eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Nowa Ruda: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 261944 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla osób bezrobotnych mieszkańców miasta Nowej Rudy, poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Od bierności do aktywności realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO w zakresie: Kurs nr 1. Nazwa kursu: Posadzkarz - Glazurnik - przeznaczony dla 9 mężczyzn Cel kursu: Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do wykonywania zawodu posadzkarz - glazurnik. Kurs obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program kursu powinien obejmować, co najmniej zajęcia z zakresu: posługiwania się dokumentacją techniczną, poznania materiałów używanych przy pracach posadzkarsko-glazurniczych, obsługą ręcznych i mechanicznych urządzeń, metody i techniki układania glazury i posadzki wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi, remontowanie okładzin ściennych i podłogowych, przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, zajęcia praktyczne Czas trwania kursu: ogółem: min. 240 godzin dla jednej osoby, przy założeniu, że 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych. Zajęcia odbywać się mają od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym: liczba godzin zajęć teoretycznych: min. 40 liczba godzin zajęć praktycznych: min. 200 Pożądany termin wykonania kursu: wrzesień - październik 2012 r. Zakończenie kursu: Kurs zakończy się egzamin i uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Ponadto Wykonawca wystawi uczestnikom kursu certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Miejsce szkolenia: powiat kłodzki Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, miejscowości przeprowadzenia szkolenia, warunkach technicznych lokalu, potencjale technicznym lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania innej bazy szkoleniowej dla przeprowadzenia zajęć teoretycznych i innej dla przeprowadzenia zajęć praktycznych. Uwaga: W przypadku, gdy baza szkoleniowa znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędną odzież roboczą, materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 2.Wykonawca zapewni uczestnikom kursy w dniach szkolenia: obiad, kawę, herbatę, wodę, napoje gazowane lub soki. Kurs nr 2. Nazwa kursu - Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego - przeznaczony dla 21 kobiet Cel kursu: Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej w kraju lub zagranicą, w domu podopiecznego, ale również w instytucjach opiekuńczych. Program kursu powinien obejmować, co najmniej zajęcia z zakresu: podstaw psychologii, komunikacji, negocjacji, mediacji, podstaw psychiatrii gerontologii, podstawy higieny i pielęgnacji, podstawy rehabilitacji i aktywizacji, etyki, bezpieczeństwa i higieny pracy w tym I pomocy przedlekarskiej, podstaw nauki języka niemieckiego. Czas trwania kursu: ogółem: min. 140 godzin dla jednej osoby, przy założeniu, że 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych. Zajęcia mają się odbywać od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym: liczba godzin zajęć z języka niemieckiego: min. 40 Pożądany termin wykonania kursu: wrzesień - październik 2012 r. Zakończenie kursu: Kurs zakończy się egzamin i uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Ponadto Wykonawca wystawi uczestnikom kursu certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Miejsce szkolenia: powiat kłodzki Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, miejscowości przeprowadzenia szkolenia, warunkach technicznych lokalu, potencjale technicznym lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania innej bazy szkoleniowej dla przeprowadzenia zajęć teoretycznych i innej dla przeprowadzenia zajęć z języka obcego. Uwaga: W przypadku, gdy baza szkoleniowa znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej, w tym z języka obcego oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 2.Wykonawca zapewni uczestnikom kursy w dniach szkolenia: obiad, kawę, herbatę, wodę, napoje gazowane lub soki. Informacje dotyczące dwóch kursów: Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca do oferty przedłoży harmonogram zajęć; 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza do umowy przedłoży program zajęć; 3.Wykonawca do oferty poda informacje o bazie szkoleniowej; 4.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW obciąża Wykonawcę. 5.Wykonawca oznaczy sale szkoleniowe gdzie będą odbywały się zajęcia tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, w tym przeprowadził jeden kurs w zakresie: Posadzkarz- Glazurnik i jeden kurs w zakresie: Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego dla min. 8 osób (każda usługa) i min. ilości godzin 100.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi salami wykładowymi na terenie powiatu kłodzkiego oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Sale wykładowe z minimum 10 miejscami dla kursu nr 1 i 22 miejscami dla kursu nr 2, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. Dodatkowo dla kursu nr 1, Wykonawca wskaże miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania (w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej bazy lokalowej i bazy do zajęć praktycznych jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np.; umowa przedwstępną, umowę najmu, pisemne zobowiązanie podmiotu, itp.), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia). Minimalne wymagania lokalowe to; 2 sale dydaktyczne, po jednej dla każdego z kursów, w tym dla kursu nr 1 minimum 10 osobowa, dla kursu nr 2 - 22 osobowa, jedno WC (dla każdego z kursów) oraz miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych dla kursu nr 1). W przypadku, gdy bazy szkoleniowa (miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych dla kursu nr 1), znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym, co najmniej: a)dla kursu - Posadzkarz- Glazurnik min. 1 wykładowcą/trenera prowadzącego zajęcia teoretyczne z zakresu zagadnień zawodowych z wykształceniem wyższym min. 1 wykładowcą/trenera prowadzącego zajęcia z zakresu BHP oraz udzielania pierwszej pomocy z wykształceniem wyższym min. 1 opiekuna zajęć praktycznych z wykształceniem, co najmniej średnim, posiadającym doświadczenie zawodowe poprzez przeprowadzenie zajęć praktycznych w co najmniej 1 kursie, szkoleniu o kierunku z zakresu budownictwa lub innego pokrewnego b)dla kursu - Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego min. 1 dyplomowaną/go pielęgniarkę/rza, która/y posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w opiece nad osobami starszymi, min. 1 dyplomowanego fizjoterapeutę, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub równoważnym, min. 1 osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe do nauczania języka niemieckiego z wykształceniem wyższym magisterskim min. 1 osobę z wykształceniem wyższym do prowadzenia zajęć teoretycznych z pozostałych modułów zawodowych min. 1 osobę z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku psychologia lub pokrewnym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzory umów stanowią załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.nowaruda.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Od bierności do aktywności realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.