eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Budowa odcinka ulicy łączącej ul.Grottgera z ul.Grunwaldzką w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Nowy Sącz: Budowa odcinka ulicy łączącej ul.Grottgera z ul.Grunwaldzką w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 261943 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Gorzkowska 30, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018-4427967, faks 018 4427800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka ulicy łączącej ul.Grottgera z ul.Grunwaldzką w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)przebudowę energetycznej sieci napowietrznej sn na kablową oraz zabezpieczenie istniejących kabli sn i nn ulicy łączącej ul. Grottgera z ul.Grunwaldzką: -przebudowę linii napowietrznych SN 30 kV. Istniejąca linia napowietrzna 30 kV wykonana przewodami AFL 3 x 70 mm2 koliduje na całym odcinku projektowanej drogi. W celu usunięcia przedmiotowej kolizji projektuje się zastąpienie linii napowietrznej linią kablową wykonaną kablem XUHAKXS 3 x (1 x 120 mm2) ułożoną w projektowanym chodniku na odcinku od projektowanego słupa K2go 13,5/12 E do projektowanego słupa K2go 13,3/12 E; -przebudowę sieci napowietrznej NN. W związku z włączeniem projektowanego odcinka drogi do ul. Grunwaldzkiej powstała kolizja istniejącego słupa sieci napowietrznej nN P ŻN-10 Nr 51 sieci zasilanej ze stacji trafo Grunwaldzka [8084]. W celu usunięcia kolizji projektuje się w osi istniejącej sieci zabudowanie nowego słupa P 10,5/10E poza łukiem krawężnika w odległości 0,65 m od krawężnika jezdni. Do zabudowanego słupa należy podwiesić istniejące przewody AsXS sieci nN oraz AsXS oświetlenia ulicznego, istniejący przyłącz napowietrzny AsXS 4 x 16 mm2 do budynku przy ul. Grunwaldzkiej 63 oraz kablowy przyłącz do budynku przy ul. Grunwaldzkiej 74. Ponadto na nowego słupa należy przenieść istniejąca oprawę oświetlenia ulicznego; -zabezpieczenie kabli SN. W związku z przebudową ul. Grottgera należy zabezpieczyć wszystkie kolizje linii kablowych z projektowana przebudową. W tym celu na kabel SN 15 kV 2 x YHAKxS 3 x 1 x 120 mm2 relacji Nowomag- Konspol, kabel NA2xSy 3 x 120 mm2 relacji Nowobielowicka - Grottgera oraz kabel YHAKxS 3 x 1 x 120 mm2 relacji Policja - ZPP-1 należy nałożyć rurę ochronną PS O 160 na każdą linię kablową na głębokości ok.1m obustronnie je uszczelniając. Prace ziemne w pobliżu kabli energetycznych wykonać ręcznie pod nadzorem uprawnionej osoby. Prace te w miejscach zbliżeń do kabli poprzedzić wykonaniem przekopów kontrolnych celem dokładnego zlokalizowania ich trasy; -zabezpieczenie kabli NN. Wszystkie istniejące linie kablowe wzdłuż ulicy Grottgera kolidujące z jej przebudową należy zabezpieczyć rurami ochronnymi AROTA PS O 125. Ułożone rury należy obustronnie uszczelnić. Jeżeli po odkopaniu kolidujących kabli okaże się, że są ułożone za płytko w stosunku do rzędnych projektowanych, kable te należy odkopać na dłuższym odcinku niż rura ochronna i posadowić je na głębokości 0,8 m; b)budowę kanalizacji deszczowej na odcinku od potoku Dąbrówka do ul. Grunwaldzkiej: wody deszczowe projektuje się odprowadzić do potoku Dąbrówka poprzez projektowany wylot w km 2-600. Wylot zabezpieczyć klapą zwrotną. Dno i skarpy cieku ubezpieczyć na długości 5,0m powyżej i poniżej miejsca lokalizacja wylotu narzutem kamiennym wkopanym i klinowanym na bruk. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej zapewni grawitacyjny spływ wód opadowych z jezdni asfaltowych oraz chodników z kostki betonowej poprzez wpusty uliczne. Sieć kanalizacji opadowej projektuje się z rur dwuściennych PP SN8 o średnicach O800mm oraz O600mm. Wody opadowe z nawierzchni drogi projektuje się odprowadzić poprzez wpusty uliczne wykonane z rur betonowych o średnicy O 500 mm z osadnikiem głębokości 0,95 m poniżej dna wylotu. Projektowane wpusty uliczne z osadnikami będą pełniły funkcję oczyszczania ścieków deszczowych poprzez wykorzystanie procesu sedymentacji. Podłączenie wpustów ulicznych do sieci kanalizacji opadowej należy wykonać z rur PP /SN8/ o średnicy O 150 mm. Wpusty nakryć rusztem żeliwnym klasy C250. Rury układa się na stabilnym podłożu, na podsypce, w sposób eliminujący odkształcenia kielicha. Materiał podsypki i obsypki nie powinien zawierać kamieni. Rury należy układać na wcześniej przygotowanym podłożu. Podsypkę należy wyrównać w taki sposób, aby jej górna powierzchnia była zgodna z projektowanym spadkiem rurociągu. Warstwa sypkiego materiału podsypki o grubości 10 cm powinna pozostać niezagęszczona dla swobodnego i lepszego ułożenia rur i ich połączeń kielichowych. Wysokość obsypki nie powinna przekraczać ok. 50 cm powyżej wierzchu rury. Przy zagęszczaniu gruntu minimalna warstwa obsypki powyżej wierzchu rury przekraczała 20 cm. Wypełnianie wykopu należy kontynuować kolejnymi warstwami zasypki. Na połączeniach i załamaniach projektuje się studzienki z kręgów betonowych o średnicy O1000mm, O1200mm, O1500mm, zakończone kręgozwężką, nakrytą włazem żeliwnym klasy D400.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające nie przekracza 50% zamówienia podstawowego i było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na: -budowie, przebudowie, remoncie kanalizacji opadowej/sanitarnej-1 zamówienie oraz -budowie, przebudowie, remoncie energetycznej sieci napowietrznej/kablowej sn,nn-1 zamówienie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi: -spycharka gąsienicowa -koparka gąsienicowa lub kołowa -samochód samowyładowczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. uprawnionych do sprawowania funkcji: -kierownik budowy robót drogowych, -kierownik robót sieci kanalizacyjnych, -kierownik robót sieci energetycznych posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia następujących warunków: a.ograniczenia/rezygnacji lub zwiększenia zakresu robót, b.konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np. nadzoru budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości, c.zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót na osoby o takich samych lub wyższych kwalifikacjach, zmiana danych podmiotowych dotyczących inspektora nadzoru, d.zmiana podwykonawcy oraz zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 pokó nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.