To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Namysłów: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku
mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność
Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Administracji
Nieruchomości ZAN Sp. z o.o. oraz przekazanych Spółce
w gospodarowanie przez Gminę Namysłów.
Numer ogłoszenia: 262010 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202274 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie, ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4107270, 4107265, faks 077 4107270.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Administracji Nieruchomości ZAN Sp. z o.o. oraz przekazanych Spółce w gospodarowanie przez Gminę Namysłów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje: utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych oraz przekazanych Spółce w gospodarowanie przez Gminę Namysłów. 2.1 Dotyczy budynków i terenów Wspólnot Mieszkaniowych, Spółki oraz terenów gminnych przekazanych w gospodarowanie: - zamiatanie klatek schodowych- dwa razy w tygodniu ( oprócz dni wolnych od pracy): - mycie klatek schodowych - jeden raz w tygodniu: - usuwanie pajęczyn wg potrzeb: - zamiatanie korytarzy piwnicznych- jeden raz w miesiącu; - mycie okien i lamperii oraz kloszy oświetleniowych - dwa razy do roku (kwiecień, październik) - zamiatanie chodników oraz dróg wewnętrznych wg potrzeb , nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - sprzątanie podwórek- wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz razy w tygodniu; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - wykaszanie trawników, dotyczy to całej powierzchni łącznie z usuwaniem chwastów - wg potrzeb; - cięcie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, usuwanie suchych konarów z drzew - wg potrzeb; - sprzątanie boksów śmietnikowych i miejsc zbiórki odpadów komunalnych - wg potrzeb Dotyczy budynku Ratusza oraz terenu przyległego - zamiatanie i mycie korytarzy - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - mycie okien i drzwi wejściowych, kloszy lamp oświetleniowych- jeden raz w miesiącu; - sprzątanie pomieszczeń USC codziennie w dni robocze, a w dniach wolnych od pracy w uzgodnieniu z Kierownikiem USC ; - opróżnianie koszy na śmieci - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - otwieranie i zamykanie ratusza w dni robocze (6.00 i 18.00), a w dni wolne od pracy po uzgodnieniu z Kierownikiem USC; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść - wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - utrzymanie czystości w toaletach wspólnych - codziennie oprócz dni wolnych od pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ILDA, ul. Hubala 12C/501, 46-100 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 271807,20
Oferta z najniższą ceną: 271807,20 / Oferta z najwyższą ceną: 346114,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.