali widowiskowej w Knyszyńskim Ośrodku Kultury przy ul. Rynek 39 w Knyszynie w zakresie nie wymagającym pozwolenia na budowę, z uzupełnieniem wyposażenia, w minimalnym zakresie wymaganym do prawidłowego funkcjonowania sali widowiskowej. Zakres prac remontowych i wyposażenia określony przez użytkownika obejmuje: 1. Demontaż zniszczonej boazerii drewnianej na ruszcie drewnianym. 2. Obicie odstających i zniszczonych tynków na ścianach. 3. Usunięcie starych powłok malarskich. 4. Demontaż zużytych opraw oświetleniowych. 5. Wymiana nieszczelnej drewnianej stolarki okiennej z (wewnętrznymi i podokiennikami zewnętrznymi) na bezpiecznymi P2. 6. Uzupełnienie tynków wewnętrznych. 7. Szpachlowanie sufitów i ścian w miejscach usuniętych powłok malarskich i uzupełnień tynków po zagruntowaniu. 8. Malowanie antykorozyjne rur stalowych centralnego ogrzewania. 9. Wykonanie obudów rur centralnego ogrzewania płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowych. 10. Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt z włókien mineralnych o właściwościach dźwiękochłonnych dla poprawy akustyki sali widowiskowej. 11. Pomalowanie ścian farbami emulsyjnymi. 12. Ułożenie na istniejącej podłodze drewnianej ze zniszczonym parkietem nowej posadzki z paneli podłogowych HDF odpornych na ścieranie. 13. Wymiana w trakcie prowadzenia prac budowlanych instalacji elektrycznej z wykonaniem instalacji pod nowe wyposażenie audio-wizualne i nowe oświetlenie w sufitach podwieszonych i boczne parapetami podokiennymi okna z PCV i szybami. 14. Po wykonaniu prac remontowych opisanych wyżej, salę widowiskową należy wyposażyć w następujący sprzęt telewizyjny i audiowizualny, w minimalnym stopniu zapewniający wykorzystanie sali zgodnie z jej przeznaczeniem, łącznie z instalacją i konfiguracją sprzętu: _ Telewizor LCD 50 _ Projektor multimedialny _ Ekran 240*240 chowany _ Głośniki szt. 8 o mocy dostosowanej do sali i urządzeń _ Zestaw do wideokonferencji _ Mikrofon sufitowy _ Mikser elektroakustyczny _ Mikrofon bezprzewodowy _ Odtwarzacz DVD _ Wzmacniacz elektroakustyczny _ Wsporniki, podstawy i uchwyty sufitowe pod TV i projektor 15. Inne niezbędne wyposażenie sali widowiskowej w dostosowaniu do powierzchni i potrzeb: Stoliki 22 szt. Krzesła 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.